LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Billboards verbieden omwille van veiligheid?
Re: Billboards verbieden omwille van veiligheid?
Ik vind die billboards ook erg vervelend. Dus ik kijk zoveel mogelijk op mijn telefoon en dan heb ik er niet echt last van.
Theotrucker
, juliomariner
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Als dat de maatstaf is, moet je mijn schoonmoeder óók verbieden mee te rijden. En haar dochter trouwens ookelisabethhendrika schreef: ↑19 apr 2019 07:35Wanneer je als deelnemer aan het verkeer betrapt wordt op het gebruik van je smartphone, word je beboet.
Waarom moet de weggebruiker wel gedogen, dat er metershoge billboards hen uit hun concentratie halen en zodoende de verkeersveiligheid in gevaar wordt gebracht?
kokka
, gosewijn
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Billboards richten zich ook niet enkel op de bestuurder... Die mag zijn ogen op de weg houden en de passagiers krijgen ondertussen wat reclame te zien.
-
Boycot alle adverteerders en koop elders!
Dan missen ze omzet en zodra ze dat ontdekken krijgen we mooie lege en verwijderde borden!
Kopers kunnen gewoon geen Stella kopen maar ander merk fiets.
Een plaatselijke rijwielhandel weigerde Stella of Amslod in te ruilen omdat die merken lastig zijn met onderdelen en het voordeel bij aankoop ben je bij herstel wegens alleen bij hun leverbare delen weer kwijt.
Een Anti Billboard kopers staking is het beste middel dat we hebben!
Dan missen ze omzet en zodra ze dat ontdekken krijgen we mooie lege en verwijderde borden!
Kopers kunnen gewoon geen Stella kopen maar ander merk fiets.
Een plaatselijke rijwielhandel weigerde Stella of Amslod in te ruilen omdat die merken lastig zijn met onderdelen en het voordeel bij aankoop ben je bij herstel wegens alleen bij hun leverbare delen weer kwijt.
Een Anti Billboard kopers staking is het beste middel dat we hebben!
-
Iemand die niet in staat is om de aandacht bij het verkeer te houden omdat er wat billboards staan, zou in mijn ogen geen rijbewijs moeten hebben. Iets met prioriteiten stellen.
juliomariner
vindt dit leuk
-
Dan hou ik iedere maand mijn volledige inkomen in mijn zak. Mag ik ook nog eten, of hoe zit dat?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Euh..toch lijkt het me wel fraai om dat oude Sloggibillboard als behang op kantoor te mogen hebben.
Beter om iedereen te verbieden op de openbare weg te komen vierentwintig uur per dag. Geen files meer. Geen ongelukken. Geen afleiding. Geen problemen meer. Kan je de problemen aldus meenemen in het hiernamaals.