Pagina 2 van 2

Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken

Geplaatst: 23 apr 2020 17:35
door JanTinusPlukvet
Ivo.w schreef:
18 apr 2020 08:08
Dat het park nu niet open is en dat het op het moment van boeken ook niet open was, is helemaal niet van belang. Als het park, volgens de huidige inzichten, maar open is in de geboekte periode.
Precies dat!

Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken

Geplaatst: 23 apr 2020 17:40
door tttlocke
Ondermijnt wat Ivo.w schrijft niet jouw standpunt, JanTinusPlukvet?

Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken

Geplaatst: 23 apr 2020 18:12
door witte angora
Volgens mij geeft Landal op haar site precies aan welke parken op het moment wel of niet open zijn. Hoe het volgende week, volgende maand, of in het najaar is, dat is nog koffiedik kijken. Mensen kunnen boeken, maar je weet dus niet zeker of je wel of niet met vakantie kan. Dat is nu een beetje de makke.

Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken

Geplaatst: 30 apr 2020 19:24
door Icul8r
Deze week nog een een mail verstuurd met daarin een verwijzing naar de Noodverordering die al van kracht was vanaf 30 maart voor Hoek van Holland.
Landal geeft nu aan in te zien dat zij fout zit en trekt de voucher in en gaat geld terug geven....

Hadden wij toch een punt....

Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken

Geplaatst: 30 apr 2020 19:26
door Icul8r
Welke parken gesloten waren was met het Paasweekend veel minder transparant dan nu. De website is inmiddels op een aantal punten aangepast sinds Pasen.

Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken

Geplaatst: 30 apr 2020 20:08
door Komkommertijd
Ik kan wel boeken voor Juni en Juli omdat er nog ruimte is, erg duur en mag gelijk betalen.....
Dus hoewel ze aangeven nu gesloten zijn, het kan nog steeds... en elders zijn parken gedeeltelijk open!

Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken

Geplaatst: 30 apr 2020 21:33
door Icul8r
Yep maar het is nu veel transparanter dan toen.

Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken

Geplaatst: 30 apr 2020 23:17
door sylvesterb
Icul8r schreef:
30 apr 2020 19:26
Welke parken gesloten waren was met het Paasweekend veel minder transparant dan nu. De website is inmiddels op een aantal punten aangepast sinds Pasen.
Op 17 april toen je dit bericht poste was het al heel duidelijk. Ik geloof niet echt dat ze iets hebben gewijzigd in de week ervoor.

Re: LANDAL maakt tijdens reserveren geen melding van gesloten parken

Geplaatst: 01 mei 2020 09:01
door Komkommertijd
Bij Landal en vele anderen kun je via Computer automatisch boeken.
Paar muis klikken en betaal.

Maar annuleren is handwerk, en daar kregen ze een overbelaste en telefoon....
De Website word vaak elders gedaan, dus weken later kan.

Geen enkel bedrijf was vooraf Covid19 proof gemaakt.
Mijn webshop was 97% verkoop, 1% annuleren retour, en 2% garantie.
Als die nu nog had bestaan, de automatische verkoop ging zonder personeel... importeurs leverde rechtstreeks goeden aan de kopers.

Maar retour, garantie en annuleren was ook toen al heel veel werk dat veel arbeid en geld koste!
Bij elke productie fout was het dan ook voor mijn bedrijf vele overuren!

De Landal parken hebben mensen zat, maar de boekingen niet!
Dat zijn 2 afdelingen en even snel personeel erbij kan vaak niet.

Vroeger was er een reisbureau, maar nu online met nauwelijks personeel.