Pagina 2 van 2
Re: Booking.com geeft geld niet terug
Geplaatst: 21 okt 2020 15:22
door Bas v E
Dank je wel Jablan.
Ja, die mails heb ik nog en daar heb ik al veel gebruik van gemaakt (zonder resultaat helaas).
Met jouw info snap ik wel beter waar het misgaat denk ik. Booking gebruikt het eigen interne mailsysteem om het hotel te contacteren en het hotel kijkt hier niet naar. Dat communicatieprobleem snapte ik niet, omdat ik van het hotel wel antwoord krijg op mijn e-mails.
Beetje wrang op zich na alle moeite, maar ik laat het voorlopig maar even zitten.
Wellicht dat ik in de toekomst nog een lumineus idee krijg / hoor.
Hartelijke groet,
Bas
Re: Booking.com geeft geld niet terug
Geplaatst: 16 nov 2020 15:24
door Teun13
Ook wij hebben een vakantie geboekt bij booking.com. Deze vakantie zou in juni van dit jaar plaats vinden maar door de corona hebben wij de vakantie geannuleerd. Van de verhuurder horen we niets en booking.com reageert niet op mails of telefoon. De bevestigingsnummer en pincode zijn verlopen dus ik krijg geen contact. Contactformulier wordt ook niet op gereageerd.
Wel kreeg ik te horen dat het geld ‘geparkeerd’ is in wallet. Maar ik heb geen creditcard en wil het geld gewoon op mijn rekening gestort hebben.
Hoe nu verder?
Re: Booking.com geeft geld niet terug
Geplaatst: 16 nov 2020 16:33
door Nijogeth
Weet je zeker dat je geld terug hoort te krijgen, Teun13? Dat is namelijk meestal niet zo als je zelf annuleert.
Re: Booking.com geeft geld niet terug
Geplaatst: 17 nov 2020 00:08
door Teun13
Ja we konden kiezen, of een voucher of het geld terug. Annuleren was kosteloos, we hadden al een deel aanbetaald.
Re: Booking.com geeft geld niet terug
Geplaatst: 21 jun 2022 10:19
door jdevrie
Re: Booking.com geeft geld niet terug
Geplaatst: 21 jun 2022 11:46
door k2p
Waarom reageer je op een discussie uit 2020?
Je had ook een nieuwe discussie kunnen starten.
Re: Booking.com geeft geld niet terug
Geplaatst: 21 jun 2022 18:33
door Seinhuis
Indien u na herhaaldelijk vragen geen geld terug krijgt na 14 dagen neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering,
www.juridischloket.nl of
https://ec.europa.eu/info/index_nl voor hulp of advies.
Indien betaald met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij.
Voor bedrijven is het minder simpel dan voor consumenten om geld terug te storten. Eerst moet uw verhaal gecontroleerd worden. Transacties worden (op steekproef) gecontroleerd. Tevens zijn er bedrijven die een vast terugbetaling moment hebben. Het kan een paar dagen duren.