Beste brave luitjes,
Als je 649€ inleggeld moet betalen, zijn heel wat mensen dit geld kwijt.
Eet jij daar een boterham minder om of lig jij daarvan wakker ??
Hoeveel startende ondernemers mislukken er niet en zijn dan TONNEN kwijt ???
Zoals ik al eerder memoreerde heb ik de MLM-wereld bijna 4 jaar bestudeerd, zonder in te stappen.
Nu ben ik toch ingestapt. Waarom ???? Omdat er een MLM-bedrijf kwam waarbij niemand ook maar 1 cent risico loopt !!!
Bewijs ?????
Bij ons was het entreegeld 325 euro (later kwam hier BTW bij).
Indien je 10 klantenpunten haalde binnen 90 dagen (!!), kreeg je die 325 euro TERUG !! Elke klant was 1 punt en elke autom. machtiging was ook 1 punt. Theoretisch hoefde je dus maar 5 klanten aan te brengen.
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit in de praktijk neerkwam op ca. 7 klanten want niet iedereen gaf een "automaatje" af.
Wat was nu mijn advies aan nieuwe mensen ???
Schrijf EERST je 10 klantenpunten en schrijf je dan pas in als agent !!!
Kun je geen 10 klantenpunten verzamelen ??? Schrijf je dan ook niet in, want dan kost het je ook niets (en ben je tevens niet geschikt !!).
Faire deal toch ???? Risico was dus NUL komma NUL !!
Maar laten we eerlijk zijn: Wie kan er nu niet 7 mensen vinden die (AANTOONBAAR) goedkoper willen bellen ??
Zelf deed ik hier 90 minuten over ipv de zeer ruim gestelde 90 dagen.
Verder moet je je realiseren dat het bedrijf WEL je hele boekhouding doet !!! Inclusief de facturering, bijhouden van je downline, etc.
De verlening bedraagt bij ons 175 euro ex BTW.
Waar vind ik voor dit bedrag alleen al een boekhouder ????
Gooi dus niet alle MLM-bedrijven op één hoop!!
De hierboven beschreven regeling is m.i. uiterst fair daar risico uitgesloten is en de potentiële mislukkelingen direct al uitgefilterd werden.
Dit was de reden dat ik mij juist bij deze "club" heb aangesloten.
Henny E
======