Hallo Simyo Webcare,Simyo Webcare schreef: ↑07 apr 2021 09:38Hoi D34M0N,
Vervelend dat je na je verhuizing problemen had met je vaste internet!
We kunnen je niet tegemoetkomen in kosten die meer dan een half jaar geleden zijn gemaakt. Van die facturen kunnen we de details namelijk niet meer inzien in verband met Europese privacywetgeving. Daarnaast kunnen wij er niet zoveel aan doen dat je vaste internet het niet deed. Betekent dit dat we klanten in dergelijke situaties aan hun lot overlaten? Zeker niet! Maar heb je in die periode contact met ons opgenomen voordat je extra MB's ging bijkopen? Dan hadden we namelijk met je mee kunnen denken.
Overigens kunnen we je geen tegemoetkoming bieden voor de tijd die je kwijt was aan het bijhouden van je eigen internetverbruik. Wel leuk geprobeerd!
Heb je hier nog vragen over? Let us know!
Groetjes,
Simyo Webcare
Bedankt voor de reactie. Mijn bericht was eigenlijk vooral ironisch bedoeld, omdat het mij een klein beetje stoorde dat TS, na een hoop gedram over iets waar diegene zelf verantwoordelijk voor is, nog een keer gematst wordt. Dit terwijl TS na de 1e keer gematst te zijn had kunnen weten dat het verstandig is om een limiet in te stellen op de telefoon.
Dan vraag ik me af: Waarom zou ik de moeite nemen om mijn verbruik in de gaten te houden en een limiet in te stellen, als ik eenvoudigweg de rekening kan laten verlagen door boze berichten op internet te plaatsen?
De extra MB's hadden mij maar €5 gekost. Door op jullie website te kijken en door mijn gebruik goed in de gaten te houden kon ik eenvoudig de juiste keuzes maken in die situatie. Iets wat TS ook gemakkelijk had kunnen doen.
Maar goed, ik ben al een aantal jaren een tevreden klant en dit doet daar niets aan af. Eigenlijk heb ik vooral complimenten voor jullie (lage prijs, goede dekking, duidelijke website en gebruiksvriendelijke app).