Re: Online.nl weigert mijn abonnement stop te zetten
Geplaatst: 30 apr 2021 13:52
Net weer Online aan de lijn gehad voor hetzelfde probleem. Ik heb al sinds het begin van mijn abonnement storingen die bijna elke maand weer terug komen. Weer een paar dagen geen TV en Internet en ja ook ik kijk naar de prijs van een abonnement daar is niets mis mee! Ik ben via de zogenaamde Vergelijker van de Consumentenbond aan deze Provider gekomen!
IK kan je helaas geen goed antwoord geven wat te doen, je komt nergens door heen of zoals bij mij het geval ze verbreken de verbinding.
Via de site bij het kopje contact kun je wel een Upload formulier invullen waarop je binnen 3 dagen antwoord moet krijgen.
Ik heb maar weer zelf gebeld en nu weer beloofd dat het naar de juiste afdeling wordt doorgezet weer 3-5 werkdagen wachten.
Zo ben ik snel aan het einde van mijn abonnement zou het daarom gaan?
IK kan je helaas geen goed antwoord geven wat te doen, je komt nergens door heen of zoals bij mij het geval ze verbreken de verbinding.
Via de site bij het kopje contact kun je wel een Upload formulier invullen waarop je binnen 3 dagen antwoord moet krijgen.
Ik heb maar weer zelf gebeld en nu weer beloofd dat het naar de juiste afdeling wordt doorgezet weer 3-5 werkdagen wachten.
Zo ben ik snel aan het einde van mijn abonnement zou het daarom gaan?