Hebben jullie dan al een vast net? Nee, daar hebben jullie de KPN voor nodig, nietwaar. En als KPN het vaste net gaat verkopen, zullen jullie tarieven ook navenant worden aangepast. Of doen jullie dat soms ook gratisGooi de kpn ook maar eruit ...als je hun kleine lettertjes leest
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
-
Gast
echt debielen hier. niets te maken met klant is koning.
overigens een voordeel. Hoe meer klanten hoe betere deals kunnen gemaakt worden.
overigens een voordeel. Hoe meer klanten hoe betere deals kunnen gemaakt worden.
-
G.Rapjurk
Huh, homo kan niet, flikker wel....rare jongens daar bij de Tros.flikker
-
G.Rapjurk
Hoeft je niet te doen, hoor...zien we zo ook wel aan dat rare gemekker.Geplaatst op 20 Aug 2004 16:04 door crabbel
--------------------------------------------------------------------------------
Ik vergeet steeds mijn naam eronder te zetten.
Crabbel = Madeleine
Waarvan akte.
mvg
Klopt, want ik ben toch volgens jullie een dik, vet schaap? En dan mekker je. Maar je kunt het weer niet laten, op de persoon spelen zoals gewoonlijk. Wat een niveau!Hoeft je niet te doen, hoor...zien we zo ook wel aan dat rare gemekker.
-
Gast
jullie doen het met zeer kindersachtige domme opmerkingen te plaatsen. dat is Achterbaks. VETTE GEIT. 
-
Gast
Nee, wij geven argumenten, maar dat vinden jullie flauw daar we daarmee jullie mooie verhalen doorprikken.
Jannie Heetik heeft gelijk gehad. Op het moment dat jullie onderuit gel*ld zijn, gaan jullie weer schelden. Kunnen jullie niet zelf nadenken over de argumenten of is dat soms verboden.jullie doen het met zeer kindersachtige domme opmerkingen te plaatsen. dat is Achterbaks. VETTE GEIT.
Weet je, jullie snappen er niets van!
-
Gast
opgeleide diploma m.i.e.r.e.n.e.u.k.e.r, zonder enige ervaring.
raar eigenlijk, mensen met topbanen in mijn buurt begrijpen het wel?
raar eigenlijk, mensen met topbanen in mijn buurt begrijpen het wel?
-
Gast
jullie snappen er niets van!
Ja leuk gevonden, hè. Zeggen die pro-MLM-ers ook altijd als ze zich er niet meer uit kunnen l&llen:
Heb ik toch nog wat van ze geleerd.

Heb ik toch nog wat van ze geleerd.
-
Nogantoe
Het lijkt wel een BLO-er met 2 jaar dansles van buitenlandse afkomst. Ik denk dat zijn deb.iele zusje dit adres heeft in moeten typen.
Over wie heb jij het?Het lijkt wel een BLO-er met 2 jaar dansles van buitenlandse afkomst. Ik denk dat zijn deb.iele zusje dit adres heeft in moeten typen.
-
G.Rapjurk
Nooit gedacht dat Madeleine ooit nog iets zinnig zou zeggen...Klopt, want ik ben een dik, vet schaap
-
G.Rapjurk
Zekerweten! En dat jij met mensen van dit niveau praat, zeg!Zou je toch niet verwachten van zo'n mantelpakje-dame.Wat een niveau!
-
Gast
wat is dit voor een achterlijk geneuzel
Dit was mijn bericht:
Geplaatst op 20 Aug 2004 16:47 door crabbel
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Hoeft je niet te doen, hoor...zien we zo ook wel aan dat rare gemekker.
Klopt, want ik ben toch volgens jullie een dik, vet schaap? En dan mekker je. Maar je kunt het weer niet laten, op de persoon spelen zoals gewoonlijk. Wat een niveau!
En hoe worden de woorden verdraaid door de MLM-ers?
Quote:
Klopt, want ik ben een dik, vet schaap
Nooit gedacht dat Madeleine ooit nog iets zinnig zou zeggen..
Tjonge, jonge, als je het hiervan moet hebben ben je toch een echte zielepoot. Leren jullie dat ook al op die bijeenkomsten? Liegen en bedriegen?
Geplaatst op 20 Aug 2004 16:47 door crabbel
Quote:
Hoeft je niet te doen, hoor...zien we zo ook wel aan dat rare gemekker.
Klopt, want ik ben toch volgens jullie een dik, vet schaap? En dan mekker je. Maar je kunt het weer niet laten, op de persoon spelen zoals gewoonlijk. Wat een niveau!
En hoe worden de woorden verdraaid door de MLM-ers?
Quote:
Klopt, want ik ben een dik, vet schaap
Nooit gedacht dat Madeleine ooit nog iets zinnig zou zeggen..
Tjonge, jonge, als je het hiervan moet hebben ben je toch een echte zielepoot. Leren jullie dat ook al op die bijeenkomsten? Liegen en bedriegen?
-
Maarschalk
Via google op multi level makreting gezocht.
De eerste site gaf een artikel maar ook referenties.
Alleen waren ze tegen.
Waarom kunnen pro mlm-ers niet komen met goed onderbouwde artikelen met uitspraken waarin ook referenties worden genoemd?
Dan heb ik het nog niet eens over betrouwbare verifieerbare referenties?
De eerste site gaf een artikel maar ook referenties.
Alleen waren ze tegen.
Waarom kunnen pro mlm-ers niet komen met goed onderbouwde artikelen met uitspraken waarin ook referenties worden genoemd?
Dan heb ik het nog niet eens over betrouwbare verifieerbare referenties?
-
Gast
jullie geloven het toch niet! doordrammers.