Ik verbaas me er weer over dat webshops zich nog steeds kunnen verschuilen door geen tel nr en (email)adres te (moeten) vermelden.
Dat zou toch verplicht moeten zijn? In normaal handelsverkeer moet je toch weten met wie je te maken hebt?
Welke instantie is hiervoor verantwoordelijk en neemt (geen) actie?
Verantwoording ligt bij de overheid / wetgever / handhavingsinstantie.
Dan zou je moeten weten dat je het verder wel kunt vergeten.
Via Aliexpress en of Klant betaling is een refund altijd mogelijk als je maar cotact houd.
Als ik toch goedkoop ga bestellen via Klarna eerst het hele internet afstruinen naar reviews.
Nu heb ik 3 mini Tristar kacheltjes erbij via Techinn.
Warm!
Van de ene dropshipper naar de andere? Die dingen zijn voor een paar euro volop te koop bij de Action.
Even gekeken, inderdaad. 500 watt, 12,95 per stuk. Gisteren werd een Delongi genoemd, die is niet meer leverbaar, maar ik kon er nog wel eentje te pakken krijgen. 44,95, 2000 watt. Ik weet wel wat het meest efficiënt is.
Gisteren werd een Delongi genoemd, die is niet meer leverbaar, maar ik kon er nog wel eentje te pakken krijgen. 44,95, 2000 watt. Ik weet wel wat het meest efficiënt is.
Bedankt voor alle reacties. Inmiddels hebben we aangifte gedaan bij de politie en bij de bank hier melding van gemaakt. Helaas kunnen we het geld niet terugkrijgen omdat de betaling middels iDeal is gedaan.
Toch maar eens die advertentie bekeken: "With over million units sold worldwide this device is becoming one of the most successful ways to heat up any area, without spending a fortune on energy."
Iedere HAVO leerling kan na 1 jaar natuurkunde concluderen dat dit niet kan.