De onbetrouwbaarheid van Vinted

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ronaldlubach
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2024 14:17

Re: De onbetrouwbaarheid van Vinted

Ongelezen bericht door ronaldlubach »

witte angora schreef:
29 aug 2024 18:23
ronaldlubach schreef:
29 aug 2024 15:15
Escalatie aan Vinted;
Wat een verhaal... Maar wat moet de gemiddelde lezer ermee?
Misschien helemaal niets. Maar wellicht dat Radar een keer de klachten kan verzamelen met betrekking tot Vinted en er aandacht aan besteden. Het feit dat een klacht niet wordt opgelost en een status wel wordt afgehandeld en je daarna helemaal geen contact meer kunt krijgen, terwijl in eerste instantie de klacht door ongeinteresseerde medewerkers die de klacht niet lezen en op basis van foutieve conclusies de verkeerde standaard antwoorden rtourneren en je tegenwoordig steeds vaker met een AI klachtenafhandeling te doen hebt die je niet begrijpt en het feit dat je gestuurd wordt naar faq lijsten waar je de antwoorden op jouw specifieke klacht niet kunt vinden, is aandacht waard vindt ik.

ronaldlubach
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2024 14:17

Re: De onbetrouwbaarheid van Vinted

Ongelezen bericht door ronaldlubach »

J. Deltoer schreef:
30 aug 2024 07:38
Wie is er nu gemiddeld?
Excuses wanneer u van mening bent dat ik onduidelijk was, maar naar mijn mening is gemiddeld niet een persoon dus geen wie. Het gaat om de klachten die niet opgelost worden en men maar laten gaan omdat het omdat het slechts om kleine bedragen gaat. De vraag wie, impliceert dat u mij gemiddeld vindt. Dank u vriendeljik daarvoor.

DeZevendeHenk
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: De onbetrouwbaarheid van Vinted

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

ronaldlubach schreef:
01 sep 2024 14:18
DeZevendeHenk schreef:
29 aug 2024 17:44
Volgens mij heb je zelf geen overeenkomst met geen van de partijen behalve Vinted en ik vraag me dan ook af waarom je Vinted dan niet aansprakelijk stelt?
Inderdaad. Die mening deel ik met u. En daarom beginnen we ook daar. Alleen is het heel erg lastig om dat te doen als Vinted al heeft besloten dat het is afgehandeld.
Om met ze te discussiëren wel maar dat heeft dan ook weinig nut. U zult het formele pad op moeten en dat loont vaak dan weer niet voor de bedragen waar we het over hebben.

ZeerPrivé
Berichten: 6036
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: De onbetrouwbaarheid van Vinted

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Het gaat hier toch om Vinted? De site waar je eenvoudig je account kunt opheffen?

Thijs124
Berichten: 1274
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: De onbetrouwbaarheid van Vinted

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Maar die andere bedrijven hebben er niks mee te maken.
Dus als Vinted niet wil dan blijft alleen de rechter over.

Plaats reactie