Volgens Radar gebeurt het niet. Wat een verschrikkelijk wereldprobleem. En nu?
Extremistische content op Vinted
-
Re: Extremistische content op Vinted
Ik ben echter niet degene die met de term propaganda komt, dat is het artikel zelf. En daar reageerde ik meteen op. Het is gewoonweg geen propaganda, zoals ik al de hele tijd schreef.
J. Deltoer
en kuklos
vinden dit leuk
Radar noemt twee redenen: propaganda en vertonen. Jij reageert alleen met “ik zie geen propaganda”. Daarom zeg ik: vertonen is al genoeg, het hoeft helemaal niet (tevens) propaganda te zijn.
Voor wat is vertonen genoeg? Niet om propaganda te zijn. Dus zie ik nog steeds geen propaganda, terwijl het dat wel zou zijn volgens die zogenaamde expert.
Ik heb nergens aangegeven of het wel of niet op een site verkocht zou mogen worden (dat is wat mij betreft aan de site zelf om te bepalen). Ik zeg alleen dat het geen propaganda is. En na het bekijken van het filmpje, heb ik de conclusie kunnen trekken dat ik daarin 100% gelijk heb.
Ik heb nergens aangegeven of het wel of niet op een site verkocht zou mogen worden (dat is wat mij betreft aan de site zelf om te bepalen). Ik zeg alleen dat het geen propaganda is. En na het bekijken van het filmpje, heb ik de conclusie kunnen trekken dat ik daarin 100% gelijk heb.
Je mist het punt...
Het hoeft helemaal geen promotie of propaganda te zijn, het enkele feit dat dergelijke beelden vertoond worden is al genoeg.
-
Op die sjaal staat het slogan van neo nazi's. Een slogan is per definitie een vorm van propaganda.Nijogeth schreef: ↑17 dec 2024 08:10Voor wat is vertonen genoeg? Niet om propaganda te zijn. Dus zie ik nog steeds geen propaganda, terwijl het dat wel zou zijn volgens die zogenaamde expert.
Je zit echt helemaal fout hier en ik begrijp niet zo goed waarom je dit allemaal probeert te verdedigen en bagatelliseren. Moet je soms een lesje geschiedenis volgen?
Nee, helemaal duidelijk, alleen een vlag van PSV, Brabant of Philips is propaganda. Die andere twee, NeoNazi of Regenboog is natuurlijk iets heel anders.
-
Ergens heb je gelijk. Fundamenteel verschil is dat een hakenkruis symbool staat voor de moord op talloze minderheden, terwijl de regenboog de persoonlijke vrije keuze bevordert. Een geschoolde jurist kan vast een onderscheid bedenken. Er schijnt er zich eentje op dit forum te bevinden.
Ik stoor me overigens niet aan een hakenkruis in de context van een muziek-album of -boek. Dance the Mussolini!
Jij bent juist wel degene die met de term propaganda komt. Het artikel spreekt daar niet over. Het artikel citeert - het staat netjes tussen aanhalingstekens - de deskundige, die concludeert dat er sprake van propaganda is als het over de inhoud van de CD gaat.
-
De grote roze olifant heeft toegeslagen in Maagdenburg. Niet benoemen mensen, en vooral blijven speuren op het internet naar nazi prularia want dat is pas echt erg.J. Deltoer schreef: ↑16 dec 2024 19:16Ach ja, extreem rechts en nazi's... Laten we het vooral hebben over deze (gelukkig) nog slechts marginale verschijnselen, en laten we het vooral niet hebben over de grote roze olifant.
kuklos
vindt dit leuk
Een psychiater die vrouwen heeft geholpen om uit SA te ontsnappen en nu tot of door de neo nazi's van de Afd is omgetoverd. Niet erg roze, meer bruin.
-