LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
ikkie

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door ikkie »

ik vind ook vaak dat het mensen zijn die het al goed hebben of het niet meer nodig hebben zo als vorig jaar toen een bejaard echt paar een auto wonnen wat moeten ze er mee ja kunne ze weg geven aan de kinderen maar de belasting komt ook om de hoek kijken en daar houden ze geen rekening mee .

Dus die mensen mogen wel meedoen, maar niets winnen. Jij bent van mening dat alleen jij iets mag winnen. Sjonge, sjonge, wat een kortzichtigheid.

Hoe bepaal jij of iemand iets nodig heeft of niet? Uiterlijk vertoon??

Ik denk dat iedereen zelf kan bepalen of je de "gok" wilt nemen dat je geld uitgeeft en waarschijnlijk nets wint.
Kun je het bijna niet betalen, doe dan ook niet mee.

dutcheng

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door dutcheng »

:oops: het maakt niets uit met welke loterij waar je ook aan meedoet
het kost je altijd geld.
je kunt alleen wat winnen als er een geluksengeltje bij je langst komt
en ja....... mijn adres weten ze niet
maar wat ik erger vind is dat ik elke maand geld stort op de grootste nederlandse loterij....

, :?: ,de balkenende loterij,, :?:


en dat is de eenigste loterij die nooit aan de minima en modaal ook maar één prijs uitbetaald.

ja, ik doe aan loterijen mee zoen steun toch maar iets aan anderen :lol:

lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door lind@ »

al vanaf 1988 speel ik mee ik heb in totaal jaaa spits U oren!!
7,50 gulden gewonnen lees goed GULDENS
Wat een bedrag he??
whaahahahahhaah hoe bedoel je oplichters!!
Ikspeel nu een jaar mee met dayzers daar heb ik al meer gewonnen dan in al die jaren bij die andere club!!
ben nog steeds lid :( durf niet op te zeggen!
maar ik denk dat ik het maar wel ga doen

serier

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door serier »

:( Ik doe al meer dan 10 jaar mee met een groepje mensen met deStaatsloterij met twee straten elke maand weer. Wij hebben nog nooit in een maand ons ingelegd geld terug. Dus de kansen bij de Staatsloterij zijn ook minimaal.[/b][/i]

Jake

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Jake »

Oke, de straatprijs valt en je speelt niet mee. Je moet jezelf afvragen of de straatprijs ook gevallen zou zijn als je wel had meegespeelt.
Dan waren de omstandigheden anders, dus ook het verloop van een loterij.

pf

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door pf »

Ik heb ook jaren meegespeeld en nog nooit iets gewonnen. Heb 4 jaar geleden opgezegd en ben blij toe,er is nog nooit een prijs op mijn postcode gevallen.
Is allemaal doorgestoken kaart want ik zag een meneer zondag j.l op de tribune zitten bij 1 tegen 100 die met de Miljoenenjacht 10 miljoen heeft gewonnen. Het is niet te geloven dat zoiets kan.!!! :?:

Nee voor mij nooit geen Postcodeloterij meer,en de prijzen vallen zelden bij mensen die het echt "nodig"hebben.

conitjo

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door conitjo »

Meedoen aan een loterij is erg frustrerend omdat je OF niks wint OF een minimale prijs. Wij hebben op het werk jarenlang meegespeelt met een 'straatje' in de staatsloterij. Buiten de eindcijfers die we altijd hadden is er 1 keer 5000 gulden gewonnen maar toen ging er nog 1000 gulden af aan kansspelbelasting dus we hadden elk 400 gulden. Buiten dat werd er af en toe, ik denk twee keer per jaar 250 gulden en soms 100 gulden extra gewonnen. Je ziet dus ,en we speelden minstens 7 a 8 jaar mee, dat ook de staatsloterij geen grote winskans heeft. Het devies ...meer kans, meer geld in de staatsloterij... is larie en niet waar. Zo ook de postcodeloterij en de lotto. Wat mij zo erger is dat je nooit een trekking rechtstreeks op tv ziet. Vroeger was dat wel met de lottoballetjes. En dat het onder toezicht van een notaris staat ..... :lol: :lol: :lol:

nak

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door nak »

Hetgeen mij het meeste aan de postcodeloterij stoort is, dat ze bij elke trekking van de zogenaamde straatprijs, de privacy van de prijswinnaars compleet aan hn de laars lappen.
Neemt niet weg dat de prijswinnaars er zelf daar ook geen enkele moeite voor doen om de eigen privacy te waarborgen.
Een reden voor mij om niet mee te spelen in deze loterij.

Mark van Doorn

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Mark van Doorn »

Waar ik me aan stoor :evil: als het over de pc-loterij, staatsloterij, etc gaat,....
is dat ik nooit niets lees over de :oops: "organisatie's" :oops: die ons d.m.v. deze
bovenstaande loterijen willen laten geloven dat wij hiermee een goed doel steunen.
Ik vind het nl. asociaal dat deze :twisted: :twisted: "oplichters"(want dat vind ik een beter woord voor zulk soort organisatie's) het zogenaamde goede doel :?: :?: menen te moeten gebruiken om de rest van Nederland :cry: gokverslaafd te maken.
Het goede doel steunen ha,ha,ha :lol: en tegelijkertijd een :idea: stichting in het leven roepen om :cry: gokverslaafden van hun (financiele) problemen af te helpen zeker.

Typisch Nederlands
Succes allemaal wanneer jullie weer een gokje wagen. :!: :!: :!:

Groetjes M.

jwdp

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door jwdp »

Ik speel niet mee met een loterij, maar vind dat er veel te zeggen valt voor het verdelen van de prijzen over veel meer deelnemers. Dit valt te bereiken door een wettelijk maximum op geldprijzen, bijvoorbeeld €100.000 of wat mij betreft €250.000, maar geen 10 miljoen of meer. Het is gewoon belachelijk dat er zo'n groot bedrag naar 1 persoon gaat, terwijl je hier ook 100 deelnemers mee blij kunt maken. De overheid zou dit gemakkelijk kunnen opleggen, al zouden loterijen dit niet moeten willen vind ik.

Wesseltje

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Wesseltje »

Er zou een slogan in omloop moeten komen met de tekst:
"OPGELICHT WORD JE BIJ DE POSTCODELOTERIJ"
En waarom?
Iedere keer weer proberen ze mensen extra loten aan te smeren. Soms op een manier die bij het grove af is.
Vooral oudere mensen gaan vaak de boot in. Men denkt voor een keer een extra lot te kopen maar zit er dan voor (altijd) aan vast , mits men er om denkt tijdig op te zeggen. Veel mensen schijnen hun bankafrekeningen niet echt goed na te pluizen!!!!
Tegenwoordig wordt het iets duidelijker gesteld, dat de de loten ook de volgende maanden meespelen en dat er dan voor betaald moet worden, maar :twisted: men probeert je er weer in te luizen.
Mijn moeder bleek op en gegeven moment 9 loten te hebben. Ze was zo begaan met het leed in de wereld. Haar inkomen was lager :roll: DAN DE KOSTEN VOOR DEZE AGRESSIEVE L0TERIJ. Ze woonde in een verzorgingstehuis en kreeg alleen zakgeld
Oh ja, de meeste prijzen VALLEN IN HET WESTEN, DAAR ZIJN DE LAGERE POSTCODES!!!!!!!!!!!!!!!!!

babs

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door babs »

ik heb een hele tijd meegespeeld tot we de bingo kaarten van dat jaar binnenkregen, alleen week 1 en week 53 verschilden de andere weken kwamen precies na elkaar en exact hetzelfde, geen 1 kaart begon met een 1 (nee hoor mevrouw, de computer deelt willekeurig in) kun je nagaan, 106 willekeurig getrokken kaarten waarvan 52 hetzelfde en nooit een 1 erop!!!!!!! Trouwens bij iedere loterij is er wat, ben naar miljoenenjacht geweest en de piccolo met de envelop stond al achter de stoel van de prijswinnaar VOORDAT het nummer getrokken was! :? [/b]

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

ik had 9 jaar bij de postcode loterij was mijn postcode gevallen met de straat prijs van ½ miljoen gulden gewonnen .
maar ik had geen prijs want ik had lot nr 1 en 2 en het lot nr was 371 het klopt niet want er stonden toen maar 6 huizen met die postcode ze zijden dat het lot niet verkocht was . het is dus allemaal bedrog want anders had je met 6 huizen met die postcode totaal 371 loten moeten kopen . ik hebtoen op gezecht

reko45

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door reko45 »

:roll: Al een aantal jaren spelen we mee met de postcodeloterij. Enkele kleine geldprijsjes gewonnen en drie maal een uitnodiging voor miljoenenjacht. daar kregen de eerste maal Fl 500,-, de tweede maal Fl 250,- en de derde maal een Princess grill.
Ook al eens een videoband gewonnen en een Princess bakplaat.
Als je van mening bent dat je niets kunt winnen speel dan a.u.b. niet mee. Dan bespaar je maandelijks de inleg. Maar dan ook niet zeuren als er een keer een hoge prijs bij anderen valt.

Nuchter

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Nuchter »

Een aantal jaren geleden kwam aan het licht dat de bestuursleden van de Postcodeloterij op een overigens wettelijk niet verboden wijze, hun zakken vulden, door alle mogelijke opdrachten en orders tegen woekerprijzen te gunnen aan bedrijfjes waarvan zij zelf eigenaar of aandeelhouder waren. Toen dat aan het licht kwam, moest het bestuur opstappen. Maar het benoemde zichzelf ook meteen weer, in de trant van: de penningmeester werd voorzitter, de voorzitter werd secretaris en de secretaris werd penningmeester. Sindsdien vullen zij hun zakken weer steeds verder, want zij hebben nooit genoeg. Dat is misselijk, maar ik vind het nog erger, dat respectabele instellingen, inclusief omroepen, dit wetende, zich toch voor deze praktijken lenen. Hebben die soms ook van die corrupte bestuursleden?

Frans.

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Frans. »

Ik ben het er helemaal mee eens, dat je bijna geen kans maakt om een prijs in de postcodeloterij te winnen. Het is mij in al die jaren nog niet gelukt. Ik zou kunnen opzeggen, maar de mogelijkheid dat er toch een flinke prijs op je postcode valt en je naaste buren winnen wel maar ze gaan jouw deur voorbij weerhoudt mij daar nog van. De bankgiroloterij heb ik al opgezegd, maar de lotto vind ik ook zo'n loterij waarin je maar af en toe een klein prijsje wint. Ik heb dit uit een ervaring van meer dan dertig jaar en dan doet die gek nog met 3 rijtjes mee.
Overigens ben ik het er helemaal mee eens, dat ze met die exhorbitante hoge hoofdprijzen moeten stoppen. WAAR NU ENKELEN ZOVEEL GELD KRIJGEN DAT ZE NIET WETEN HOE ZE HET MOETEN OPMAKEN, KUNNEN ANDERS VEEL MEER DEELNEMERS ERVAN GENIETEN. :evil: :roll:

Jacqueline Lammers

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Jacqueline Lammers »

:oops: Tja van mij geen goed woord over DE POSTCODE LOTERIJ OF ANDERE WAANZIN!:(

Ik kan maar niet begrijpen, iedereen gaat demonstreren in Amsterdam, maar ze kopen wel loten. Ik zeg dan is er iets met je niet goed, de doorsnee Nederlander, Is woest op dit KABINET??? En iedereen geeft de komende maanden handenvol geld uit aan 6 december en de Feestdagen er na. :twisted:

Ik ben 29 november jarig en zoals vroeger geef ik geen feest meer, niet omdat ik niet jarig wil zijn. Nee elke week heb ik €46.00, daar eet ik van, koop er mijn wasmiddelen,shampoos van, verjaardagscadootjes!
Ik klaag niet want wat is waardevoller geld, NEE dat maakt niet gelukkig!
Ik kom er meer dan goed mee de week door! :lol:
Elke week staan ze aan je deur voor een ECHT GOED DOEL! Maar het geld kan beter voor de doelen gebruikt worden, dan aan de Nederlanders, en anders stort het naar de SCHATKIST van Den Haag!

:roll: :shock: :( :o :) :D :lol: :cry: :wink: :idea: Ik heb gesproken!

Gast

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn man zegt dat de meest prijzenin zwolle vallen. wij wonen in limburg., nu zijn we een weekendje naar zwolle om een lot te kopen morgen. ik vindt het zo spannend.

alpino

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door alpino »

Ik speel al van het begin mee maar zelden mijn postcode, vreemd vind ik dit????

Mazzelaar

Re: [b]Minimale kans Postcode Loterij[/b]

Ongelezen bericht door Mazzelaar »

Doe sinds lange tijd mee met staatsloterijshow en heb (schrik niet) mijn inleggeld in ieder geval terug.
Per saldo heb ik dan dus ook niets maar ik loop niet in de min :)

Gesloten