LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schwarz Diamond Connection

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor

Re: Schwarz Diamond Connection

Ongelezen bericht door jor »

Duidelijk dan, mischien wat vreemd uit mijn mond maar....

helemaal niet, Mario dient van het forum te worden verwijderd en dat zal ook gebeuren. Hoewel ik het met tegenzin doe is de tros via de mail op de hoogte gebracht en het resultaat zullen we vlug zien.Jammer maar Mario wil ( kan ) kennelijk niet anders.

jan jansen============

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

@jor

Bedankt in ieder geval voor de bijval, het is jammer dat het zo moet.

Helaas is het niet de eerste keer met Mario, de vorige keer, een paar maanden geleden heeft hij om dezelfde reden met het halve forum overhoop gelegen.

Vond het echter niet aan mij om een ban voor dit heerschap aan te vragen ,om bekende redenen.

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Een ándere klacht naar een ander soort moderator is óók onderweg!

SBI

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Een ándere klacht naar een ander soort moderator is óók onderweg!
Oeehh... de grote oppermoderator in Tiel?
Het zou nog wel eens tot verrassende gevolgen kunnen leiden. De sectarische inslag van amway, ingegeven door eenzelfde godsdienstwaanzin van deVos en vanAndel als we hier af en toe zien, zou nog wel eens als resultaat kunnen opleveren dat Mario als de grote voorganger op de amwayhappenings wordt aangesteld om de gebedsmomenten tussen de brainwashsessies door te verzorgen.
Moet ik even de link weer voor je opzoeken naar die dateline documentaire over die verkillende gang van zaken in de conferentiehallen waar de door de ibo's duur betaalde guru's tussen het bandjes en boekjes verkopen door hun missiewerk tussen de oren van de schapen aan het inprenten zijn? Waar duizenden 'zelfstandigen' in hun gehuurde kostuumpjes met gebalde vuistjes tegelijk "oeh oeh oeh oeh, amway!!" staan te scanderen als stonden ze hun baseballteam aan te moedigen?
Secteleiders hebben nou eenmaal hun aantrekkingskracht op sectevolgers, en vanuit die optiek is een persoon zoals hier die rijp voor het busje is geen bijzonder nieuwe openbaring maar eerder een illustratie.

So be it

Oeehh... de grote oppermoderator in Tiel?
Voel jij je wel lekker, Eco???
Weer eens van je meissie op je flikker gehad? Naar voor je jongen..., kom, scheld het maar lekker van je af...
Het zou nog wel eens tot verrassende gevolgen kunnen leiden. De sectarische inslag van amway, ingegeven door eenzelfde godsdienstwaanzin van deVos en vanAndel als we hier af en toe zien,
Devos en van Andel?? Je kent en kende ze persoonlijk???
zou nog wel eens als resultaat kunnen opleveren dat Mario als de grote voorganger op de amwayhappenings wordt aangesteld om de gebedsmomenten tussen de brainwashsessies door te verzorgen.
Hij zou verstandiger over komen dan jij.
Moet ik even de link weer voor je opzoeken naar die dateline documentaire over die verkillende gang van zaken in de conferentiehallen waar de door de ibo's duur betaalde guru's tussen het bandjes en boekjes verkopen door hun missiewerk tussen de oren van de schapen aan het inprenten zijn? Waar duizenden 'zelfstandigen' in hun gehuurde kostuumpjes met gebalde vuistjes tegelijk "oeh oeh oeh oeh, amway!!" staan te scanderen als stonden ze hun baseballteam aan te moedigen?
Of het voetbalteam natuurlijk...... MET bijbehorend geweld.
En die link plaatsen? Geen probleem hoor. Heb ik geen moeite mee.....
JIJ hebt hem al 100 x gezien, toch??? (hersenspoeling.., heet dat toch??)
Als iemand dáár intuint..., dan verdient hij te zijn wat hij is.
Plaats je dan wel óók de volgende link er weer bij waar erg duidelijk is dat mensen zoals jij tot ALLES in staat zijn? Zelfs tot het bewerken van filmpjes en het doen voorkomen dat zélfs werknemers van een bedrijf..., letterlijk "dronken" moeten overkomen???
http://www.youtube.com/watch?v=qyGaalJF8ng
Maakt jou geen zak uit, hè?? Je kunt er wel achter staan, toch? Is toch humor?? Het roddelt zo lekker, toch??
Secteleiders hebben nou eenmaal hun aantrekkingskracht op sectevolgers, en vanuit die optiek is een persoon zoals hier die rijp voor het busje is geen bijzonder nieuwe openbaring maar eerder een illustratie.
Ja, ja......, ben je nu weer boos? Stil maar.., niet huilen. We begrijpen je wel!:shock:

En waar die woede van je vandaan komt???
Misschien heb ik je wel te hard aangepakt? Wie kan jouw geniale geest doorgronden... :oops:
Zal proberen wat milder tegen je te zijn, E....... 8)

SBI

So be it

En wat verschikkelijk laf van de andere forumleden die Mario wél durven af te straffen, maar de net zo hoogdravende, wat intellectueler klinkende, (schijn bedriegt) Econometrist, zijn gang laten gaan.

Ook ik kom vaak venijnig uit de hoek, maar nooit naar aanleiding van gewone argumenten over mlm, doch over persoonlijke aanvallen, ook al zijn ze niet tegen mij persoonlijk gericht.
En wanneer ik het overdrijf, of me vergis, heb ik geen moeite om dat toe te geven en mijn excuses aan te bieden.
Maar de woorden zoals "Eikel" en "Trol" zijn natuurlijk vele malen erger dan de lieve woordjes van de Eco...... :?

Dit achterbakse forum, de uitzonderingen dáár gelaten, begint een negatieve invloed op mij te krijgen en mijn geloof in de goedheid en eerlijkheid van mensen op de proef te stellen.....
Naief? Misschien..., maar ik wil het niet verliezen.

So be it

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Voel jij je wel lekker, Eco???
Au, dat komt aan!
Devos en van Andel?? Je kent en kende ze persoonlijk???
Au, dat komt aan!!
Hij zou verstandiger over komen dan jij.
Au, dat komt aan!!!
Of het voetbalteam natuurlijk...... MET bijbehorend geweld.
Au, dat komt aan!!!!
Ja, ja......, ben je nu weer boos? Stil maar.., niet huilen. We begrijpen je wel! :shock:
Au, dat komt aan!! En een smiley in de strijd gegooid zelfs!! Hoeveel kan een mens verdragen?!
Misschien heb ik je wel te hard aangepakt?
Dat zal het zijn. Wie is er bestand tegen jouw vermorzelende replieken? Echt, jij weet altijd de kern onmiddellijk te raken. En naast jou denkt iedereen precies zo en prijzen de dagen dat jouw gram hen niet ten deel valt! Jouw lik op stuk moge een voorbeeld zijn voor hoe een ieder dient te worden aangepakt die met gevoel voor de realiteit jou toorn trotseert. Ga vooral door met je mooie werk, en laat de smiley's spreken. Zoals jij het verwoordt is het geen andere mlm-er gegeven!
Naief? Misschien..., maar ik wil het niet verliezen.
Maak je geen zorgen. Dit eerste vereiste dat een mlm-er gegeven is, is bij jou beter geconserveerd dan onze cultuurschatten in het Rijksmuseum...

jor

Geplaatst op 13 Jul 2007 08:27 door So be it

--------------------------------------------------------------------------------

En wat verschikkelijk laf van de andere forumleden die Mario wél durven af te straffen, maar de net zo hoogdravende, wat intellectueler klinkende, (schijn bedriegt) Econometrist, zijn gang laten gaan

dat slaat natuurlijk nergens op. Mario is bezig dit forum totaal te verzieken met zaken die met mlm niets te maken hebben en dat Econometrist hard tegen mlm ingaat is zijn goed recht. Wil helemaal niet zeggen dat ik het met hem eens ben maar jou eigen reactie's zijn net zo vaak op de man gespeeld. Word toch tijd om dit forum lekker over te laten aan anderen want ja en nee is een niet te winnen strijd.

So be it

en dat Econometrist hard tegen mlm ingaat is zijn goed recht.

Ja.
Wil helemaal niet zeggen dat ik het met hem eens ben
Maar je hebt alleen geen probleem met zijn manier van doen...?
maar jou eigen reactie's zijn net zo vaak op de man gespeeld.
Vind je? Nét zo vaak???

Je doet maar Jor.
Al veel mensen er in geluld?
Al veel mensen voorgelogen? Bedrogen? Geld uit hun zakken geklopt?
Al gehersenspoeld?

Of zie je niet wat ook jou (nu) verweten wordt???
Je bent een volgzaam "schaap" geworden??
Al véél religieus getinte vergaderingen bij gewoond?

En inderdaad..., voor mijn rechtsgevoel is zo'n forum niet zo best.

So be it

jor

Je doet maar Jor.
Al veel mensen er in geluld?
Al veel mensen voorgelogen? Bedrogen? Geld uit hun zakken geklopt?
Al gehersenspoeld?

Of zie je niet wat ook jou (nu) verweten wordt???

Ten eerste word mij persoonlijk niets verweten, ik heb over mijn mlm-dingen hier express niets neergezet omdat ( ik zei het al eerder ) dit werkelijk geen enkel voordeel voor mij heeft.Ben ook niet afhankelijk wat Eco over mlm vind of niet vind simpel omdat dat ook maar slechts 1 mening is. Jij hebt een probleem met zijn manier van doen, oke dat kan. Er zijn er genoeg te vinden die over jou hetzelfde zeggen hoor.Ik zou zeggen ruzie lekker verder dan doe ik wel wat me goed dunkt. Sterkte ermee.

So be it

Ten eerste word mij persoonlijk niets verweten,
Zolang je persoonlijk maar niet wordt aangevallen, Jor..., maakt het niet uit???
Jij hebt een probleem met zijn manier van doen, oke dat kan.

Jij blijkbaar niet.
Er zijn er genoeg te vinden die over jou hetzelfde zeggen hoor.
Ongetwijfeld.
Bij 30 % van de mensen lig IK niet goed in de markt... en bij 30% van de mensen lig JIJ niet goed in de markt... en een deel van dezen zullen dezelfde mensen zijn. Dat heb ik wel geleerd te accepteren.
Misschien dat jij hoopt dat dat bij jou anders is? Vandaar dat je niet tegen schenen wil schoppen van mensen die anderen proberen te kleineren?
Is er ook maar één commentaar gekomen van jullie over de uitlatingen van Eco of M.????
Ik zou zeggen ruzie lekker verder dan doe ik wel wat me goed dunkt. Sterkte ermee.
Jij ook sterkte gewenst, Jor...., en oppassen dat je niemand tegen spreekt en/of op het matje roept.

SBI

jan jansen============

En wat verschikkelijk laf van de andere forumleden die Mario wél durven af te straffen, maar de net zo hoogdravende, wat intellectueler klinkende, (schijn bedriegt) Econometrist, zijn gang laten gaan.
Ho ho SBI, ik heb in het verleden wel degelijk gepost wat ik van de discussiestijl van eco vind.
Het is niet mijn stijl van discusseren, maar nogmaals dat heb ik al gezegd, omdat deze wel eens neerbuigend overkomt.
Maar je weet dat je zelf ook niet vrijuit gaat wat dat betreft.

Ik vind dit echter geen aanleiding tot een banverzoek, net zomin ik dat vind van jouw discussiestijl.

Mario is een totaal ander verhaal, het enige wat mischien nog voor hem spreekt is dat hij er voor uitkomt hier met een ander doel te zijn.
Besides, I am winning souls for Christ, and not for a MLM. So Satan, get back to where you once belong, amen, amen.
Dit soort uitspraken en diverse andere, zeggen voor mij dat dit figuur niets op dit forum te zoeken heeft, wellicht kan hij zijn eigen forum starten op de website van een of andere kerk.

Vind het wel raar dat je juist wat dit betreft de aanval zoekt, maar wellicht zijn ook jouw wegen wel ondoorgrondelijk.

jan jansen============

@ SBI

Ik zie dat je je opwind om het neerbuigende karakter van de posts van eco aan jouw adres.

Tegelijkertijd zie ik jou regelmatig regelmatig zinnen posten waaruit blijkt dat je het niet echt hoog op hebt met mensen die voor een baas werken.
Woorden als loonslaaf, zinsnedes als snel weer naar de baas, ben je weer tijd aan het pikken van de baas etc.

Waar komt die aversie vandaan voor mensen die bij/ voor een baas werken?
Ik zelf heb een eigen zaak, maar ik zal altijd respect hebben voor het eten wat ik vroeger als kind dankzij een zogenaamde ''loonslaaf'' op mijn bord had.

Ik heb zelf de keuze gemaakt om te gaan ondernemen, met alle risico's vandien, maar ik heb ook respect voor de mensen die die keuze niet maken.

So be it

Ho ho SBI, ik heb in het verleden wel degelijk gepost wat ik van de discussiestijl van eco vind.
Het is niet mijn stijl van discusseren, maar nogmaals dat heb ik al gezegd, omdat deze wel eens neerbuigend overkomt.
Maar je weet dat je zelf ook niet vrijuit gaat wat dat betreft.
Neerbuigend?
Nooit.
En ik heb nog nooit kritiek gezien op de schrijfsels van Eco.
En heb jij inhoudelijke bezwaren van hem gelezen? Geef maar een voorbeeld dan....... Lukt je niet.
Alles wat een argument zou kúnnen zijn.... gaat vergezeld van een partij vernederingen.
Ik vind dit echter geen aanleiding tot een banverzoek, net zomin ik dat vind van jouw discussiestijl
Ik ook niet.
Mario is een totaal ander verhaal, het enige wat mischien nog voor hem spreekt is dat hij er voor uitkomt hier met een ander doel te zijn.

Quote:
Besides, I am winning souls for Christ, and not for a MLM. So Satan, get back to where you once belong, amen, amen.

Dit soort uitspraken en diverse andere, zeggen voor mij dat dit figuur niets op dit forum te zoeken heeft, wellicht kan hij zijn eigen forum starten op de website van een of andere kerk.
Mario is gewoon maf... en ook DÁT feit wordt door Eco uitgebuit!!!
IK vind het belachelijk dat er nooit echte kritiek op zijn schrijfsels komt.
En LAAT maar eens zien, waar ik te keer ga zonder aanleiding.
Waar iemand normale commentaren geeft en ik dan van leer trek. Kom..., laat zien...
Vind het wel raar dat je juist wat dit betreft de aanval zoekt, maar wellicht zijn ook jouw wegen wel ondoorgrondelijk.
Tja..., wat IK logisch vind.... zullen jullie niet logisch vinden.....
Je vindt het misschien ook wel logisch dat je het niet opneemt voor een ánder..., want het is niet tegen jouzelf gericht.

Net zogoed als je het nu WEL opneemt voor aan ander en lichtzinnig verklaart dat je "het niet eens bent met zijn manier van discussieren"....

Fijne goser ben jij... Durft je niet gewoon te zeggen dat een bepaalde reactie a-sociaal is????
Ik zie dat je je opwind om het neerbuigende karakter van de posts van eco aan jouw adres.
Valt best mee.
Kan het alleen niet uitstaan dat de meest bizarre uitspraken gewoon zonder commentaar gepikt worden.
Niemand heeft tegen het mannetje gezegd:
"Een buurtsuper omzet??? Ben je wel goed bij je hoofd?"
Tegelijkertijd zie ik jou regelmatig regelmatig zinnen posten waaruit blijkt dat je het niet echt hoog op hebt met mensen die voor een baas werken.
Woorden als loonslaaf, zinsnedes als snel weer naar de baas, ben je weer tijd aan het pikken van de baas etc.
Ga maar terug kijken.... Ik heb niks tegen mensen in loondienst.
Maar kom NIET met flauwekul aan zetten en ga als werknemer NIET anderen afzeiken over hún werkzaamheden, want dan krijg je de volle laag terug.
Laat maar zien waar iik neerbuigend heb gedaan over werknemers in het algemeen.
Ik voel weerzin voor de mensen die, in de baas zijn tijd afgeven op mensen die met mlm werken.
Waar komt die aversie vandaan voor mensen die bij/ voor een baas werken?
Ik zelf heb een eigen zaak, maar ik zal altijd respect hebben voor het eten wat ik vroeger als kind dankzij een zogenaamde ''loonslaaf'' op mijn bord had.
Helemaal juist.
Ik heb zelf de keuze gemaakt om te gaan ondernemen, met alle risico's vandien, maar ik heb ook respect voor de mensen die die keuze niet maken.
Prima.....
Hebben Eco en M ook respect voor de mensen die bij mlm betrokken zijn?
Hebben zij reele kritiek, en kunnen zij dat staven met bewijzen, over mlm?
Het tegenovergestelde is waar....
ALLE officiele bronnen verklaren dat er NIETS mis is met mlm..., MITS er bepaalde regels in acht worden genomen...
Interesseert de heren dat???
Wel nee... één of ander roddelsite is de "Waarheid"......

En ik snap niet dat je het zit goed te praten....
Oh, ja..., het is "jouw manier van discussieren niet".......

En ben ik nu boos?
Ja.
Maar DAT zijn nooit een lange rol spelen!!!

So be it

jan jansen============

@SBI

Voor alle duidelijkheid, ik kijk absoluut NIET neer op mensen de deelnemen aan mlm, het gaan proberen of het al geprobeerd hebben.
Dit heb ik overigens al eerder aangegeven.

Ik praat ook helemaal niets goed wat betreft de uitlatingen van eco of m.
Ik sta namelijk op mezelf en voor mijn eigen mening (dit heb je in het verleden wel eens in twijvel getrokken, vind ik op zich kwalijk, maar is voor jouw rekening).

Ik meng me niet in de discussie die al langere tijd plaatsvind tussen jou en eco, niet omdat ik het altijd met hem eens ben of het altijd oneens ben met jou, maar omdat ik vind dat er geen progressie zit in die discussie.
Hier heb ik een aantal maanden geleden al een keer een post over geplaatst.
Het is katjesspel tussen jullie, dat zal het blijven.

Er zal zowel door jou als door hem niet snel water bij de wijn worden gedaan , eigenlijk is die discussie zinloos.
Zowel eco als jij acht ik inteligent genoeg om dat in te gaan zien.

Waar lees jij trouwens dat ik het opneem voor eco?
De opmerking van mij naar jou omtrent ''loonslaven'' was niet bedoeld om het op te nemen voor eco, maar bedoelde ik in algemene zin.
Ik denk dat eco prima in staat is om jou van repliek te dienen, net zo goed als jij zelf prima in staat bent om dat andersom te doen.

De discussie rondom ray-dorco en aclogo bijv. vind ik momenteel ook vrij zinloos, tot September afwachten, voor mijn part Oktober.
Als er dan nog niet word uitbetaald is het vroeg genoeg voor de grappen en grollen, ik vind er niets mis mee dat hij het probeerd.
Ik had er in het begin alleen moeite mee dat hij hier aan het pitchen was.
Ik vind het wat flauwig om steeds dezelfde vragen te blijven stellen, de tijd zal het leren, nogmaals dan is het vroeg genoeg om eventuele vragen te stellen of opmerkingen te maken.
Alles wat een argument zou kúnnen zijn.... gaat vergezeld van een partij vernederingen.
Vind ik ook niet nodig, heeft hij denk ik ook niet nodig, zie het nut daar niet van in.
.... zullen jullie niet logisch vinden.....
Er bestaat wat mij betreft geen ons tegen jou of zoiets, alleen provoceer je natuurlijk wel door herhaaldelijk te blijven zeggen dat je mensen ''billekoek'' e.d. geeft.
Met dat soort uitspraken kun je mensen ook in het harnas jagen.

Voor de rest denk ik geen reden om boos te zijn ofzo, het is volgens mij gewoon verstandig om te kappen met sommige topics ipv. elkaar vliegen proberen af te vangen.
Gaan jullie op deze wijze verder, garandeer ik je dat jullie over 1,2, jaar of nog langer, nog geen steek verder zijn in die discussie.

Voor de duidelijkheid, ik ben het dus niet altijd eens met wat eco, m, mlmangel, of andere tegenstanders zeggen.
Wat de toonzetting betreft, het mag van beide kanten wel wat minder en wat respectvoller...aan de andere kant ..wie ben ik om dat te zeggen

So be it

Wanneer je de postings terug kijkt kun je zien dat ik div malen heb geprobeerd, zónder cynisme, zaken uit te leggen.
Had dat tot gevolg dat zij normaal konden doen?

Maar...., ik vind het best wel leuk om "billenkoek" uit te delen.....! :lol:
Maar het gaat niet meer op een leuke manier.....

Jijzelf heb inderdaad geen vooroordeel over mlm, maar ik kan het niet verkroppen dat er geen zucht afkeuring komt over zijn bewoordingen... en wél over mijn uitdrukkingen.....

Ben ik daarom zielig???
Zal toch niet....! :roll: Maar is dat eerlijk?
Nee.

En dat gezeik over steeds terugkerende vragen....? :shock:
Jij vindt het een slim idee van de buurman dat hij een patatkraam begint......., dus ben jij verplicht een patatkraam te beginnen???
Lariekoek toch???
Maar hoor ik dat van één van de anderen???
En ik ben niet bang om de aandacht van E. te trekken, want in beledigen is hij goed maar rekenen..., hó maar!!! :roll:

SBI
En voor Eco nog ff.... :( :) :D :wink:

jan jansen============

Had dat tot gevolg dat zij normaal konden doen?
Nee en dat keur ik ook af.
Jijzelf heb inderdaad geen vooroordeel over mlm, maar ik kan het niet verkroppen dat er geen zucht afkeuring komt over zijn bewoordingen... en wél over mijn uitdrukkingen.....
Dan heb je het niet goed begrepen, het ''neerbuigende'' sloeg op eco, maar ik gaf daarna aan dat jij je ook niet niet onbetuigt laat alleen dan meer op de manier ''jullie weten niets van mlm, ik alles''

En ik ben niet bang om de aandacht van E. te trekken, want in beledigen is hij goed maar rekenen..., hó maar!!!
Daar ben ik ook echt niet bang voor, ik zal me nog eens verdiepen in die discussie, het enige wat ik tot nu toe constateer is dat er geen progressie in die discussie zit en daarom niet weet of ik wel trek heb me daarin te mengen.
En dat gezeik over steeds terugkerende vragen....?

Dat ''gezeik'' over terugkerende vragen sloeg dus niet op jou, volgens mij ben jij niet degene die Ray die vragen blijft stellen.. of heb ik nu wat gemist?
Lijkt mij duidelijk dat die opmerking op andere deelnemers aan dit forum slaat.
Jammer dat je je aangesproken voelt, niet nodig dus.

Overigens wil die opmerking ook niet zeggen dat ik bijgedraait ben betreft aclogo, maar dat ik het eens rustig afwacht tot sept/okt.

So be it

Dat ''gezeik'' over terugkerende vragen sloeg dus niet op jou, volgens mij ben jij niet degene die Ray die vragen blijft stellen.. of heb ik nu wat gemist?
Ja..., je had wat gemist.... :wink:

SBI

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nu zullen een hoop mensen het niet zo zien, maar ik lig dubbel om die posts van econometrist. Doorgaan daarmee wat mij betreft.

So be it

Nu zullen een hoop mensen het niet zo zien, maar ik lig dubbel om die posts van econometrist.
Natúúrlijk lig jij daar dubbel over.......

Wanneer hij de tragedie van het WTC zou beschrijven zou je nog dubbel liggen.....! :oops:

Maar..., AU! was het wel.....
En wanneer komt er nu eens gewoon krtiiek op mlm??
Niet het spelletje: "Ik vind"....!

So be it

Gesloten