LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de vraag is......................

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Het niveau straalt er weer vanaf. Trieste gevallen. Zijn vast mislukte MLM'ers of zo.

papegaaitje

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door papegaaitje »

Denk eerder mislukte mensen. ga toch ergens chatten jongens/meisjes.
Ik neem wel advies aan van 1 van de gasten en ga nu eens lekker uit eten met een heerlijk wijntje erbij. Wat we heeel laat op de avond gaan doen, ga ik hier niet vermelden. :wink:

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

Zijn vast mislukte MLM'ers of zo.
klopt we hebben "ons" laten verneuken door een goede vriend of familielid en nu zijn we 500 euri's kwijt.

Kunnen we bij jou uithuilen student ?

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

whaaaahahahahahahihihihihihihahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Hoe triest kun je zijn.

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

precies , we spiegelen je niveau student ! Ooit een suc6 volle mlm-er op dit forum gezien ? Leg me eens uit waarom die hier niet komen.

Anubis

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Anubis »

Anubis, ik heb je in een andere thread gevraagd met welke punten van deze test jij het niet eens was, daar hoor ik je niet meer over.
Was mooi geweest om ons eens duidelijk te maken waar we fout zitten.
Ho Ho Maarschalkje: De boel niet heel slim verdraaien! Daar trapt Anubis niet in.
Er is geen enkel verband tussen de punten in de test (waar ik het niet mee eens ben) en waar jullie fout zitten !!!!
Jij suggereert nu dat de punten van die test (waar ik ....etc) GELIJK IS AAN waar jullie fout zitten.
Wiskundig zeg je dus dit: punten uit de test (waar ik...etc.) = waar we fout zitten. No way dus !!!!
Ga JULLIE gedachten over MLM niet verheffen tot het niveau van de schrijver van die test, want zijn niveau ligt vele malen hoger.
Maar ik kom er volgende week op terug daar ik nu van mijn weekend ga genieten.
Zijn vast mislukte MLM'ers of zo.
Nogal boute en ongenuanceerde opmerking, Stuud. Kan net zo goed iemand zijn die nog nooit met MLM te maken heeft gehad.
En dan vindt jij het gek dat je beledigingen om je oren krijgt ???
Weet je nog: die pot en die ketel ????
Anderszijds:Voor deze arme groep nemen jij en o.a. Madeleine het nu op. Waar zijn jullie mee bezig ??

Prettig weekend !!

Anubis

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ho Ho Maarschalkje: De boel niet heel slim verdraaien! Daar trapt Anubis niet in.
Er is geen enkel verband tussen de punten in de test (waar ik het niet mee eens ben) en waar jullie fout zitten !!!!
Jij suggereert nu dat de punten van die test (waar ik ....etc) GELIJK IS AAN waar jullie fout zitten.
Wiskundig zeg je dus dit: punten uit de test (waar ik...etc.) = waar we fout zitten. No way dus !!!!
Ga JULLIE gedachten over MLM niet verheffen tot het niveau van de schrijver van die test, want zijn niveau ligt vele malen hoger.
Maar ik kom er volgende week op terug daar ik nu van mijn weekend ga genieten.
Tuurlijk en volgende week horen we niets meer.
Standaard spelletje van anubis.

Nee anubis, dat suggereer ik niet.
Maar,

Weet je wat laat ook maar. Ik word jouw misselijk makende persoonlijke aanvallen zat.
Duidelijk is dat jouw niveau het laagste ligt.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Slim »

Nou, het is weer weekend en ons MLM volk zit zich weer stierlijk te vervelen. Is dit nou de beroemde "persoonlijke ontwikkeling" die jullie altijd met MLM in verband brengen?
Yuk.
:?

madeleine

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door madeleine »

Geplaatst op 05 Nov 2004 19:49 door student26


--------------------------------------------------------------------------------

Hoe triest kun je zijn.




[/url]
.....vroeg studentje zich af, toen hij voor de spiegel stond! :shock:

madeleine

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door madeleine »

Worden jullie niet vreselijk moe van deze discussies?
Ga toch je tuin winterklaar maken, doe iets nuttigs!
Kijk voor de gein eens in de spiegel. Zie je dan niet een zielig hoopje mens staan?

Alles is al een keer gezegd, alles wordt weer herhaald. redement is 0,0.
Schamen jullie je niet, om je kostbare tijd te verdoen op dit forum?

En alsjeblieft..............ga nu niet zeggen dat ik dan maar niet moet meelezen. Het gaat om de vraag.......schiet je er nu IETS mee op


Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik stond net voor de spiegel en schrok me rot.........
Met schaamte verlaat ik dit forum........
Sorry voor alle domme dingen die ik heb gedaan...........

P. ooier

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door P. ooier »

Zo! En nu weer aan het werk. Terug achter dat raam en geld verdienen voor me meisie.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Zijn vast mislukte MLM'ers of zo.

Nogal boute en ongenuanceerde opmerking, Stuud. Kan net zo goed iemand zijn die nog nooit met MLM te maken heeft gehad.
En dan vindt jij het gek dat je beledigingen om je oren krijgt ???
Blablabla...

De enigen die er belang bij hebben om mensen als Madeleine, Slim, Maarschalk, ondergetekende en iedereen die ik nu vergeet persoonlijk aan te vallen zijn MLM'ers Anubis. Dat moet jij toch zelf wel kunnen beredeneren. Met mislukte bedoelde ik overigens niet dat ze ermee gestopt zijn, enkel dat het figuren zijn die er gewoon geen klap mee verdienen maar dat nooit zullen toegeven.

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

Idd en stop eens met dit gezever.

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

Suc6volle MLM-ers vind je hier dus niet. Je komt op voor de zwakkere student maar zeikt hem/haar wel af op dit forum.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Suc6volle MLM-ers vind je hier dus niet. Je komt op voor de zwakkere student maar ****t hem/haar wel af op dit forum.
Ik maak niemand af. En ken jij de mensen die hier schrijven persoonlijk? Ik geloof ook de grote verhalen van bepaalde personen hier niet, maar er zitten er vast bij die een leuke bijverdienste hebben.

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

Jij in ieder geval niet 8)

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry maar 50.000 tot 70.000 euro per maand noem ik geen bijverdienste. Jij wel ? En jij gelooft dat niet ? Ik ken ze die het 10 voudige van dat per maand op strijken.

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

Ikke 170.000 euro per 2 dagen.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Daar geloof ik inderdaad geen bal van.

Gesloten