| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als U het begrijpt, begrijp ik het ook!
-
Jo
Re: Als U het begrijpt, begrijp ik het ook!
Hr. Blok
Een zeer verstandelijke reactie van jou naar Nadia toe.
Jo
Een zeer verstandelijke reactie van jou naar Nadia toe.
Jo
-
nadia
Jo, ik zie net dat jij er nog niet helemaal klaar mee bent?
Geef nou eens antwoord op mijn voorgaande vraag, of was dat iets te volwassen voor jou? Kon je dat niet helemaal volgen?
Geeft niks hoor, dat je onaardig bent. We hebben allemaal onze dag weleens niet!
Dag JO
Geef nou eens antwoord op mijn voorgaande vraag, of was dat iets te volwassen voor jou? Kon je dat niet helemaal volgen?
Geeft niks hoor, dat je onaardig bent. We hebben allemaal onze dag weleens niet!
Dag JO
-
Henk Wester
Beste Nadia,
Onlangs heb ik met Dexia contact gehad, omdat ik wilde voorkomen, dat er nog een portie aandelen voor de contractprijs aangekocht zou worden. Ik heb o.a. een Winstver10dubbelaar (kan niet beter; ik word schatrijk)en dat houdt o.a. in, dat er 4 keer aandelen gekocht worden (om mijn schuld nog te verhogen). Er was geen onderhandelen mogelijk; contract is contract. Vergelijkbaar met jouw situatie.
Sterkte en collegiale groeten,
Henk
Onlangs heb ik met Dexia contact gehad, omdat ik wilde voorkomen, dat er nog een portie aandelen voor de contractprijs aangekocht zou worden. Ik heb o.a. een Winstver10dubbelaar (kan niet beter; ik word schatrijk)en dat houdt o.a. in, dat er 4 keer aandelen gekocht worden (om mijn schuld nog te verhogen). Er was geen onderhandelen mogelijk; contract is contract. Vergelijkbaar met jouw situatie.
Sterkte en collegiale groeten,
Henk
-
nadia
Bedankt Henk voor je reactie. Het blijft toch fijn dat je niet alleen in deze ellende zit.
Jo, ik ben blij dat je niet boos bent.
Jo, ik ben blij dat je niet boos bent.