Pagina 2 van 4

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 09:05
door Jayjedi
Kijk ik heb er gewerkt en weet hoe het er daar aan toe gaat
Nee dit is geen verbitterd oud werknemer geklets hahaha

Ik hoop voor de mensen die nog chello hebben dat ze echt doen wat ze zeggen. alleen ze beginnen vandaag alweer met het tegendeel te bewijzen.

Ik zit nog steeds op de afgeknepen snelheid, terwijl dat systeem dat dat doet er helemaal niet meer mag ziijn volgens hun berichten.

Ik heb xs4all inmiddels besteld, kpn telefoon genomen, en digi tv.
Ik ben van ze af binnenkort. :D En ik ben niet de enige. Ik begreep van een kennis die daar werkt dat ze ongeveer zo'n 2000 opzegingen per week hebben op moment.

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 09:18
door Gast
hee daar zit mijn opzegging ook tussen ;-)
en ik begrijp dat we elkaar straks weer tegenkomen bij XS4ALL :lol:

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 09:30
door Jayjedi
Absoluut
Naar ik lees en hoor
een provider die waar geeft voor je geld

Zit op dezelfde snelheid als upc mij gaf
minder geld kwijt
Geen FUP geen limiet

Dus niet een snelweg aan bieden waar je 400 kmpu kan en als je dertig rijdt je eraf mikt...

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 10:11
door Gast
Het verbaast mij niet dat het aantal opzeggingen zo hoog is. Daarom heeft upc snel besloten de limieten, die er overigens volgens upc niet zijn, af te schaffen. Ik hoop dat het dit keer voor upc te laat is!!!!

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 10:31
door Gast
hoe komt het toch dat ik dat hele UPC niet vertrouw????

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 12:14
door Debby
Lieve gast

Ik snap je frustratie heus wel.
Ik heb al sinds 2002 Chello, en heb ook de nodige dingen mee gemaakt.
In het begin kwam het regelmatig voor dat we geen verbinding hadden, heb zelfs aangetekende brieven gestuurd. Heb toen ook een vergoeding gekregen.
De helpdesk ben ik ook niet tevreden over, ze laten allerlei handelingen verrichten die totaal overbodig zijn.
Hebben me verschillende keren gezegd dat het aan mijn software op de pc lag. Adviseerde me te formateren.

Maar ik geloof nl. niet dat er één provider is die foutloos is??????
Overal zijn er mankementen, er is er geen éen volmaakt.

Ik heb ook op het punt gestaan, op te zeggen.................

Maar ik heb besloten ze nog eenkans te geven, want er is geen provider zalig makend.

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 12:16
door Michellangelo
mee eens Debby, 1 kans, bij het volgende "geintje" is het exit Chello/UPC en hallo andere provider ;)

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 12:26
door hoffie2
het is duidelijk te merken dat chello dit niet waar kan maken
denk dat de die hards flink bezig zijn met downloaden, waardoor mijn verbinding bagger is.......

maar goed nog ff volhouden, en dan de grote overstap maken :-)

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 12:49
door Jayjedi
Zoals jullie konden lezen had ik vanochtend dus mijn oude snelheid niet terug. Ik had straf van ze namelijk omdat ik download.

Ik weer bellen...


"u moet nog teruggezet worden"
Maar dat gaat toch automatisch
"Dat klopt meneer"
Dus ik zou mijn normale snelheid weer moeten hebben
"Dat klopt meneer"
Maar dat is dus niet zo
"dat doet het systeem meneer daar kan ik niks aan veranderen"
Maar dat systeem zou volgens jullie persberichten niet meer bestaan, aangezien er geen datalimieten meer zijn.
"Maar er staat ook in dat de Fair use Policy nog steeds geld meneer"
Dus er bestaat dus nog kans dat je teruggezet wordt als je teveel download?
"Ja meneer"
Maar mag ik alsjeblieft mijn oude snelheid terug?
"Daar heb ik geen invloed op, dat gaat via het systeem"

Ik heb maar opgehangen wat moet je nou nog verder.... :-(

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 13:18
door mve
Jayjedi wie heb je aan de lijn gehad kom eens met namen

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 13:22
door Jayjedi
Ik weet het echt niet joh
ben 2 keer doorgeschakeld
iemand van een retentiedesk ofzo iets

Heb een lijst namen van upc mederwerkers dat wil je niet weten
Daar ben ik een jaar terug al mee opgehouden

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 13:51
door mve
Jayjedi dus met andere woorden loop je hier af te vuren op chello terwijl als je zelf iets per telefoon moet regelen dan weet je het naderhand ook niet meer prima voor elkaar jongen en maar schelden op andere

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 13:57
door Michellangelo
Een klant is geen getrainde helpdeskmedewerker die als eerste de namen opschrijft van wie hij of zij aan de lijn krijgt. Het afkatten omdat iemand de naam niet weet is natuurlijk ontzettend dom, vooral omdat de meeste helpdeskmedewerkers ontzettend snel en onduidelijk praten als ze hun naam moeten zeggen en dan meestal alleen de voornaam gebruiken.

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 14:01
door Gast
als ik zo de topics over UPC doorlees hebben we met MVE weer een nieuw medewerkertje van Kwello in huis....

Iedereen die maar iets verkeerd over Kwello zegt krijgt meteen de bek van voren

Waar ken ik dat ook al weer van?????????

Ohhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaa de helpdesk van Kwello

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 14:02
door mve
Ja en dus als ze alleen de voornaam gebruiken hoef het niet genoteerd te worden vreemd mij hebben ze altijd geleerd noteer namen dan kan je later altijd achter halen wie je gesproken heb maar volgens jou moet je daar getraind voor zijn aha dat is de eerste keer dat ik dat hoor.
Nou succes met je trainingen dan maar

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 14:04
door mve
En nee ik werk niet bij Chello ik maak zelfs geen gebruik van Chello maar het schijnt dus als je niet negatief bent je maar gelijk bij chello moet werken VREEMD

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 14:05
door hoffie2
hee helpdesk medewerkertje (MVE)

moest je eens proberen bij Chello, zeggen ik had net Hans aan de telefoon, en die zou ik nu graag nog een keer spreken....

Mijnheer er werkt hier geen Hans :oops:

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 14:07
door mve
Nogmaals Hoffie ik werk niet bij Chello

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 14:10
door hoffie2
Dan is het helemaal knap, je werkt niet chello, hebt geen producten van chello, maar weet precies hoe het er aan toe gaat, je weet dat de klanten zeurpieten zijn die een perfect product voorgeschoteld krijgen, enz enz

hoop dat je wel mag posten in de tijd van Chello :wink:

Re: Chello is door de knieën!!!

Geplaatst: 01 mar 2005 14:11
door Michellangelo
Nou mve, misschien kom jij meer in aanraking met helpdeskjes e.d. dat je automatisch alles opschrijft, zoals je zelf al zei, dat is jou aangeleerd, door training (van je ouders of wie dan ook, toch?)

En dan geef ik jou de naam van deze medewerker, wat dan?
Je werkt niet voor Chello, dus iets uitzoeken kan je niet. Je neemt geen diensten af, dus wat is de meerwaarde van de naam in dit verhaal dan?