LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neem geen speedlinq !!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jacques

Re: Neem geen speedlinq !!!

Ongelezen bericht door Jacques »

Tja,
klinkt mij ook allemaal bekend in de oren. Alleen dan bij internetbedrijven als Cybercomm, Planet Internet en Chello. Tot op heden (sinds oktober 2004 abonnee) nog geen problemen met Speedlinq. Maar zo begon het bij die andere bedrijven ook.

KeN

Ongelezen bericht door KeN »

Mijn geweldige ervaring wat betreft hun 'zomeractie':

Ik heb netjes gedaan wat ze hadden gezegd:
Na ontvangst van de 1e KPN factuur de actievoucher ingevuld en opgestuurd.
Vervolgens 2 tot 3 maanden gewacht zoals ze zeiden..
Daarna kreeg ik argwaan en ging even informeren hoe het zat.
Bleek opeens dat ze mijn voucher niet hadden ontvangen en dat ik een nieuwe moest sturen.
Toen kreeg ik een paar dagen na het versturen het bericht dat de actie-periode was verlopen en ik mijn voorgeschoten bedrag niet terug zou krijgen.
Ja, zeg dan niet dat ik een nieuwe mag sturen ??
Vervolgens hebben ze voet bij stuk gehouden en hebben zij mijn 300+ euro lekker gehouden.

’t Kan aan mij liggen, maar dit is niet echt een correcte manier van handelen. Nergens is mij verteld dat ik de korting zelf moest betalen en na 3 maanden pas terug zou krijgen.
En natuurlijk wil ik dat geld terug. Je kan er toch wel van uit gaan dat niemand zoiets heeft van: "hmm nou, hou dat geld maar hoor Speedlinq, ik heb het niet nodig.."

Schrap die dat brakke voucher-systeem en stort netjes het geld na een korte periode terug.
Nee sterker nog.. laat mensen het überhaupt niet vooruit betalen.
Maar goed, dat zal helaas toch nooit gebeuren.

Ik ben vast niet de enige bij wie ze de voucher zogenaamd niet hebben ontvangen. Iemand tips / suggesties hoe ik mijn geld terug zou kunnen krijgen ?

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Om het forum overzichtelijk te houden kunt u verder reageren in de volgende thread:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=28131

TROS Radar Internetredactie

Gesloten