Pagina 2 van 2

Re: Neem geen speedlinq !!!

Geplaatst: 03 mei 2005 17:56
door Jacques
Tja,
klinkt mij ook allemaal bekend in de oren. Alleen dan bij internetbedrijven als Cybercomm, Planet Internet en Chello. Tot op heden (sinds oktober 2004 abonnee) nog geen problemen met Speedlinq. Maar zo begon het bij die andere bedrijven ook.

Re: Neem geen speedlinq !!!

Geplaatst: 05 mei 2005 00:30
door KeN
Mijn geweldige ervaring wat betreft hun 'zomeractie':

Ik heb netjes gedaan wat ze hadden gezegd:
Na ontvangst van de 1e KPN factuur de actievoucher ingevuld en opgestuurd.
Vervolgens 2 tot 3 maanden gewacht zoals ze zeiden..
Daarna kreeg ik argwaan en ging even informeren hoe het zat.
Bleek opeens dat ze mijn voucher niet hadden ontvangen en dat ik een nieuwe moest sturen.
Toen kreeg ik een paar dagen na het versturen het bericht dat de actie-periode was verlopen en ik mijn voorgeschoten bedrag niet terug zou krijgen.
Ja, zeg dan niet dat ik een nieuwe mag sturen ??
Vervolgens hebben ze voet bij stuk gehouden en hebben zij mijn 300+ euro lekker gehouden.

’t Kan aan mij liggen, maar dit is niet echt een correcte manier van handelen. Nergens is mij verteld dat ik de korting zelf moest betalen en na 3 maanden pas terug zou krijgen.
En natuurlijk wil ik dat geld terug. Je kan er toch wel van uit gaan dat niemand zoiets heeft van: "hmm nou, hou dat geld maar hoor Speedlinq, ik heb het niet nodig.."

Schrap die dat brakke voucher-systeem en stort netjes het geld na een korte periode terug.
Nee sterker nog.. laat mensen het überhaupt niet vooruit betalen.
Maar goed, dat zal helaas toch nooit gebeuren.


Ik ben vast niet de enige bij wie ze de voucher zogenaamd niet hebben ontvangen. Iemand tips / suggesties hoe ik mijn geld terug zou kunnen krijgen ?

Re: Neem geen speedlinq !!!

Geplaatst: 06 mei 2005 15:22
door Radar
Om het forum overzichtelijk te houden kunt u verder reageren in de volgende thread:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=28131

TROS Radar Internetredactie