LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] phuket air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Stap je in Teuge op en laat je je naar Schiphol vliegen en stapt daar over...

:wink:

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Maar hoe kom ik dan het veiligst in teuge?

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Die gast had het over,hoe je het veiligst op de luchthaven komt. Voor mij zou het dan met de heli kunnen maar mensen die ver van de luchthaven wonen moeten nog wat verzinnen !!! :idea: Wat een onderwerp,dat vliegen alleen het veiligst is !!!Met de benenwagen is ook veilig. :roll: :shock: :D :arrow:

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

nee, met de benenwagen is minder veilig dan met het vliegtuig.
Uit onderzoek is gebleken dat vliegen de meest veilige vorm van reizen is.
Het risico dat je dus iets overkomt wanneer je gaat lopen is groter dan wanneer je vliegt.
Ik heb overigens nooit gezegd dat alleen vliegen veilig is.

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Er is vertelt dat het vliegenhet veiligste is.Maar als er iets gebeurt in het toestel ben je niet 123 beneden voor hulp.Hoe veilig is veilig !!! :roll: :!:

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

De kans dat er iets met een vliegtuig gebeurd is vele malen kleiner dan bij iedere andere manier van reizen.
Dus is het het veiligste manier van reizen.
En je hoeft niet bang te zijn hoor.
Wanneer er iets gebeurd in/met het toestel dan ben je echt wel 123 beneden :wink:

Er is overigens niet gezegd dat vliegen altijd veilig is.
Niets is 100% veilig.
Maar statistisch is vliegen dus het veiligst. (de kleinste kans dat er iets gebeurd.)

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik begrijp u gast maar ik bedoelde het anders. Zo kan je het ook zien.
We hebben het uiteindelijk over Puket,en dat is een lange zit.Dat laat ik graag aan andere over. Goede vlucht!!!!!! :wink: :D

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Dank je, maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik het veiligst bij de luchthaven kan komen... :wink: :P

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Ga maar lekker zwemmen als sluitstuk en een waterdichte koffer mee nemen.Zwem ze :!: :!: 8)

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry, is niet de veiligste manier :?

The vlieger

Re: phuket air

Ongelezen bericht door The vlieger »

Ook wij hebben een reis via Kras geboekt met Phukt Air,naar aanleiding van alle media aandacht heb ik gemaild naar Kras, hierop heb ik netjes antwoord gekregen wat er nu allemaal aan de hand is. zowel met Kras als met FOX heb ik goede ervaringen alleen wil ik wel kwijt dat FOX nu wel misbruik van de situatie maakt en mensen bang loopt te maken om er zelfbeter van te worden en dit vind ik erg triest van FOX ondanks de goede ervaringen die ik ook met hun hebt. Ook wij werden niet erg gelukig van al deze berichten over Phuker Air, maar laten we blij zijn dat ze in ieder geval schrerp in de gaten worden gehouden ik weet ook uit ervaring dat bij de gerenommeerde maatschappijen ook wel eens het een en ander niet in orde is.[/b]

Sun

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Sun »

Laat een heli op je dak of in je tuin landen, die brengt je dan op de veiligste manier naar de luchthaven.

Wat een gezeur zeg! Heeft iemand hier een serieus probleem, gaan ze zitten jammeren hoe je het veiligst op plaats van bestemming komt!.

Lekker allemaal thuis blijven, maar kijk uit dat je niet van de trap valt!

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

met het verkeerde been uit bed gestapt, sunnyboy?

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Dan wil ik wel eens weten wat het serieuze probleem is van Phuket air.
Want dat is me nog steeds niet duidelijk! :) En wat de vlieger zei over de gerenomeerde maatschappij ook wel eens wat was,begrijp ik ook niet helemaal.Een van deze pagina;s ken je nog niet eens goed lezen.Daar moet je scrollend lezen.Lekker gedoe als je het hebt,over Phuket.Misschien dat iemand er nog eens duidelijkheid in kan geven.Dan kan je echt er serieus op ingaan. :evil:

bali ganger

Re: phuket air

Ongelezen bericht door bali ganger »

ook op deze site indianen verhalen het vliegtuig dat vanaf a'dam vliegt >>bangkok is een wat ouder toestel van de KLM die gewoon op schiphol wordt onderhouden door nederlands personeel alleen deze wordt wat scherper in de gaten gehouden omdat deze maatschappij nieuw is op schiphol niet veilig is niet vliegen waar ook ter wereld dat geld voor elke maatschappij oud of nieuw als er dan vertaging of annulering is wordt je keurig verzord door personeel van phuket air voor diegene die door alle verhalen angstig zijn geworden ga eens wat rondsnuffelen op een paar sites het valt allemaal wel mee en een beetje vertraging c.q.annulereing is ook goed voor de sociale contacten PS in het dagelijks verkeer gebeurd veel meer en minder controle voor alle phuket reizigers een geweldige vakantie toegewenst

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

vandaar dat er vandaag ( 22 april ) weer niet wordt gevlogen zeker, toch wel veel uitval sinds het begin nu 4 weken geleden. Van de twaalf vertekkende vluchten zijn er 4 op tijd of met een kleine vertraging weggekomen, maar de meeste met zeer grote vertraging en vandaag geheel geannuleerd

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Ja,dat stond vandaag in de krant,en kon iedereen het lezen.Maar de mensen in Thailand die naar huis moeten zullen toch opgehaald moeten worden.En hopelijk gebeurt dat vlug.Hetis verschrikkelijk als je het overkomt.Maar wat ook heel erg is als je een nieuwe maatschappij
volledig de grond in forumt voor dat die de kans krijgt om zich te bewijzen.Iedereen weet het zo goed,maar vergeet dan niet dat een nieuwe maatschappij de kinderziektes ook moet kunnen wegnemen en een kans krijgen.Maar het word hier gelijk de grond ingeboord.Zo gaat dat hier.Geduld heeft men niet meer en vertagingen slaat men gelijk op tilt,en wil iedereen het geld hebben en word er gelijk overgegaan op werk maken bij Radar enKassa en consumentenman.En dat de reis is geannuleerd vandaag toont des te meer aan dat er hier goede controlle is en safe.En daar gaat het om.Maar pech kan iedereen hebben,alleen Phuket airheeft wel heel erg tegenslag.Jammer voor ze,maar vind het niet nodig om ze de grond in te boren.!.De paniek is al gezaaid.Iedereen weet het toch zo goed !!!!!!Daar worden sommige nou niet goed van !!!

dubby

Re: phuket air

Ongelezen bericht door dubby »

bind 2 vleugels om, spring van een toren en vlieg zelf naar schiphol.
vlieg je toch = toch het veiligst of niet dan..................

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry, niet veilig,een mens kan namelijk niet met twee vleugels om vliegen...
Jammer hoor, maar blijven proberen... :lol:

dubby

Re: phuket air

Ongelezen bericht door dubby »

ooit geprobeerd..............wellicht wordt dat een enkeltje ziekenhuis per spoed-heli ha ha vlieg je toch nog.

Gesloten