| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe opzeggen?
-
Aly
Re: Hoe opzeggen?
Geen ervaring mee Hoffie. Als ik ze nodig had, ging dat per telefoon en dat moet ik eerlijk zeggen, ging in mijn geval vaak wel goed.
Maar ze liggen er mij te regelmatig uit en s'avonds heeeeeeel traag!
En veel te DUUR!
Maar ze liggen er mij te regelmatig uit en s'avonds heeeeeeel traag!
En veel te DUUR!
-
hoffie2
klopt wat je zegt, maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr je hebt nu niet de goedkoopste provider uitgekozen.....
wel een hele goede
wel een hele goede
-
Aly
Ik zit nu met Chello op €49,95 per maand en ik heb nu die van €29,95 bij XS4all genomen. Heb ik daar verkeerd aan gedaan? Nee toch hoop ik?
Ik download bijna nooit grote bestanden. Ik gebruik het eigenlijk alleen om een beetje te surfen, e-mailen en msnen. Ik neem aan, dat als ik merk, dat het niet genoeg is, dat ik het toch wel kan verhogen? Nou, ik zie het tegen die tijd wel.
Bedankt nog voor je adviezen hoffie.
Ik download bijna nooit grote bestanden. Ik gebruik het eigenlijk alleen om een beetje te surfen, e-mailen en msnen. Ik neem aan, dat als ik merk, dat het niet genoeg is, dat ik het toch wel kan verhogen? Nou, ik zie het tegen die tijd wel.
Bedankt nog voor je adviezen hoffie.
-
hoffie2
tuurlijk kan je later ophogen, en voor wat je roept heb je daar zat aan 
en hoezo gast, reclame?????
en hoezo gast, reclame?????
-
Gast
Dat weet je zelf heel goed, hoffie.
Op iedere topic weet jij maar 1 ding te zeggen.
Dus hoeveel levert dat nu op?
Krijg je eind van het jaar nu een extra bonus van je baas?
Op iedere topic weet jij maar 1 ding te zeggen.
Dus hoeveel levert dat nu op?
Krijg je eind van het jaar nu een extra bonus van je baas?
-
Aly
Maakt mij niks uit hoor voor wie of wat Hoffie reclame maakt.
Ik heb veel aan zijn/haar tips gehad. Alleen, ik was toch niet aan het ROEPEN?
Enneh Hoffie, ik heb zojuist een mail van ze terug gehad, dat hun hier niks aan kunnen doen, omdat het via de KPN loopt. Die maakt de afspraken. Dus nogmaals, ik zie het wel!
Ik heb veel aan zijn/haar tips gehad. Alleen, ik was toch niet aan het ROEPEN?
Enneh Hoffie, ik heb zojuist een mail van ze terug gehad, dat hun hier niks aan kunnen doen, omdat het via de KPN loopt. Die maakt de afspraken. Dus nogmaals, ik zie het wel!
-
Gast
Niet hoffie beledigen ja. Geeft altijd prima adviezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
-
Gast
das sjammer Aly, KPN is zeker snel tegenwoordig.....
en gastje, als je beetje goed zou lezen ........ wist je toch echt beter...
ik geef toe dat ze relatief duur zijn
hoop voor iemand dat ze haar contract later kan laten ingaan (had al getekend)
dus weet niet hoor, maar weet alleen dat Aly een goede keuze gemaakt heeft...
iedereen staart zich blind op snelheden, zoals nu weer de 20 MB gevallen te voorschijn komen, maar maken vrijwel nooit gebruik hiervan
Persoonlijk heb ik liever een stabiele verbinding, en tja daarvoor moet je niet bij UPC zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en gastje, als je beetje goed zou lezen ........ wist je toch echt beter...
ik geef toe dat ze relatief duur zijn
hoop voor iemand dat ze haar contract later kan laten ingaan (had al getekend)
dus weet niet hoor, maar weet alleen dat Aly een goede keuze gemaakt heeft...
iedereen staart zich blind op snelheden, zoals nu weer de 20 MB gevallen te voorschijn komen, maar maken vrijwel nooit gebruik hiervan
Persoonlijk heb ik liever een stabiele verbinding, en tja daarvoor moet je niet bij UPC zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Aly
@Hoffie.
Ik heb vandaag hun bevestiging gekregen en ik heb zelfs ook nu nog 7 dagen bedenktijd. M.a.w. ik kan het eventueel nog annuleren. Maar ik denk wel, dat ik het doe. Als het me niet bevalt, zeg ik het na een jaar weer op. Kan nooit slechter zijn, dan UPC, denk ik dan maar!
Ik heb vandaag hun bevestiging gekregen en ik heb zelfs ook nu nog 7 dagen bedenktijd. M.a.w. ik kan het eventueel nog annuleren. Maar ik denk wel, dat ik het doe. Als het me niet bevalt, zeg ik het na een jaar weer op. Kan nooit slechter zijn, dan UPC, denk ik dan maar!
-
hoffie2
@Aly
Tot nu toe ben ik erg tevreden over XS4ALL, na jaren UPC begon ik zo te balen van alle problemen met UPC
Continue uitval van verbinding (ikke weer op mijn knietjes om modem te resetten), en als je dan een mail stuurt of naar de (zogenaamde) helpdesk belt, krijg je antwoorden waar je gillend van wegloopt...
Als je modem offline springt moet je je PC formateren????????
Pfff en nog veel meer van dat soort dingen..
Was het gewoon zat, en ben gaan kijken over welke provider weinig tot geen topics waren, en daar kwam XS4ALL uit
Ook ik ben in snelheid achteruit gegaan, maar wie gebruikt (en heeft) al zijn complete snelheid???
Ik download dus wel behoorlijk (nee nooit over de vroegere datalimiet van UPC heengegaan) maar heb liever een stabiele verbinding, dan een soms snelle verbinding,...
Weet zeker dat XS4ALL je gaat bevallen
Tot nu toe ben ik erg tevreden over XS4ALL, na jaren UPC begon ik zo te balen van alle problemen met UPC
Continue uitval van verbinding (ikke weer op mijn knietjes om modem te resetten), en als je dan een mail stuurt of naar de (zogenaamde) helpdesk belt, krijg je antwoorden waar je gillend van wegloopt...
Als je modem offline springt moet je je PC formateren????????
Pfff en nog veel meer van dat soort dingen..
Was het gewoon zat, en ben gaan kijken over welke provider weinig tot geen topics waren, en daar kwam XS4ALL uit
Ook ik ben in snelheid achteruit gegaan, maar wie gebruikt (en heeft) al zijn complete snelheid???
Ik download dus wel behoorlijk (nee nooit over de vroegere datalimiet van UPC heengegaan) maar heb liever een stabiele verbinding, dan een soms snelle verbinding,...
Weet zeker dat XS4ALL je gaat bevallen
-
Gast
Hoffie? Hoeveel levert dat nu op?
Is de bonus al bekent die je van je baas gaat krijgen?
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
Is de bonus al bekent die je van je baas gaat krijgen?
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
Doe niet zo kinderachtig, gast. XS4all is een goede provider en dat mag je best promoten. Ik promote o.a. ook HCCnet en InterNLnet, omdat ik er goede ervaringen mee heb, maar verdienen doe ik er niets aan.
M
M
-
Gast
Ik heb goeie ervaringen met Chello, maar wanneer ik dat zeg word ik ook meteen als werknemer van bestempeld.
Maar in iedere topic of het nu wel of niet over xs4nothing gaat moet hoffie het even extra benadrukken.
Dus hij moet of een bonus of provisie krijgen, kan niet anders.
Maar in iedere topic of het nu wel of niet over xs4nothing gaat moet hoffie het even extra benadrukken.
Dus hij moet of een bonus of provisie krijgen, kan niet anders.
-
Gast
Gast 10:44. Volgens mij ben jij stinkend jaloers.
Nou, ik heb Chello opgezegd. Na levering van de nieuwe modem november j.l. al zo'n 80 keer moeten resetten. Om de haverklap geen verbinding. Ik ben het ZAT!
Nou, ik heb Chello opgezegd. Na levering van de nieuwe modem november j.l. al zo'n 80 keer moeten resetten. Om de haverklap geen verbinding. Ik ben het ZAT!
-
Gast
Dat kan, ga ik niet betwisten.
Ik heb echter geen problemen met de verbinding.
Alleen zo jammer dat de meeste hier op het forum daar wel problemen mee schijnen te hebben...
En jaloers? Tuurlijk, wie zou die bonussen van Hoffie niet willen krijgen, door enkel een paar honderd keer op een dag een bepaalde naam te laten vallen
Ik heb echter geen problemen met de verbinding.
Alleen zo jammer dat de meeste hier op het forum daar wel problemen mee schijnen te hebben...
En jaloers? Tuurlijk, wie zou die bonussen van Hoffie niet willen krijgen, door enkel een paar honderd keer op een dag een bepaalde naam te laten vallen
-
Gast
Dan ben jij waarschijnlijk 1 van de weinigen, waarbij het wel goed gaat. Kan het me niet goed voorstellen, maargoed!
Ik ga naar XS4ALL.
Ik ga naar XS4ALL.
-
Gast
Dat bedoel ik dus.
Ik denk dat er meer zijn dan je denkt waarbij het wel goed gaat.
Alleen hoor je dat minder vaak, omdat mensen dat niet melden.
Je hoort ze alleen maar wanneer het fout gaat.
Dat is de instelling van de mens en dan nog vooral de Nederlander.
Hoffie, weer extra provisie voor je.
Je hebt weer iemand zo gek gekregen door steeds de zelfde naam op het forum te plaatsen.
Ik denk dat er meer zijn dan je denkt waarbij het wel goed gaat.
Alleen hoor je dat minder vaak, omdat mensen dat niet melden.
Je hoort ze alleen maar wanneer het fout gaat.
Dat is de instelling van de mens en dan nog vooral de Nederlander.
Hoffie, weer extra provisie voor je.
Je hebt weer iemand zo gek gekregen door steeds de zelfde naam op het forum te plaatsen.
-
Gast
Hoezo dan? Ik ben echt niet GEK!
Ik vond gewoon UPC de laatste NIET GOED.
Ik kijk hier en zie dat, xs4all beter is en ook de consumenten vind dat. Dus ja, dan is de keus niet moeilijk.!
Ik vond gewoon UPC de laatste NIET GOED.
Ik kijk hier en zie dat, xs4all beter is en ook de consumenten vind dat. Dus ja, dan is de keus niet moeilijk.!