LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] touringcar met een lift

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Bailey

Re: touringcar met een lift

Ongelezen bericht door Bailey »

Denk je nu echt dat alle reisorganisaties meelezen op dit forum?

seat

Ongelezen bericht door seat »

Bailey een is genoeg

seat

Geen reacties van reis of touroperators
Denk dat men niet durft
En een vraagstelling is niet dom.
Dom is geen vraag te stellen. :idea:
Laatst gewijzigd door seat op 28 jul 2005 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

seat

de vraagstelling is toch duidelijk mag ik hopen;Was eigelijk zelf antwoorden aan het bedenken.Maar de vraagstelling is bedoeld voor de Reisorganisaties en touroperators.Alle smoesen heb ik al ziens staan.
Maar beantwoord door gasten.Willen allemaal doktertje spelen.
Zou weinig animo zijn als iemand die maar iets mankeerd anders zou moeten reizen.

Maar geen reacties van een Reis of touroperator????????????
Denk dat zij niet durfen,of hebben geen vragen

Bailey

Ik denk nog steeds dat er niemand meeleest.

mve

Ongelezen bericht door mve »

seat kijk eens bij holiday care en anders heb je ook nog betuwe express
in herveld die hebben aangepaste tourincars zo zie je maar er is meer mogelijk dan je denkt en de reactie van sommige gasten hier slaat nergens op he (geengast) en eeliane hij eist iets wat er WEL is.

seat

MVE;holidaycar die is nu juist 2 keer zo duur, En gaat men er van dat je minimaal 2 personen als hulp nodig heb.Er zijn dokters terapeuten vrijwilliger.Maar voor ons gaat het enkel en allen om het opstapje,Het kniel systeem bussen is alleen het eerste op stapje (maar er zijn er drie)
En de reizen helemaal verandere is ook niet nodig,Jij kijkt als je wilt boeken hoe en waar de reis naar toegaat.En je hoefd niet aan alle omschrevenen mee te doen( wandt er zijn altijd mensen met welke reden ook dat zij op een bepaalde dag niet mee willen)Dus zo klein is het verschil.(er zijn GEEN extra aanpassingen nodig)

Dus in het kort;een busreis naar italy,met een makkelijke instap.
Een hotel half pension,met lift voor 8 A 10 dagen.
kijken of er nu uitgekomen kan worden.

Geachte gasten en andere genodigde en RADAR HELP

de vraag; een touringcar met een lift dat heeft onderandere holyday car.
marheeze limburg.vandaar de vraag stelling gemak dient de mens

Bailey

Heb je hier al eens gekeken http://www.the-picture.nl/index.html ?

seat

Geacht lezer(es)Na dat ik de vraagstelling op deze site geplaats heb zijn er veel reacties op gekomen.Met diverse door verwijzingen.
Alles door gelezen en aan geschreven.Alle, geen uitzondering het zelfde antwoord zonder ons ooit gezien te hebben Julie moeten bij de Zonnebloem of holyday-car wezen de laatste is het duurst (350% duurder dan dat je met een andere reis mee gaat.)
Maar ik heb iets heel bijzonders gevonden,O ja Ja.Bijna alle touroperatour hebben een touringcar( een of twee per organisatie) met een lift.(heb foto's toegestuurd gekregen.)tutututututututut waar is het probleem.

Het probleem zo als ik het zie;Denkt men nog steeds als iemand het stempeltje invalide heeft gekregen.Heel de Wereld aan gepast moet worden.Met als gemiddeld antwoord;wat komt daar allemaal bij kijken.

Voorbeeld;stoep rand is twee keer zo hoog een knielbus kan tot het asvalt zakken .weg probleem.
Maar de bus/touringcar heeft twee op stappen van twee stoep randen hoog.
dus het verschil van WEL of NIET mee op vakantie is eigelijk 30 centimeter.

seat

Donna ; als je iets niet begrijpt ,antwoord dan niet.Als je goed leest heb ik alle instanties aan gescheven die mij zijn aan geraden/opgegeven.
Ombouwen bussen is niet gratis
Voorbeeld; In diverse steden zijn stadbussen in het midden gedeelte verlaagd voor moeders met kinderwagens is ook niet GRATIS moet jij nu met een kinderwagen extra betalen voor deze rit?
Hotel rolstoelvriendelijk;Dit is weer een antwoord van iemand die dokterje speeld en de patient voor hem/haar gezien te hebben veroordeeld(als zeer hulpbehoevend.En jij gaat er maar gelijk van uit dat zoals ik al omschreven had, Een persoon die het stempel Invalide heeft kan alleen bestaan als hij/zij hulp krijgt.(wis deze kronkel uit je geheugen)
Mensen die alleen op vakantie gaan en toeslag moeten betalen
hoor hier niet thuis(dit is een antwoord van een jaloers iemand,IK moet meer betalen dus jij ook)
NEGATIEF? Juist niet ga alle mogelijkheden die aan gerijk worden na.
Heb de mensen bedankt, en de reacties omschreven.

Jij gooit alle mensen die het stempel hebben invalide op een hoop.
Van uit jou mening uit gezien is een persoon met het stempel invalide een persoon die altijd hulp nodig heeft van een of meerderen personen en dat alles maar aan gepast dient te worden. (kronkel wissen)

Invalide=iemand die door een gebrek beperkt is in zijn fysieke mogelijkheden.
Dus Invalide betekend niet hulpbehoevend.(ook wissen uit je verstand/bestand.)

seat

Donna; zo reageren heel veel mensen(wat je daar onder wil verstaan)
Invalide ENG die moet ik niet in mijn bus.
Weet je wat dat allemaal kost, allemaal op een hoop.
Allemaal weg allemaal ENG mensen die er anders uit zien dan ik
(waarom ga je geen aktie voeren)(gescheiden vervoer)(gescheiden wonen)
Ik betaal al aan de goede doelen, dan moet ik ook nog eens geen zien of horen.

mve

Ongelezen bericht door mve »

seat reageer effe normaal joh

layla

Ongelezen bericht door layla »

Donna, gewoon niet meer op dit topic reageren. Deze meneer seat wil alleen horen wat in zijn straatje past! Deze man is ronduit onbeschoft en ik hoop hem ook nooit tegen te komen op vakantie.

seat

Donna: jij omschrijft dat jij met mensen omgaat met een handycap familie of beroepsmatig.Dan zou jij toch de verhalen moeten weten, een gehandycapt persoon is niet altijd hulpbehoevend.Het laatste woord van uit gegaan.Wij hebben een enorm verschil in het uitleggen en verwoorden van het onderwerp.(een vogeltje speekt hoe hij gebekt is)
Waarom:is de vraag,moet een gehandycapt persoon 2 A 3 maal zoveel betalen voor een reis als een niet gehandicapt persoon?
Ik trek nogals eens van leer.(en dat is niet persoonlijk bedoelt)en wij hoeven niets Gratis.
Heb navraag gedaan bij de lotterijen waarom krijgen touringcars geen subcidie krijgen voor de lift /het zijn commercieele bedrijven.(moeten de eigen boontje doppen)Dus ben je gehandycapt: een antwoord zonnebloem.
Zou best met jou in een touringcar willen zitten misschien kunnen wij van elkaar leren.

mve en layla ,ook te vreden met het antwoord.

Dit is van mijn uit gezien excuus voor de verwoordingen

jbroeders

Ongelezen bericht door jbroeders »

Laat die bus lekker zitten en ga met het vliegtuig, hoeft er niemand te mokken. Als u van het vliegveld naar het hotel gaat tillen ze u even in en uit de bus en de rolstoel gaat onderin het bagageluik. Wat maakt u een probleem zeg, waarom wilt u zonodig met de touringcar?

seat

jbroeders;JIJ bent zeker een knurft

jbroeders

Ongelezen bericht door jbroeders »

Nee ik zie de dingen eenvoudig, waarom wilt u het zo moeilijk?

Bailey

Niet elke vakantie is met het vliegtuig en niet iedereen durft te vliegen. En zo zijn er legio redenen waarom iemand niet wil of kan vliegen. Ik vind jouw reactie erg kortzichtig.

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Je kan natuurlijk ook de keus maken uit mogelijkheden die er zijn i.p.v. je blind te staren en te roepen om dingen die er niet zijn. Neem aan dat er te veel kosten aan verbonden zijn...
Ik bedoel dit niet vervelend maar misschien moet u eens op zoek naar andere mogelijkheden.

Bailey

Goh...jij hebt er vast geen ervaring mee, anders zou je er niet zo makkelijk over denken.

Gesloten