LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verdriedubbelaar? Aandelenhandel voor 80 pct verliesgevend!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Wim Dijkhoff

Re: Verdriedubbelaar? Aandelenhandel voor 80 pct verliesgevend!

Ongelezen bericht door Wim Dijkhoff »

Hallo

Hier is Wim wij hebben toen wij accoord gingen met de winstverdriedubbelaar erbij gevraagd dat doen wij toch goed. Wij hadden toen net een auto gekocht en vroegen als wij deze winstverdriedubbelaar afsluiten kunnen wij dan ook over het door u beloofden bedrag dan ook echt vooruit zien? Degene die ons deze winstverdriedubbelaar aankondigde zei dat het helemaal zo zou zijn dus ik tekende mijn vriendin en huisgenoot hoefden helemaal niet te tekenen.
Wij staan nu helaas onder WNSP een schuldbemiddeling uit gesproken door de rechtbank te Roermond.
Mede door deze helemaal verkeert gelopen afspraak zitten wij nu in de problemen. Ook nog omdat ik nu op dit moment ziek thuis ben gekomen er is MS bij mij gekonstateerd.
Groeten van Wim :roll:

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Dubio.

fijn dat je het schrijft, je heb inderdaad inzicht in
alle normen en waarden
zoals je schrijft ,zodat er tenminste een goede basis is voor een gesprek.
en de rest, zet a.u.b die plaat af, er zit een kras in.

Je focust je op èèn doel, en verder reageer je niet. Jammer ik dacht een goed gesprek te kunnen voeren.

Janny.

en wim. veel sterkte.
ik was er even door van slag. er is ellende , maar sommigen krijgen te veel in èèn keer.

piano

Ongelezen bericht door piano »

Eindelijk de dubioaap uit de mouw.
Het komt allemaal vanwege de frustratie dat zijn/haar partner heeft meegetekend Tjongejonge wat erg, en nu maar weer verder gaan met mensen pesten die die pech niet hebben hé dubje. 8)

En voor wat betrefd Wim sluit ik me helemaal aan bij Janny.
Sommige mensen blijft ook niets bespaard, Sterkte Wim.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Wim,

Het is erg te lezen wat er met jullie is gebeurd.
Helaas zijn jullie niet de enige die dit overkomen is en zo financieel, lichamelijk en geestelijk in de problemen zitten.
Daarnaast is er ook onmacht en woede dat dit zo maar kon gebeuren, honderdduizenden zijn opgelicht, misleid en belazerd.
De overheid keek de andere kant uit omdat de belangen van de banken groter zijn als de belangen van die simpele burgers zoals wij.
Alléén hier tegen vechten lukt niet, dit is een van te voren al verloren strijd.
We kunnen wel samen wat doen, de krachten bundelen en kijken wat de mogelijkheden zijn om toch recht te krijgen en terug te krijgen wat ons ontnomen is.
Wil je iets weten over de mogelijkheden cq onmogelijkheden, mail me op [email protected]
Hoop doet leven en samen er over praten geeft kracht.

Groeten,
Piet

DEX-AEGO

Ongelezen bericht door DEX-AEGO »

Dubio of Dombo,

Hoezo kan Dexia niet zien of je getrouwd bent ?
Dat kunnen ze toch bij BKR opvragen sukkel.
Ze zetten nu toch ook het mes op de keel van de gedupeerde door een BKR melding.

De Groeten Dex-aego

painter

Ongelezen bericht door painter »

Waarom gefrustreerd zijn omdat je twee handtekeningen hebt op het conrtract, er zijn toch zaken gewonnen door het ontbreken van de zorgplicht en het ontbreken van de vergunningen inzake de WCK,
of ben ik dan verkeerd ingelicht en voor jan met de korte achternaam aan het procederen.

VR GR

Janny

Dubio,

Dexia kon wel weten dat ik getrouw ben. doordat ik mijn naam schrijf met een liggend streepje J.K-J Weet iedere nederlander dat ik geen dubbele adelijke naam heb. immers dan schrijf je geen streepje!- maar een gewone spatie.

Dus weer een argument minder.

janny

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 08 Jun 2005 14:44 door Dubio

Onder mijn contract stond naast handtekening lessee, handtekening echtgeno(o)t(e) LIJKT MIJ VOLDOENDE!

Bij mij was die mogelijkheid er niet.

Mijn vrouw zou ook nooit getekend hebben, die denkt na, waar ik te goedgelovig ergens intrap. Dan was er nooit een contract gekomen en ik denk dat dexia dat al vermoedde.

Twee dommerikken in één bed dat zie je immers niet zo vaak !

albert-o

Ongelezen bericht door albert-o »

:shock:
Laatst gewijzigd door albert-o op 21 jun 2005 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

dan is het toch met alle normen en waarden in strijd dat de aanbieder van het geleverde hiervoor op moet draaien.
Natuurlijk niet Dubio, het is juist precies conform de wet. En de wet is toch één van de beste normen die we hebben.

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Painter,

Je hebt gelijk. Het ontbreken van de handtekening is maar 1 facet van de vele tekortkomingen van vele aandelenlease contracten.
Op een informatie middag omschreef een advocaat het een keer als volgt.

We schieten met een (juridisch) jachtgeweer op de aanbieder.
Één hagelkogeltje hoeft maar te raken en je hebt de zaak zo goed als gewonnen.
De hagelkogels,
Ontbreken van de handtekening (Eega),
Ontbreken van Wck Vergunning,
Ontbreken van Wte vergunning,
Ontbreken van het inachtnemen van de zogenaamde zorgplicht,
Ontbreken van aan en verkoopbewijzen, althans nog niet aangetoond,
Het dwalen bij het aangaan van het contract.
Het frauderen met aan- en verkoopkoersen.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Ikwaseenbeetjedom

Opsomming van de geplande misdaden van dexia mag wel opnieuw even bovenin komen staan.

Geplande misdaden, ja, want daar gaat het zo langzamerhand toch wel op lijken en ze doen alle mogelijke moeite, echt alle moeite om uit de greep van justitie te blijven.

Dat er nog zoveel mensen zijn, ook in de politiek en bij de rechterlijke macht, die dexia daarin steunen, dat verbaast me.

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Iwebd,

Mij ook. Hoewel, als men het op een open en eerlijke manier had aan willen pakken dan had men dat minstens 3 jaar geleden al gedaan. Nu is die weg (terug) onmogelijk geworden lijkt het wel. Er vallen dan vermoedelijk te veel "hooggeplaatste" personen op hun ......

Ben benieuwd wat er zich momenteel achter de schermen allemaal afspeelt. Niet voor niets wordt alles doorgeschoven naar eind/volgend jaar. Ik denk dat ze hoe dan ook ons toch weer het zoveelste rad ( en niet van fortuin...) voor de ogen willen draaien, of in ieder geval de mogelijkheden daarvoor ernstig aftasten.

Je zou zeggen dat na de vele positieve uitspraken van rechters, het boekje dat prof. Huls opendeed etc. het toch zijn vruchten af zou moeten gaan werpen. Mocht dit niet zo zijn, dan breekt de hel voor mijn part los. Dat wachten........, maar daar krijgen ze ons er niet mee onder !

Groet,
Elias.

Janny

er gaan wel prosessen door.!!!

Niet alles ligt stil.

Maar een oud gezegde is,

"Een broedende kip moet je niet storen"

Van daar dat niet alles openbaar wordt, zolang het nog onder de rechter is.

Er wordt hard gewerkt, ook al nemen we dat niet publiekelijk waar.

Janny

J Hopman

Ongelezen bericht door J Hopman »

Dubio,

En als er onder het kontract staat handtekening Leesee en aan de andere kant handtekening Legio-lease, hoe moet je vrouw dan kunnen tekenen, een beetje vreemd vind je niet, een grote fout van Legio - Dexia, want dit kan niet, je moet allebei tekenen Art 188 BW, en trouwens er zijn nog zoveel dingen zoals ,

Misbruik van omstandigheden.
Wanprestatie.
Onrechtmatige daad.
Misleidende reclame.
Dwaling.

Daar is gewwoon niets aan te doen door Dexia want dit klopt allemaal, en dat zullen de rechters ook vinden.
Als alles eerlijk word gespeeld!!!!!!!!!!!!!

HvdB

Ongelezen bericht door HvdB »

Opsomming van de geplande misdaden van dexia mag wel opnieuw even bovenin komen staan.
Als het een misdaad is waarom is er dan nog niemand veroordeeld?
Misschien omdat het geen misdaad is? Misschien omdat de schuld tevens bij de "gedupeerde" ligt?

:roll:

vaderjacob

Ongelezen bericht door vaderjacob »

De waarheid ligt ergens in het midden.

Jacob

Ikwaseenbeetjedom

Geplaatst op 13 Aug 2005 16:44 door HvdB

Als het een misdaad is waarom is er dan nog niemand veroordeeld?
Misschien omdat het geen misdaad is? Misschien omdat de schuld tevens bij de "gedupeerde" ligt?

Dexia probeert met ale middelen te voorkomen dat ze moeten bewijzen dat er aandelen zijn.

Ze hebben nl. geen aandelen, altans die "bundels" zoals zij het maar even gemakshalve verzinnen, bevatten bij lange na niet voldoende aandelen voor al hun klanten (slachtoffers), terwijl zij die wel allemaal een restschuld willen laten betalen, een restschuld die er dus niet is.
Wellicht hebben ze iets met opties gedaan, hoewel ik daar ook mijn vraagtekens bij heb.

Daar ligt het bedrog, de fraude, de afpersing en dat hoort eigenlijk in het strafrecht thuis, maar geduld HvdB, dat komt wellicht nog.

Afpersing op grote schaal is volgens mij nog steeds een misdaad.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Dat er nog zoveel mensen zijn, ook in de politiek en bij de rechterlijke macht, die dexia daarin steunen, dat verbaast me.
Klopt niet, Dexia verliest massaal alle processen al tijdenlang, dus Dexia wordt helemaal niet gesteund.

Ikwaseenbeetjedom

Maar dexia probeert met alle middelen te voorkomen dat ze moeten bewijzen dat er aandelen zijn en naar mijn mening worden ze daar aardig bij geholpen.

e.e.a. had nl. dit jaar al lang bij de Hoge Raad kunnen liggen.

Maar ze hebben geen aandelen, altans die "bundels" zoals zij het maar even gemakshalve verzinnen, bevatten bij lange na niet voldoende aandelen voor al hun klanten (slachtoffers), terwijl zij die wel allemaal een restschuld willen laten betalen, een restschuld die er dus niet is.
Wellicht hebben ze iets met opties gedaan, hoewel ik daar ook mijn vraagtekens bij heb.

Daar ligt het bedrog, de fraude, de afpersing en dat hoort eigenlijk in het strafrecht thuis.

Afpersing op grote schaal is volgens mij nog steeds een misdaad.

jaja, ik weet het tessie, stil maar, 5,2 %!

Gesloten