LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inloggen radar
Re: inloggen radar
Graag wil ik daarbij aansluiten.
Het Forum is veel te soft geworden.
Onder meer zijn enkele smaakmakende forumleden geweerd.
Zo is de lol er wel van af. Maar dan letterlijk.
Graag terug naar het oude forum.
Het Forum is veel te soft geworden.
Onder meer zijn enkele smaakmakende forumleden geweerd.
Zo is de lol er wel van af. Maar dan letterlijk.
Graag terug naar het oude forum.
dat hadden jullie je eerder moeten bedenken.
ik kan het wel begrijpen dat de beheerder van dit forum ingegrepen heeft .
ik vind het ook jammer dat er mensen weg zijn en ook vind ik het nu wel erg stil...
maar ik denk niet dat jullie het weer zo krijgen als het was...
misschien willen ze wel een kippenhok maken waar je zin en onzin op kunt zetten dat zie je wel meer...
of een stukje waar je met elkaar kunt praten zo kan iedereen ergens terecht op het forum...
hopelijk komt het dan toch nog goed met dit forum....
pluisje
ik kan het wel begrijpen dat de beheerder van dit forum ingegrepen heeft .
ik vind het ook jammer dat er mensen weg zijn en ook vind ik het nu wel erg stil...
maar ik denk niet dat jullie het weer zo krijgen als het was...
misschien willen ze wel een kippenhok maken waar je zin en onzin op kunt zetten dat zie je wel meer...
of een stukje waar je met elkaar kunt praten zo kan iedereen ergens terecht op het forum...
hopelijk komt het dan toch nog goed met dit forum....
pluisje
Val mij wel op, dat er ook steeds ingelogde mensen, die ook op het forum te vinden zijn, hier reageren. Ik heb het idee, dat jullie ZELF de flauwe kul missen en dan hier weer "reactie's aan het uitlokken zijn.
Maar daar trappen wij niet in Pluizebol!
STIL HE?
Maar daar trappen wij niet in Pluizebol!
STIL HE?
Wat een troep is het geworden. Wil me eigen
inloggen om iemand advies te geven over
zijn vaatwasser krijg ik te lezen dat mijn
e-mail adres al door een ander gebruikt wordt. Is mij
niets van bekend krijg mijn mail nog steeds.
Dus zal ik wel geweerd worden waarom is mij
een raadsel.
Ze kunnen beter die pluisjes weren want die
zie je overal.
inloggen om iemand advies te geven over
zijn vaatwasser krijg ik te lezen dat mijn
e-mail adres al door een ander gebruikt wordt. Is mij
niets van bekend krijg mijn mail nog steeds.
Dus zal ik wel geweerd worden waarom is mij
een raadsel.
Ze kunnen beter die pluisjes weren want die
zie je overal.
Hoezo je mailadres weren? Dan maak je toch een andere aan! Waarschijnlijk heb je hetzelfde adres als iemand anders. Dan kun je toch ook voor het Trosradarforum een andere naam kiezen?
Zo te zien zit bijna niemand hier met zijn/haar real naam op het forum.
Is allemaal fake! Zelfs de ingelogden!
Zo te zien zit bijna niemand hier met zijn/haar real naam op het forum.
Is allemaal fake! Zelfs de ingelogden!
Zeg dat wel! Het is nu wel heel erg een grote TROS familie geworden.Wil ik ook helemaal niet meer bij horen!
M.a.w. het zijn steeds dezelfde figuren die hier nog op het forum komen en weinig of niets bijzonders te melden hebben. Zo saai hè!
Met uitzondering van de Legio topic, daar gebeurd nog weleens wat!
Het is niks meer! Goedenavond!
M.a.w. het zijn steeds dezelfde figuren die hier nog op het forum komen en weinig of niets bijzonders te melden hebben. Zo saai hè!
Met uitzondering van de Legio topic, daar gebeurd nog weleens wat!
Het is niks meer! Goedenavond!
Goedenavond, het is niets meer ? Het is maar wat je er van maakt.
Inderdaad op het legio-forum is meer te beleven maar daar zijn het overwegend een stelletje zielepoten die duidelijk uit zijn op financieel voordeel
Inderdaad op het legio-forum is meer te beleven maar daar zijn het overwegend een stelletje zielepoten die duidelijk uit zijn op financieel voordeel
Nou, het is toch niet meer het forum van wat het geweest is. Wat een zeurdozen zitten er nu op. Jammer van het inloggen.
Het is me wat met het forum.Kan beter,Klaproos je hebt gelijk.
Kan beter dus we gaan er tegenaan !!!!!!
Kan beter dus we gaan er tegenaan !!!!!!
Helemaal mee eens. Ik heb net nog even op diversen zitten lezen. Nou, nou, nou, wat een niveau. En daar moet je dus nu voor ingelogd zijn?
Naja, zoals ze willen
Lady sunshine
Naja, zoals ze willen
Lady sunshine
Kijk mensen,eerst wilde veel mensen dat er ingelogd moest worden.maar radar vond het niet goed.Nu word er verplicht om in teloggen.en wat krijg je??Nu het is zover dat met inlog de forums niet lopen en wel omdat veel mensen nu toch niet eens zijn met deze procedure .Maar ja, het is nu eenmaal zo maar je haalt wel de kern weg van een pittige discussie.Dat is er bereikt met inloggen.Iedereen nog een goede avond en ik trek mijn stutten nu. Groeten.
Het waren er niet veel maar wel allemaal de zelfde
mensen die slecht tegen kritiek konden.
Aan deze mensen hebben we nu te danken dat
het een softe boel geworden is.
Heb dit al op verschillende fora´s gezet dus nu dat
ik ingelogd ben zal ik binnenkort ook wel geweerd worden.
Ga wel naar kassa is het beter geregeld.
mensen die slecht tegen kritiek konden.
Aan deze mensen hebben we nu te danken dat
het een softe boel geworden is.
Heb dit al op verschillende fora´s gezet dus nu dat
ik ingelogd ben zal ik binnenkort ook wel geweerd worden.
Ga wel naar kassa is het beter geregeld.
Ook ik vind dat de pit eruit is. Juist die flauwe opmerkingen vond ik altijd wel lachopwekkend. Al met al vind ik het over het algemeen geen verbetering, maar ik kan me wel voorstellen dat men enig grip wilde hebben. Jammer, maar toch wel begrijpelijk.
Met vriendelijke groet,
Roel de Vries
En da's mijn echte naam
Met vriendelijke groet,
Roel de Vries
En da's mijn echte naam
Nee, verandering is niet altijd ook een verbetering. En zeker niet voor dit forum.
Ze hadden het beter bij het oude kunnen laten, want dit zal op Legio topic na, geen lang leven beschoren zijn. Nouja, weer een forum minder. Wat maakt het uit! Niemand die iets mist!
De groeten Klaproos.
Ze hadden het beter bij het oude kunnen laten, want dit zal op Legio topic na, geen lang leven beschoren zijn. Nouja, weer een forum minder. Wat maakt het uit! Niemand die iets mist!
De groeten Klaproos.
Ik heb het nog wat aangezien.maar je zou zeggen heeft iemand heimwee naar vroeger ""? Maar je weet dat er geen terug is daar naar toe.Kom op wakker worden!!!!!Nieuwe tijd,nieuwe ronde.
En inloggen kan leuk zijn maar je kan er ook van balen.De keus is aan iedereen die mee wil doen.Klaproos wil jij ook mee doen,Dan kan er overgegaan worden op een discussie met pit.
En bot 321 doe jij ook mee !!!!! Rozebotteltje
En inloggen kan leuk zijn maar je kan er ook van balen.De keus is aan iedereen die mee wil doen.Klaproos wil jij ook mee doen,Dan kan er overgegaan worden op een discussie met pit.
En bot 321 doe jij ook mee !!!!! Rozebotteltje
Je weet het Rozebotteltje, op mij kun je rekenen, als het op een pittige dicussie aankomt, maar dat is het nu net! Waar hier op dit forum, zie jij nog pittige discussie's? Ik zie ze niet!
Mocht jij er een willen starten, doe ik ten alle tijde mee!
Zwoele Klaproos.
Mocht jij er een willen starten, doe ik ten alle tijde mee!
Zwoele Klaproos.
altijd want dit is ook nix
Bot 321
Waarom denk je dat je geweerd gaat worden,je bent toch ingelogd??
Dus kan je nooit geweerd worden.Je moet gewoon aan de regels voldoen en wij ook.Zeg nu eens gewoon wat je op je lever hebt !!!!!
Radar heeft dit ingesteld,en niet voor niets door de ervaringen.Je moet alleen niet elkaar gaan af branden.Gewoon je mening geven of advies
zodat een ander er wat aan heeft.Dat is de opzet van inloggen.Maar het moet kunnen lukken om er toch een discussie van te maken.En morgen zien we wel weer of er nog iets positief uit kan komen. Dat zal leuk zijn en worden we met ons allen wakker.Succes ermee : rozebotteltje.
Slaap er een nachtje over. Hoi!!
Waarom denk je dat je geweerd gaat worden,je bent toch ingelogd??
Dus kan je nooit geweerd worden.Je moet gewoon aan de regels voldoen en wij ook.Zeg nu eens gewoon wat je op je lever hebt !!!!!
Radar heeft dit ingesteld,en niet voor niets door de ervaringen.Je moet alleen niet elkaar gaan af branden.Gewoon je mening geven of advies
zodat een ander er wat aan heeft.Dat is de opzet van inloggen.Maar het moet kunnen lukken om er toch een discussie van te maken.En morgen zien we wel weer of er nog iets positief uit kan komen. Dat zal leuk zijn en worden we met ons allen wakker.Succes ermee : rozebotteltje.
Slaap er een nachtje over. Hoi!!
bot 321,(kan ik niet helemaal thuisbrengen), klaproos (perfecte bloem), rozebotteltje (heerlijke vrucht voor jam).
Wat let jullie om niet als "Gast/gast" te zeggen wat je op je hart hebt? Ik werd er persoonlijk helemaal gestoord van, moest constant kijken op welk tijdstip een bepaalde Gast/gast iets zei.
Bij beantwoording van vragen aan iemand is alles nu toch veel gemakkelijker en duidelijker niet?
Wat let jullie om niet als "Gast/gast" te zeggen wat je op je hart hebt? Ik werd er persoonlijk helemaal gestoord van, moest constant kijken op welk tijdstip een bepaalde Gast/gast iets zei.
Bij beantwoording van vragen aan iemand is alles nu toch veel gemakkelijker en duidelijker niet?