LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D500 kost na anderhalve week al 200 euro!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
talea
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 jun 2005 20:36

Re: D500 kost na anderhalve week al 200 euro!!

Ongelezen bericht door talea »

Beste Marcel,

Ik werk ook in de telecom branch en krijg zeker geen provisies. Gelukkig niet zeg!

Verder kun je wel garantie claimen, maar ik sluit me aan bij Tosbaga, daar heb jij nog de verkoper iets op in te brengen. Een toestel wordt opgestuurd en daar wordt beoordeeld of de reparatie onder de garantie valt of niet. Zo simpel is het

Consolez123
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2005 00:21

Re: D500 kost na anderhalve week al 200 euro!!

Ongelezen bericht door Consolez123 »

Ik ben het volledig eens met Tosbaga.
Werk zelf namelijk bij de beste consumenten electronica winkel van nederland :) Op de afdeling service, heb dagelijk contact met klanten die (meestal) apparaten kapot maken door hun eigen fout en dan ook nog verwachten dat ze het geld of een nieuw product krijgen.

Wat betreft het defecte display binnen de eerste week is gewoon dommigheid/pech. Er bestaat geen enkel display dat uit zichzelf kapot
gaat. Wanneer hij bijv. in je broekzak heeft gezeten en er te veel druk op staat kan hij springen. En dat een fabrikant dat niet vergoed lijkt me vrij logisch. Dan zou iedereen zijn toestel laten vallen en hem ook nog laten repareren..

Nog een kleine opmerking over het berichtje van het apparaat dat 3x ter reparatie is opgestuurd. Zou eens gaan vragen voor een andere oplossing dan een nieuw binnewerk. Je hebt recht op een vergoeding of een nieuw product !

Mzzls

mosoog
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jun 2005 13:42

Re: D500 kost na anderhalve week al 200 euro!!

Ongelezen bericht door mosoog »

Marcel marcel marcel toch.....wat heb jij een beperkt visie op de wereld. Kijk eens verder dan je neus lang is. Een toestel hoeft niet overal tegen te kunnen. een toestel hoeft te blijven functioneren als je er in de regen mee belt, en een toestel hoeft niet te kunnen blijven werken als het display onder teveel druk komt te staan, ofwel als het gevallen is.
Als dat gebeurt lieve marcel, dan is dat je eigen verantwoordelijkheid.
Niet die van de verkoper, niet die van de winkel, en niet de van de fabrikant. maar jij bent zeker iemand die denkt dat ze met hard schreeeuwen en dreigen er wel komen. of heb ik dat mis....

Gesloten