LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Camping Hengelhoef, leuke camping met goed en vriendelijk personeel?

Jazeker
58
54%
Zeker niet
49
46%
 
Totaal aantal stemmen: 107

Kladblaadje
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2005 16:46

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Kladblaadje »

Hallo,
Ik ben van 19 augustus tot 26 augustus een weekje naar hengelhoef geweest. Samen met 4 volwassenen en 4 kinderen van 4,5 en 2 van 7 jaar. Ze hebben hartstikke genoten! Alles was naar onze wens, en leuk gezwommen. Het animatieteam was heel aardig,en ze waren er 24 uur per dag voor de kinderen. er waren 2 fantastische shows; saterday night fever en grease. daarna was er ook een bingo, livemuziek, een talentenjacht en een quizavond. Er was elke dag wel een leuke sportive activieteit voor de kinderen, en s'ochtends om 10 uur een knutselclub. Het treintje reed elke dag 2 keer de kinderen naar het centrum, om daar nog een leuke show weg te geven en om 8 uur de diploma's uit te rijken. we hebben nergens last van gehad...
Groetjes Cindy

182-Nienke-41
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2005 14:31

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door 182-Nienke-41 »

HeeY allemaal,

K wou ff zegge dat me beste vriendin daar h1 was en thuis kwam met hele grote verhale van hoe cool ut er wel niej was enzo.. en dat ze het hil erg naar haar zin had enzo en dat Glenn un vet lkr ding is (k weet ut niej k was niej mee en hep niej egt un goeie foto van hem gzien :wink:)
en als het park niej netjes is moet je je troep is 8er je kont opruime msz helpt het nou Later XxxXxxJz Nienke :twisted:

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Ben blij dat er meer mensen zijn die dezelfde klacht hebben als ik! Hengelhoef was eens en NOOIT weer!! Meneer Donders daar is een schandalig egoistische eikel!!

Har

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har »

Johannes,

Wat zou die meneer dan van jou vinden ??????.

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

har, hou nou us een keer op met je EEUWIGE commentaar op iedereen! Je bent hier alleen in dir forum om te zeuren op iedereen!

wat die meneer van mij vindt, interesseert mij werkelijk geen ene moer! Net zo min als wat JIJ van mij vindt. Je zit hier alleen te zieken en te zeuren in dit hele forum. Dat weet zowat iedereen. Je kan geen topic bekijken of meneer Har is er bezig geweest zijn persoontje te drukken. Get a life en ga wat doen met je leven. I.p.v. de hele dag op een forum te zeuren op mensen die wat melden!! Heb je echt niks beters te doen dan een beetje provoceren? Dan ben je een behoorlijk zielig mens namelijk! Je posts gaan bij mij op negeer....zoals ze al bij het halve forum op negeer staan!! bah bah, wat ben jij een ziekelijk misselijkmakend figuur zeg!!!

Har

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har »

Ook een prettige zondag gewenst en geniet van het leven.

Ook jouw reacties op veel onderwerpen zijn belangrijk en opbouwend.

Een vrolijke Har met de fiets voor de deur voor een heerlijke fietstocht met de kleinkinderen,

PS: ik ben net terug van vakantie in Oosterhout bij Nijmegen, schitterende camping aan de Waal.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door jbroeders »

Ja har, ook positieve zaken mogen, maar ik betwijfel of jij iets positiefs kan zeggen.

kameerster
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2005 14:43

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door kameerster »

Ach,


Wat praten we nu............ leven en laten leven.

respekt en wardering voor mekaar...............ik weet intussen wel voor wie ik dat wel en niet heb!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga noooooooooooooooit meer kamperen op Hengelhoef!!!!!!!!!!!!!! :wink:

mambo2
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:23

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mambo2 »

Voor ons ook NOOIT meer HENGELHOEF !!!!!!!!!
VERSCHRIKKELIJK wat een KWAL ven een vent die DONDERS !!!!!!!!!!!
Hij is er heel de camping aan het afbreken i.p.v. dat ie klanten aantrekt ! BAH :twisted: :evil: :evil:

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Zie je Har? mensen waarderen je negatieve inbreng allemaal....je bent al bekend! Lijkt me leuk idee, dat mensen je liever kwijt dan rijk zijn. Hoe voelt dat nou? sneu figuur!!

Hengelhoef en me name DONDERS....NOOIT doen!!!

Har

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har »

Johannes44,

Ik woon 10 km van een camping te Asten van de Oostappengroep, ik fiets daar vanmiddag met de buurt langs en loop even over de camping en schiet daar enkele gasten aan, hun verhaal deel ik wel mede aan dit forum.

Ikzelf ben met vrouw en kleinkinderen in de Pinksteren week iop de camping De Berckt te Baarlo ook van de Oostappengroep geweest met de caravan, eigenlijk was daar niets mis, alleen het continu gras maaien was irretant, de stacaravans zagen er verwaarloosd uit.

No hard feelings Har :)

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Har,

Je bent een triest figuur! met je negatieve gezeik op iedereen die hier ene klacht neerlegt! Wat jij beweert kan best, wil nietzeggen, dat dat op anere campings van Oostappen ook zo is!
Blijkbaar zijn er mensen die wat anders hebben ervaren. is het voor jou zo moeilijk omdat te snapppen?

Har

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har »

Johannes, laat ons stoppen elkaar na te jagen.

De Hengelhoef camping ken ik niet.

De Berckt camping van de OOststappengroep toevallig wel, het was er redelijk ,alleen beetje te prijzig.

De camping in Asten ken ik goed, ik fietste er gisteren nog doorheen, het zag er een beetje verlaten uit en wordt matig onderhouden.

Het zwembad gaat wel , ik zwem er regelmatig tegen betaling.

Excuses als je me verkeerd begrepen hebt. :)

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Nu kom je pas met verstandige praat!!! Je hebt ons eerst hier staan afzeiken, want klagen over een oostappen camping dat doe je natuurlijk niet in de ogen van HAR!!

Hengelhoef was afgelopen zomer een schandaal!! Klaar! Daar had jij op kritiek op en nu ineens kom je met: ik ken die camping niet!! Maar wel commentaar geven al die tijd? en beweren dat mijn kinderen (die ik niet heb) terecht van de camping zijn gegooid???? Beetje makkelijk nietwaar??

Har

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har »

Johannes44.

Natuurlijk heb ik commentaar op de Ooststappengroep, de organisatie is te groot geworden en de directie heeft taken gedelegeerd naar plaatselijke managers, die als kleine baasjes functioneren of niet functioneren.

In Hengelhoef zit dus een onbekwame manager, daar moeten we wegblijven.

In Asten en Baarlo ga ik binnenkort kijken voor ik reserveer, mede op jouw advies, vorig jaar was het daar ook een -6.

Alle adviezen over de Berckt te Baarlo zijn welkom.

Har

RicardoHH
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2005 18:24

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door RicardoHH »

Hallo hier spreek ricardo van het entertaiment

meneer johannes of what the hell uw naam moge zijn
ik vind uw beschuldigen ronduit belachelijk

volgens mij bent u gewoon van het park getrapt doordat u zich niet aan de regels heeft gehouden ( ja mensen , er gelden wel zeker regels op een camping en het verbaasd mij niet als de campingbaas die regels ook graag wil houden ) verder wil ik nog zeggen, dat al uw opsommende problemen een oorzaak hebben die ooorzaan weet u niet en zal u ook niks aangaaan!

Alle klachten die over het animatieteam zijn gemaakt wil ik ook even op reageren, wij doen allemaal een entertaiment opleiding en doen dit allemaal als 1ste jaaars natuurlijk zijn wij niet zo ervaren maar we hebben er ons wel 100% voor ingezet om alles zo goed en ervaren mogelijk doen, plus onze leeftijdsgrend licht wel duidelijk hoger dan 14 jaar!

Maar je zult altijd mensen hebben die klachten hebben en nooit tevregen zijn als het niet naar hun verwachtigingen is gegaan, probeer dingen ook eens anders in te zien en niet de alom bekende mentaliteit te hebben door alles met je handen voor ogen te zien



Groetjes ricardo!
Bekijk niet alles negatief

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Hahaha...ik heb 3 weken op de camping gestaan en heb me mateloos geergerd aan de VEEL te lage leeftijd van het animatieteam. Ervaring is niet nodig, maar een wat volwassener houding wel!
Op de waterbaan (opblaasbaan) die er op zaterdag of zondag wel eens stond, stond het animatieteam de kinderen weg te jagen zodat ze zelf konden spatten en spetten. Dan vraag ik je!!! Kinderen werden weggestuurd en vervolgens ging de leiding elkaar lopen natgooien en spelen! Heeeeeel volwassen hoor!!
Ik heb respect voor mensen die in deze tijd met (opgroeiende) kinderen willen werken maar doe het dan wel op en goede wijze!

De camping heeft ook GOEDE zaken: winkel is perfect voor elkaar! Sanitair ligt er erg goed bij. Maar de leiding van het park is gewoon schandalig! Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil! Ik heb alles met eigen ogen gezien....en met mij vele andere gasten afgelopen zomer. Het heeft hordes klachten geregend, maar de manager wist er geen raad mee en wuifde alles weg , met allerlei kinderachtige smoesjes.

En regels? Daar hield de manager zich alleen aan als het hemzelf uitkwam! Er bestaan niet alleen regels, ook beloftes Ricardo! In de gids van de camping staat al 3 jaar dat er voor kinderen een treintje rijdt (die al zeker 2 jaar niet meer rijdt en waarvan het "stationnetje" in de bossen staat weg te rotten). Er staat dat er een jongerendisco is, die er ook al een jaar niet meer is. Waterfietsen die er volgens de gids zijn, maar die je moet opduiken op de bodem van een smerig strandbad. Als daar wat van gezegd wordt, weet meneer de manager van niets en ontkent alles. Zelfs met een gids onder z'n neus, beweert hij dat dat er niet staat! haha...nee, die man heeft zichzelf volkomen belachelijk gemaakt!

EN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID RICARDO (ik weet wel wie je bent, heb je daar ook gezien) IK BEN ABSOLUUT NIET VAN DE CAMPING GETRAPT. HELAAS MIJN BUREN (en ook bijna mijn schoonbroertje (die jij zelfs heel goed kent!)WEL...EN DAT HEB IK VAN DICHTBIJ MEEGEMAAKT. LAAT DUS NIEMAND ZEGGEN DAT IK ER VANAF BEN GESTUURD!!

bas89
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2005 12:19

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door bas89 »

nou meneer ik ben kim ik heb daar het hele seizoen gestaan en ik ken het entertemant team heel erg goed ik zelfs nog contact met hun ze zijn echt wel ouder dan 14 jaar zou u niet eens eerst naar u zelf willen kijken ze waren van 17 tot 21 jaar dus ze zijn duidelijk wel ouder dan 14 jaar. als ze 14 zouden zijn zouden ze dus even oud als mij moeten zijn :!: :!: ik ga percies het zelfde doen als wat hun nu doen en dat klopt wat ricardo heeft gezegt zelfs toen de spooktocht was was iedereen heel positief dat u er misschien zo over dacht oke dat is uw menig maar schuif het dan niet op het entertemant team af hun moeten ook maar doen wat hun gezegt is ze mogen zelf niet eens hun eigen programa organieseren dat is op alle campings van oostappen groep zo en daar moeten hun zich ook aan houden. dus niet alles op hun afschuiven :evil: misschien amuseert u zich dan niet maar de jeugd wel ook al is er geen disco ofzo misschien licht het gewoon aan u zelf ik ben er nu twee jaar geweest en we hebben ons altijd geamuseerd en mijn ouders ook met het enteremant team en al dus ik kan niet veel slechts over het entertemant team zeggen maar wel heel er veel slecht over de baas en wat u ook nog zei dat de kinderen weg gejaagd werden klopt ook niet er waren gewoon veel teveel kjinderen op dat ding want ik heb hun toch nog mee geholpen om een paar kinderen er vanaf tehalen. dus dat liegt u. maar wat u nu nog zegt klopt ook niet dat er beloftes zijn oke dat is waar maar dat u dat afreageerd op rico dat vind ik niet juist ik neem het misschien het wel op voor hem omdat hij een goede vriend is. dus meneer als u hier nog iets op tezeggen hebt wil ik dat graag weten.
groetjes kim

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Kim..kinderen hoeven hier niet te eageren, dus heb liever dat je je vriendjespraat voor je houdt. Als je nie tobjectief kan zijn, zeg dan niks!!

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

En dan nog wat: dat entertainment-team heeft wel degelijk kinderen van de opbalasbaan gejaagd en ging vervolgens zelf zitten spelen!! Heb er zewlf bij gestaan....heb er zelfs toen wat van gezegd! Die kleuters van dat team vonden hun eigen vermaak belangrijker dat dan van de kinderen (en daar zijn ze voor aangenomen!)

Gesloten