LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stemkaarten-telling Duisenbergregeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet

Re: Stemkaarten-telling Duisenbergregeling

Ongelezen bericht door Piet »

Idaho schrijft:
Als er een paar miljoen geboden zou zijn, dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar zover wil ik niet gaan in mijn gedachtengang.
Dexia heeft de stichting Leaseverlies en Eegalease ruim 5 miljoen euro gegeven(voor teruggave contributie aan de aangeslotenen) als dank voor de schikking........
Hoezo omkoperij???

Er gebeurt achter de schermen meer als wij denken.
Dit soort mensen spaart geen zegeltjes bij de boodschappen en loopt geen aanbiedingen af bij de C1000 of Super de Boer.

Ik zeg het al jaren en blijf het zeggen : Wij worden gemanipuleerd waar we bij staan.
Het is aan ons om dit te accepteren of niet.
Als het ons alleen niet lukt dan SAMEN.

Ben jij het type die alles maar slikt en accepteert en altijd de loser of slachtoffer is of heb je nog een beetje guts in je lichaam en zeg: en nu is het genoeg geweest.

Met altijd ja en amen zeggen red je het niet, sta voor wat je vindt en bent en laat zien en horen dat je NIET alles accepteert.

Er is hierdoor al veel bereikt, maar er is meer nodig.
Meer gedupeerden moeten stoppen met betalen
Meer gedupeerden moeten gaan procederen
Meer gedupeerden moeten vertellen wat hun is overkomen, Nederland moet weten wat deze banken voor ellende hebben aangericht
Meer gedupeerden moeten zich aansluiten bij een echte belangenbehartiger
Samen staan we sterk is geen loze kreet maar de schrik voor onze tegenstanders.

Blijf niet in je stoel zitten en alleen maar berichtjes lezen op het forum, maar doe wat!!

Groeten,
Piet

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Ben jij het type die alles maar slikt en accepteert en altijd de loser of slachtoffer is of heb je nog een beetje guts in je lichaam en zeg: en nu is het genoeg geweest.
Nogal een boute uitspraak, wat je dus feitelijk zegt is, dat de mensen die willen schikken een stel losers zijn en geen guts hebben.

Ik vind dat nogal aanmatigend, een heleboel mensen zijn akkoord gegaan met de schikking om uiteenlopende redenen, het lijkt me bijzonder sterk dat al deze mensen losers zijn.

Het is prima dat je zoveel mogelijk mensen wilt mobiliseren om zich bij jou aan te sluiten Piet, maar om dan de mensen die dat niet willen uit te maken voor losers is niet echt kies.

vrgr,
Idaho

Idaho

Beste deJongh 1, indien je de betrokkenen zover kunt krijgen dat er een hertelling plaatsvindt, is dat toch prima, maak er werk van zou ik zeggen, tenslotte heb je nog 1 maand voordat de hele zaak gaat draaien.

marjal

Ongelezen bericht door marjal »

Dexia heeft de stichting Leaseverlies en Eegalease ruim 5 miljoen euro gegeven(voor teruggave contributie aan de aangeslotenen) als dank voor de schikking........
Hoezo omkoperij???
Op zich geeft dit al aan dat Piet groot gelijk heeft. Dexia betaalt de contributie van de aangeslotenen terug. Wat gebeurt er met het geld dat de Stichtingen beheren ?

Waarschijnlijk is de gemiddelde restschuld van de slachtoffers niet zo hoog en daarom noemt men de regelingen een oplossing en is men uit de impasse gekomen.

Een ieder dient echter zijn eigen keuze te maken. Maar Piet heeft natuurlijk volkomen gelijk dat de aangeboden oplossingen niet zo fris zijn.

henkgeluk

Ongelezen bericht door henkgeluk »

ik heb de kaart niet ingestuurd,zoals velen.

dus de vraag is > was /is de telling representatief voor het resultaat?

vrgr

hg

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedemorgen Idaho,

Dank voor je reactie.

Je hebt gelijk dat het onwaarschijnlijk klinkt, inzake dat een notaris in het publiek dubieus zo niet frauduleus zou handelen.

Edoch, mag ik verwijzen naar een uitzending van Nova afgelopen week.
Hierin werd minister Veerman, op locatie in een boerderij welke hij samen met Balkenende bezocht het e.e.a. breeduit in de medio, gevraagd of, toen was er nog maar "1" iets bekend, of er nog meer in het verschiet zou kunnen liggen.
Veerman antwoorde, bij mijn weten niet, al kan ik natuurlijk niets uitsluiten, wat later een mooie omschrijving zou zijn.
De rest is geschiedenis, daar daags hierna bleek dat er nog een aantal zaken niet in de haak waren...

Wie kan je dus tegenwoordig nog vertrouwen, zeker als ze in de picture staan/lopen?

normaal

Ongelezen bericht door normaal »

Makelaars en notarissen betrokken bij fraude

Een groep makelaars en notarissen is betrokken bij hypotheekfraude door malafide huisjesmelkers. Volgens wethouder Pastors van Rotterdam is met de fraude jaarlijks miljoenen euro’s gemoeid. De Rotterdamse wethouder stelt dat makelaars en notarissen huisjesmelkers helpen bij het oplichten van banken. Er zou sprake zijn van veel te hoge taxaties en prijsafspraken bij de veiling van panden. Vooral in Rotterdam en Den Haag komt de fraude voor.

Er moet nu een gezamenlijke aanpak komen van politie, de Nederlandse Vereniging van Banken, de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) en de beroepsorganisatie van notarissen KNB. Directeur Schiffers van het de Stichting Waarborgfonds Hypotheken hoopt dat met het wederzijds beschikbaar stellen van gegevens uit verdachte dossiers de fraudeurs beter opgespoord kunnen worden.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

ik heb dit reeds in een vroeg stadium van "deze schikking" geroepen,
dit kan niet! het is onmogelijk, kijk naar jezelf of kijk naar de peilingen van mensen op dit forum kijk eens bij de poll van Pallu: [ Poll ] ZEGT U NEE OF JA,
het klopt niet, het is een leugen!
miljoenen worden door Dexia weggegeven om gelijk te krijgen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook gelijk hebben

Dexia zal ook in dit leugentje niet stikken.

T :x n

Idaho

De peilingen op dit forum zijn uiteraard niet representatief voor die honderdduizenden mensen die een aandelenleasekontrakt hebben afgesloten.
Er loopt hier een selectief groepje "broeders" rond, die het nodige te zeggen hebben, helemaal niks mis mee, het wordt pas gevaarlijk als je denkt dat iedereen die hier niet komt, hetzelfde denkt als jij, want dat is natuurlijk niet zo.

Idaho

Helemaal mee eens Captain America, het is inderdaad zo, dat zelfs mensen die in het voetlicht staan nog weleens de moed hebben om met een lachend gezicht klinklare leugens te vertellen, het gaat 'm hier ook een beetje om de dekking die zo iemand (denkt) te krijgen.
Als je politicus bent is het bijna een vanzelfsprekendheid geworden dat je de burgers voorliegt, het is een trieste constatering maar helaas lijkt het niet ver van de waarheid te zitten.

Deze mensen dekken elkaar echter zo goed, dat men gewoon door kan gaan, ik denk dat het bij de notaris in deze toch wat anders ligt, maar uitsluiten kan je het niet natuurlijk, echter ik blijf het niet geloofwaardig vinden dat deze notaris, in de omstandigheid waarin hij verkeerde, gefraudeerd zou hebben.

vrgr,
Idaho

aert0001

O.k. één keer dan am. staat,:

is er iets veranderd bij het aantal dagvaardingen? is er binnen de groepsprocedures iets anders geworden, via Holla poelman advocaten pocedeerden toen 7 groepen, dat zijn er nu dus acht, het aantal personen dat gaat procederen is dus alleen maar gestegen, hoeveel personen hebben de procedure gestaakt, terwijl Dexia nu ook alle advocaatkosten wil vergoeden die toe nu toe gemaakt zijn, + incassokostenkwijtschelden + de rente over achterstallige termijnen je hoeft alleen het Duisenberg-compromis te accepteren, waarom zou dit alles zijn denk je?

T :wink: n

Idaho

Omdat er gewoon naast het grote aantal mensen wat wel wil schikken ook een flink aantal mensen zijn die dat niet willen en deze mensen rest dus niets anders dan te gaan procederen, simpel toch?

aert0001

in een verhouding van 8 : 2 ? dat denk ik niet,

T :) n

einde communicatie, mijnerzijds

Idaho

einde communicatie
Typical! :wink:

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedemiddag Idaho,

Het is dan moeilijk, zowel aan te tonen als mogelijkerwijs te veronderstellen dat deze notaris wel of niet beneffen de waarheid heeft gehandeld. Let echter, het is natuurlijk altijd wel mogelijk.
Mocht ik tijd hebben om wat meer "research" te doen, dan probeer ik hier inhoudelijk op terug te komen.

Overigens zou ik er een problemen mee hebben als er een hertelling zou gaan plaatsvinden. Ook mij persoonlijk is het bekend dat diverse, in flinke aantallen, gedupeerden, niet hebben kunnen stemmen.
Dit vertroebeld de toch al omstreden uitslag.

Voor het overige kan ik mij goed vinden in hetgeen Ton stelt. Ook andere personen en instellingen constateren een enorme hausse (mooi Dexia-achtig woord brrrrr :roll: ) aan aanmeldingen/inschrijvingen inzake procederen. Het lijkt allemaal nogal haaks te staan op hetgeen de voornoemde uitslag pretendeerde te stellen...

Wordt vervolgd...

marjal

Ongelezen bericht door marjal »

Ik zal morgen contact opnemen met Holla Poelman en mijn vragen daar voorleggen.

marja

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

We worden belazerd!!

En het gaat maar door die smeerlapperij.
Ministers kunnen natuurlijk gewoon liegen want dat is normaal in de politiek. Notarissen, neeee die liegen nooit. Dat doen notarissen niet.
Whydaho? Why klets je zo uit je nek?

Slaap lekker verder zou ik zeggen, maar laat mij het tegendeel bewijzen, liefst zonder deze prietpraat te moeten zien.

Bah

Idaho

Leuk he Ad? Weer een nieuwe woordspeling....pffff

Maar goed, je zegt "laat mij het maar bewijzen", nou vooruit dan, kom maar op met die bewijzen en graag wel harde bewijzen en geen napraterij.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

14 of 15 September laat ik het je weten, tenzij de oplichters weer iets hebben kunnen regelen, of de rechter er nog steeds na 22 maanden niet uit is, Terwijl van mij werd verwacht dat ik alle misleiding binnen 1 dag door had moeten hebben.

Knap he die woordspelingen?

Weet je overigens waar Idaho ligt, en hoe ze het daar noemen.?

normaal

Ongelezen bericht door normaal »

Idaho is het stiefkindje van de staten in het noordwesten. De staat heeft altijd geïsoleerd gelegen tussen de Hell’s Canyon van de Snake River in het westen en de ontoegankelijke Bitterroots Mountains in het oosten. De eerste associatie met Idaho is voor de meeste Amerikanen de aardappel aangezien deze landbouwstaat zich sinds mensenheugenis beroemd op zijn Idaho patatoes. Minder aantrekkelijk is de reputatie die Idaho geniet als plaats waar een groot aantal idioten zich in de natuur hebben teruggetrokken, in afwachting van de ondergang van de Amerikaanse (blanke) beschaving. Er lopen wel een paar idioten rond, maar die komt u waarschijnlijk niet tegen.

Ad ik neem aan dat dit het antwoord is op je vraag :lol:

Gesloten