LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pal forum

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Feydakin »

Ikwaseenbeetjedom, ik probeer alleen maar aan te geven hoe verschrikkelijk dom je bent, je bent in al die tijd nog geen haar slimmer geworden.

De ban zal morgen aan mij uitgereikt worden, maar tjongejonge wat een zootje meelullers lopen hier rond, in plaats van gedegen en gefundeerde opmerkingen te maken lopen de meesten hier elkaar na te praten zodat dit forum zo langzamerhand op een papegaaienkooi begint te lijken.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door JH »

Feydakin, eerlijk gezegd hoop ik dat Tros Radar eens het besluit neemt dit forum te sluiten en onder te brengen bij Banken en Financien of wellicht Diversen. Zoveel toegevoegde waarde heeft dit forum niet meer en zeker nu PAL sinds twee maanden een eigen forum heeft en een streng modereerbeleid.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 02 Okt 2005 19:34 door JH
Open ik speciaal voor jou en je collega's een eigen topic


Bespaar je deze moeite ibebd, daar maken wij dus juist geen gebruik van

duidelijk.. toch !!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door JH »

En waarom maken wij er geen gebruik van ?? Omdat jij heel erg dom blijft en wel zult blijven 8)

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 02 Okt 2005 19:43 door JH

Feydakin, eerlijk gezegd hoop ik dat Tros Radar eens het besluit neemt dit forum te sluiten en onder te brengen bij Banken en Financien of wellicht Diversen. Zoveel toegevoegde waarde heeft dit forum niet meer en zeker nu PAL sinds twee maanden een eigen forum heeft en een streng modereerbeleid.

Het is jullie al heel lang hier om te doen.

Dat jullie er nog zo veel tijd in steken is omdat toch nog erg veel mensen hier lezen en trachten informatie te krijgen.

Dat wil dexia ten alle tijden voorkomen.

Waarom ???

Waar zijn toch al die (bundels :lol: ) aandelen gebleven...

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Feydakin »

Het zou een zegen zijn JH, dit kan echt niet meer, iedereen wordt hier uitgemaakt voor wat dan ook. Er loopt hier van alles rond en op een enkeling na dragen ze niks bij aan hetgeen waarvoor dit forum bedoeld is, werkelijk te zot voor woorden.

Of je bent een gedupeerde, dit bepalen de gedupeerden hier, of je bent een troll of zo iets, of je werkt voor De bank, of je weet niet waar je het over hebt.

Om hier te slagen als deelnemer aan dit forum moet je of goede connecties hebben bij de vaste kern, zoniet, dan kun je opvliegen.

Gedupeerden? Laat me niet lachen, ik vraag me zo langzamerhand af wie er nog werkelijk gedupeerd is.

En jazeker, na deze mededeling komen ze weer, de gedupeerden, om mij en eventueel andere mensen af te schepen met hun zwaard in de hand.

Stelletje ....... bah!!!!
Laatst gewijzigd door Feydakin op 02 okt 2005 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Feydakin »

Nou kom op dan bundelfreak, waar zijn ze? Maak het nu maar eens waar.

Beschuldigen dat kan je goed, maar kom op met je bewijzen, kom maar ik zit er klaar voor.

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door jll »

iwebd,
Uw eerdere reactie was m.i. de enige juiste, zo kunnen bezoekers zelf oordelen over het onderwerp:
Heren (?), dames of andere personen, als een topic geopend wordt over het PAL-forum, geef dan ook aan hoe dat PAL-forum te bereiken is.. http://www.platformaandelenlease.nl/phpBB2/ of
http://www.platformaandelenlease.nl/ en dan verder.

Gesloten