LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hitman PRO PROblemen
Re: hitman PRO PROblemen
sjammer dat er nu NIEMAND meer reageerd
he nog steeds NIEMAND
alleen wij hoffie jammer he dat je niemand kan lopen afzeiken over upc
-
Hey hoffie,
zelfs in die post zeg ik niet dat firewalls slecht zijn. Dat deel heb ik inderdaad verwijderd omdat ik daar niet de goede woorden gebruikte. Wat ik daar wilde zeggen was dat ik ze zelf lastig vond, daarom heb ik mezelf later verbeterd...
Ik probeer m'n fout helemaal niet recht te lullen, ik geef toe dat ik dat niet zo had mogen zeggen, ik heb deze fout juist verbeterd.
Dus nogmaals: Leer lezen, alsjeblieft...
PS. Ik ben blij dat je kunt kopiëren en plakken
zelfs in die post zeg ik niet dat firewalls slecht zijn. Dat deel heb ik inderdaad verwijderd omdat ik daar niet de goede woorden gebruikte. Wat ik daar wilde zeggen was dat ik ze zelf lastig vond, daarom heb ik mezelf later verbeterd...
Ik probeer m'n fout helemaal niet recht te lullen, ik geef toe dat ik dat niet zo had mogen zeggen, ik heb deze fout juist verbeterd.
Dus nogmaals: Leer lezen, alsjeblieft...
PS. Ik ben blij dat je kunt kopiëren en plakken
-
Maar goed, genoeg van dit kinderachtige gebekvecht (waar ik ook schuldig aan ben, voordat hoffie weer begint )
Deze topic gaat nog altijd over Hitman Pro
Wat is jullie mening over Hitman PRO
mij mening heb ik al gegeven, dus dat doe ik niet nog een keer...
Deze topic gaat nog altijd over Hitman Pro
Wat is jullie mening over Hitman PRO
mij mening heb ik al gegeven, dus dat doe ik niet nog een keer...
-
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen.
Had al goede ervaringen met de programma's los, en nu is alles gecombineerd
Had al goede ervaringen met de programma's los, en nu is alles gecombineerd
Ik moet leren lezen?????Dus nogmaals: Leer lezen, alsjeblieft...
Ik reageer op een post van jou die je vervolgens wijzigt, en dan heb ik niet goed gelezen?????????
Nee dat is niet zo, een beetje meer nuance lijkt me wel op z'n plaats hier.Bèta betekent niet automatisch slecht.
Een bèta houd in dat het programma nog niet helemaal af is, en dan is het in de ogen van de maker, wèl nog slecht, alleen jij als gebruiker ervaart dat anders, of meen je dat iedereen dezelfde mening heeft over dezelfde programma's?
Ik kan je in veel volgen, maar dat de beginnende pc gebruiker liever zelf tig programma's heeft draaien als dat een progje dit voor je doet...Hitman pro kan idd een goed programma zijn of liever gezegd een makkelijk programma voor diegene die er niet al te veel tijd in willen steken en het werkt goed voor de beginnende pc gebruiker.
Ook hetgeen wat je zegt over dat het alleen maar goed werkt voor de beginnende pc gebruiker is stierenstront.
Ik weet zeker dat een bejaarde blij is al er een prog is dat al zijn zwik verwijdert zonder dat er iets apart ingesteld moet worden.
Trouwens, als je Hitmanpro dan alleen goed vind voor nieuwe pc gebruikers, dan vraag ik aan jou wat je dan een goed progje vind als je je een ervaren gebruiker bent, ow en deze progjes horen er dus niet bij:
Ad aware
Spybot
CW shredder
Hijack This
Spywareblaster
en zo zal ik er nog tig vergeten, waar het omgaat is dat je een progje dat alle programma's vervangt, niet kunt afdoen als alleen maar goed voor beginners...;
het is gewoon heel simpel Z, 99 van de 100 internetters zijn zelf niet in staat om resultaten van Spyware/Adware programma's te lezen.....
Dus voor 99% van de internetters is het juist makkelijk dat alles automatisch gaat....
Natuurlijk geldt dit niet voor Wouter Oud, die ondanks het feit dat een simpele firewall instellen te moeilijk is voor hem, precies weet wat ie met deze resultaten moet doen...............
Dus voor 99% van de internetters is het juist makkelijk dat alles automatisch gaat....
Natuurlijk geldt dit niet voor Wouter Oud, die ondanks het feit dat een simpele firewall instellen te moeilijk is voor hem, precies weet wat ie met deze resultaten moet doen...............
DaVrinzZ kijk eens op www.antispywareoffensief.nl of www.helpmij.nl
succes.
Volgensmij heb ik niet gezegd dat het alleen goed is voor de beginnende pc gebruiker NEEE ik heb gezegd dat het GOED werkt voor de beginnende pc gebruiker, en dan klink het toch anders he.
succes.
Volgensmij heb ik niet gezegd dat het alleen goed is voor de beginnende pc gebruiker NEEE ik heb gezegd dat het GOED werkt voor de beginnende pc gebruiker, en dan klink het toch anders he.
Ik hoop dat iedereen gisteren naar Nova heeft gekeken. Het item ging vooral over draadloos internetten, maar ze lieten ook zien hoe snel een PC gehacked is.
Lijkt me een hele goede reden om te zorgen dat de boel dichtgespijkerd zit, DUS en een Virus-scanner (up-to-date) en een goed werkende firewall (vooral mensen die via de kabel internetten, want daar staan in principe alle poorten open) en een goede adware/spyware killer.
Het allermooiste is natuurlijk als je ook nog je IP onzichtbaar maakt voor anderen....
Welke programma's je hier voor gebruikt is van ondergeschikt belang.
Lijkt me een hele goede reden om te zorgen dat de boel dichtgespijkerd zit, DUS en een Virus-scanner (up-to-date) en een goed werkende firewall (vooral mensen die via de kabel internetten, want daar staan in principe alle poorten open) en een goede adware/spyware killer.
Het allermooiste is natuurlijk als je ook nog je IP onzichtbaar maakt voor anderen....
Welke programma's je hier voor gebruikt is van ondergeschikt belang.
Dit van Nova is toch allemaal oud nieuws .Maar het is toch weer goed om de mensen daar weer op te waarschuwen.
Maar los niks op als ze dat van je jatten .
Maar het gaat over Hitman Pro.
Maar los niks op als ze dat van je jatten .
Maar het gaat over Hitman Pro.
ik weet dat het oud nieuws is, maar zolang er hier mensen rondhuppelen die roepen dat Firewalls maar lastige dingen zijn, kan het niet vaak genoeg geroepen worden!!!!!