Ik heb ze vlak na de vorige posting gebeld.
De mevrouw die mijn 'case' behandelde had een auto-ongeluk gehad.
Heel zielig, ik wens haar beterschap, maar dat doet niets af aan het feit dat ik het algemene e-mail adres ge-CC'd had en ze dus alsnog NIETS van zich lieten horen.
En verrassing, verrassing: ook mijn fax was onvindtbaar.
Maar ik was net op tijd om de laatste betalingsronde mee te maken, daarna wordt er niets meer gedaan.
Deze ronde zou een week later plaatsvinden. Inmiddels zijn we 2 weken verder, nog niets gezien, behalve natuurlijk het AFSCHRIJVEN van 5 euro verzendkosten voor het gratis strijkijzer. Daarvoor weten ze mijn rekening dan schijnbaar wel heel snel te vinden.
Ik ga er maar van uit dat het geld deze week alsnog binenkomt, maar ik neem aan dat B&D wel doorheeft dat ze weer een klant kwijt zijn...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geld retouractie van black & decker
Re: geld retouractie van black & decker
Ondanks dt ik lekker deze actie in m'n eentje levend aan het houden ben, hierbij nogmaals een update:
Linkbiz gebeld: waar blijft mijn geld??? Strijkijzer is inmiddels binnen, dus da's al wat (maar had ik ook voor 9 euro nieuw kunnen kopen i.p.v. gratis met 5 euro verzendkosten...)
Linkbiz: Ja, sorry, ik heb vorige keer een datum doorgegeven, maar de lijst is door B&D nog niet goedgekeurd. U staat op die lijst, maar B&D pluist 'm schijnbaar extra goed uit voordat ze de betaling aan linkbiz doen en dan de actie definitief afsluiten.
Ik, als goedsul zijnde, heb dit braaf aanhoort en heb helemaal niet gezeurd over het feit dat er niets uit te pluizen valt bij mij (behalve of ze een dubbele betaling doen) omdat ze, als linkbiz de waarheid spreekt, helemaal geen bon, streepjescode en ingevuld formulier van mij hebben, aangezien ze die per brief en per fax nooit gekregen hebben...
Ik krijg bevestiging wanneer B&D toestemming geeft.
We zien wel, we gaan in ieder geval de 6 maanden grens doorbreken...
Strakke actie meneer B&D...
Linkbiz gebeld: waar blijft mijn geld??? Strijkijzer is inmiddels binnen, dus da's al wat (maar had ik ook voor 9 euro nieuw kunnen kopen i.p.v. gratis met 5 euro verzendkosten...)
Linkbiz: Ja, sorry, ik heb vorige keer een datum doorgegeven, maar de lijst is door B&D nog niet goedgekeurd. U staat op die lijst, maar B&D pluist 'm schijnbaar extra goed uit voordat ze de betaling aan linkbiz doen en dan de actie definitief afsluiten.
Ik, als goedsul zijnde, heb dit braaf aanhoort en heb helemaal niet gezeurd over het feit dat er niets uit te pluizen valt bij mij (behalve of ze een dubbele betaling doen) omdat ze, als linkbiz de waarheid spreekt, helemaal geen bon, streepjescode en ingevuld formulier van mij hebben, aangezien ze die per brief en per fax nooit gekregen hebben...
Ik krijg bevestiging wanneer B&D toestemming geeft.
We zien wel, we gaan in ieder geval de 6 maanden grens doorbreken...
Strakke actie meneer B&D...
Jaja, maar weer eens een update...
Nog steeds geen geld, Linkbiz gebeld, lijst is nu goedgekeurd door B&D (ik ben zo goedgelovig, ik zal wel PVDA stemmen...)
Zodra geld binnen is bij Linkbiz worden wij uitbetaald. De mevrouw van Linkbiz wordt er zelf ook gek van (les 1 van een Helpdesk: afschuiven) omdat ze gek gebeld en gemaild wordt door anderen die ook nog op hun geld zitten te wachten.
Gevraagd of ze een adres of telefoonnummer van B&D heeft omdat ik het helemaal zat ben, maar wil/kan ze niet geven. Ze zou wel vragen of B&D mij wil mailen om uitleg te geven. Ik moet het nog zien, maar we hopen er maar het beste van...
Als ik het geld nog ooit krijg en dan nog niet al lang en breed in een bejaardentehuis zit waar ik geen computer meer heb, zal ik volhouden met hier de stand van zaken bij te houden...
Nog steeds geen geld, Linkbiz gebeld, lijst is nu goedgekeurd door B&D (ik ben zo goedgelovig, ik zal wel PVDA stemmen...)
Zodra geld binnen is bij Linkbiz worden wij uitbetaald. De mevrouw van Linkbiz wordt er zelf ook gek van (les 1 van een Helpdesk: afschuiven) omdat ze gek gebeld en gemaild wordt door anderen die ook nog op hun geld zitten te wachten.
Gevraagd of ze een adres of telefoonnummer van B&D heeft omdat ik het helemaal zat ben, maar wil/kan ze niet geven. Ze zou wel vragen of B&D mij wil mailen om uitleg te geven. Ik moet het nog zien, maar we hopen er maar het beste van...
Als ik het geld nog ooit krijg en dan nog niet al lang en breed in een bejaardentehuis zit waar ik geen computer meer heb, zal ik volhouden met hier de stand van zaken bij te houden...
blijf doorgaan, wij volgen je , blijf maar flink reclame voor b&d maken. heb je ook nog contact met m'n "vriend" Dirk Brabants, after sales-coordinator
Black&Decker Benelux???
ik ben op zoek naar een accuboormachine, weet nog niet welk merk het word, maar wel welk merk niet!!
Black&Decker Benelux???
ik ben op zoek naar een accuboormachine, weet nog niet welk merk het word, maar wel welk merk niet!!
YES, is betaald!
Tijdens mijn vakantie (2 weken geleden) is het geld eindelijk betaald.
Nooit meer, dat moge duidelijk zijn, maar bij deze is de zaak voor mij eindelijk afgerond. Alle telefoontjes naar Belgie heeft mijn baas betaald, dus daar zeur ik maar niet over...
Tijdens mijn vakantie (2 weken geleden) is het geld eindelijk betaald.
Nooit meer, dat moge duidelijk zijn, maar bij deze is de zaak voor mij eindelijk afgerond. Alle telefoontjes naar Belgie heeft mijn baas betaald, dus daar zeur ik maar niet over...
De service van B&D is schrikbarend, zo moeten wij als bouwmarkt helaas ook concluderen. Onderdelen bestellen? Stuur de fax over een week nog maar een keer, dan kunnen we hem opnieuw negeren. Bellen? Krijg je een Belg aan de telefoon die half Frans praat.
Het meest schrijnende geval was nog wel een bladblazer die 3 dagen na de garantietermijn kapot ging. Ik bel voor de klant naar B&D, om te vragen wat te doen. Hun reactie? "Dat is jullie probleem, de garantie is verlopen."
Het meest schrijnende geval was nog wel een bladblazer die 3 dagen na de garantietermijn kapot ging. Ik bel voor de klant naar B&D, om te vragen wat te doen. Hun reactie? "Dat is jullie probleem, de garantie is verlopen."
-
Hoi
Eertijds ingegaan op een promotie van Black&Decker.
Een grasmaaier met een grastrimmer gratis.
155 euro
Na aankoop was dezelfde promo gezakt naar 105 euro
Voor de gratis trimmer moest nog eens 5 euro gestort worden.
heb ik ook maar gedaan.
Heb ondertussen de trimmer ook gekregen
maar heb ook al 3 aanmaningen ontvangen
om dezelfde 5 euro te betalen???
Zit met een opgelicht gevoel
Zal nooit meer een B&D aankopen
Eertijds ingegaan op een promotie van Black&Decker.
Een grasmaaier met een grastrimmer gratis.
155 euro
Na aankoop was dezelfde promo gezakt naar 105 euro
Voor de gratis trimmer moest nog eens 5 euro gestort worden.
heb ik ook maar gedaan.
Heb ondertussen de trimmer ook gekregen
maar heb ook al 3 aanmaningen ontvangen
om dezelfde 5 euro te betalen???
Zit met een opgelicht gevoel
Zal nooit meer een B&D aankopen