LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aakoopbewijs

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren

Re: Aakoopbewijs

Ongelezen bericht door ad snoeren »

aanpassen

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

met andere woorden.

Als het ons doel is om dexia te benadelen, en ons doel niet sec controle is, wil de rechtbank dus niet meegaan.

Als ik heel eerlijk ben, kan ik hierin meegaan. We gebruiken te massaaal eenzelfde formulier.

Het is dus beter zelfde inhoud en eigen formulering te gebruiken.

Janny.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Mijn zusje is geestelijk gehandicapt,

zou u zo vriendelijk willen zijn dit woord niet meer met deze betekenis te willen gebruiken.

Dit doe nl erg veel pijn.

Ik mag dan fouten maken, en wie niet, maar deze benaming is buiten alle fatsoensnormen.

Janny

empie

Ongelezen bericht door empie »

Als dat zo is Dubio, dan is het toch voor Dexia een koud kunstje dit te bewijzen. Niet zo moeilijk, waarom zo dwars. Bewijs het gewoon, zijn we allemaal tevreden.

Voor de rest: U aanhef vindt ik ver beneden peil :shock:

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

knuppe zei het met extra luide stem, hij dacht zeker om zo betrouwbaar over te komen... "wacht de uitspraak maar af"

Toen had ik al zo'n gevoel dat er dus geen uitspraak zou komen..

want als dexia helemaal niet genoeg en ook niet voor iedereen alle aandelen heeft gekocht..

dan wil er toch niemand meer schikken !!!

Hoe langer die beerput dicht blijft, hoe harder het gaat stinken en hoe meer slachtoffers er vallen, maar ook hoe meer medeplichtigen er blijken te zijn in ons corrupte en verrotte land... dat je zelfs geen strafzaak kunt beginnen wegens oplichting !

Die uitspraak van volgende week, 28 dec. die zal ook wel naar 2007 worden verschoven..

Hoe krijgt dexia het toch telkens weer voor elkaar dat de rechter geen recht spreekt.

In ieder geval, als bewezen was dat wel de aandelen waren gekocht, dan was er zeker wel een uitspraak gekomen, neem dat maar van mij aan ! Voor mij, maar voor velen al veel langer, is het nu dus zeker dat die aandelen er niet zijn (geweest).

Schikkers.. stellen jullie jezelf eens de vraag, of jullie ook geschikt zouden hebben, als jullie de door dexia verzonnen restschuld, aangemoedigd door slv, niet zouden hebben betaald ?
Wat zal dexia slv dankbaar zjin, dat was echt wel 5 miljoen waard !!!

Ik denk dat al die heisa rond die Wcam ook pas zo ongeveer 2009 afgelopen zal zijn. Ik moet steeds weer aan die Exota fles denken die Marcel van Dam zo leuk liet exploderen op TV.

Jaren... jaren... jaren... duurt zoiets...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Exota-affaire

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Die uitspraak van volgende week, 28 dec. die zal ook wel naar 2007 worden verschoven..

Lezen iwebd.
Uitspraak aankoop bewijzen aandelen uitgesteld tot april 2007
Uitstel geldt zowel voor de zaak van Mr M Bosman als voor Mr. W Tonckens

shamyrah

Ongelezen bericht door shamyrah »

...

Adne

Ongelezen bericht door Adne »

28 december – Uitspraak door de rechtbank Arnhem in een aandelenlease zaak (Van Mr. Tonckens) waarin de Wck en aan– en verkoop van de aandelen centraal staat.
De uitspraak is schriftelijk
Zoals de meeste Dexia zaken is ook deze zaak geschorst n.a.v. het verzoek tot schorsing door Dexia i.v.m. het ingediende verzoekschrift om verbindend verklaring van de Duisenberg regeling aan het gerechtshof Amsterdam. <> zie Agenda van PAL

Wat zal dexia slv dankbaar zjin, dat was echt wel 5 miljoen waard !!!
Volledig eens met iwebd dit is te grof voor woorden, maar dat is het hele Dexia gebeuren zo langzamerhand geworden.

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Bent u gedaagd door Dexia?
Vreest u veroordeeld te worden?
Eis bewijs dat de aandelen gekocht zijn en er zal NOOIT meer een uitspraak komen.

Maffe toestanden hier.

Gr Hans A

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Uitstel van executie. 8)

ad snoeren

De rechtspraak in z'n algemeen is een lachertje om te huilen.
Ik zou zeggen ga rechten studeren, en constateer dan dat je boven normaal menselijk denken bent gestegen. om vervolgens te denken dat God je slaafje is en de mensheid puur dom en niets voorstellend is.
en Elvis zingt suspicius mind, I can't walk on.
Ik word er af en toe zo moeoe van.
Van het misbaksel mens.

Adne

Ongelezen bericht door Adne »

Ad er is meer dan Dexia lieve dieren, vrienden humor en noem maar op niet je kopje laten hangen. Er is een oplossing voor alles.

Fijne feestdagen :wink:

ad snoeren

Ook fijne feestdagen voor iedereen.
Laten we dexia maar eens even vergeten.
Geniet van en met elkaar, en volgend jaar zien we wel verder.
effe alles maar eens lekker uit het hoofd.
Geniet er van.!!!!

Liefs allemaal Ad

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Ook ik wens iedereen fijne feestdagen zonder Dexia sores. Maak even het hoofd leeg en geniet met allen die je dierbaar zijn. Ad en ieder ander met Dexia problemen, You never walk alone.

Groet, Anne.

Gesloten