De overheid heeft U niet gedwongen om via KidsConcern de opvang te regelen.Ik hoop dat de regering bij springt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gedupeerd door Kidsconcern
Re: Gedupeerd door Kidsconcern
Indirect wel volgens mij, want de regering weigert haar deel rechtstreeks aan de burger te betalen maar werkt via organisaties als Kidsconcern om het geld te verdelen. Vandaar dat er ineens tientallen van dit soort clubs ontstaan.
Dit geheel los van het feit dat ik het persoonlijk belachelijk vind om allebei te werken als je kinderen hebt. Als er kinderen komen blijft 1 van de ouders thuis, doet er niet toe welke van de twee. Kinderen hebben opvang en begeleiding nodig en dit kan niet overgelaten worden aan de oppas of de school.
Dit geheel los van het feit dat ik het persoonlijk belachelijk vind om allebei te werken als je kinderen hebt. Als er kinderen komen blijft 1 van de ouders thuis, doet er niet toe welke van de twee. Kinderen hebben opvang en begeleiding nodig en dit kan niet overgelaten worden aan de oppas of de school.
Nee hoor, het is de keuze van de ouder zelf of hij de Belastingdienst de rijksbijdrage rechtstreeks naar zichzelf laat overmaken of naar een bemiddelingsburo. Helaas hoor ik tot de laatste groep en ben daarom eveneens gedupeerde van de kwestie kidsconcern.
Op de 2e stelling ga ik maar niet al te diep in want daar kan ieder z'n eigen mening over hebben. Ik heb een andere en vind het juist goed dat je als ouder deel blijft uitmaken van het arbeidsproces. Mijn kind 5 dagen naar de opvang doen, zal ik nooit doen, maar 2 dagen vind ik zelfs goed. Zo leert mijn zoontje ook omgaan met andere kinderen, samen spelen, leren delen en meer van dat soort dingen. Maar goed, dat kan een eindeloze discussie worden.
Op de 2e stelling ga ik maar niet al te diep in want daar kan ieder z'n eigen mening over hebben. Ik heb een andere en vind het juist goed dat je als ouder deel blijft uitmaken van het arbeidsproces. Mijn kind 5 dagen naar de opvang doen, zal ik nooit doen, maar 2 dagen vind ik zelfs goed. Zo leert mijn zoontje ook omgaan met andere kinderen, samen spelen, leren delen en meer van dat soort dingen. Maar goed, dat kan een eindeloze discussie worden.
Daarom is het ook mijn persoonlijke mening
Ik respecteer het dat iemand er anders over denkt.
Ik respecteer het dat iemand er anders over denkt.
-
Ik vind deze reactie echt zo jammer. Maar ik snap dat het een persoonlijke mening is. Mijn mening is dat ik absoluut een betere moeder ben doordat ik 20 uur per week totaal ergens anders op kan focussen. En tja wat doe je anders na een lange dure studie , alles op een laag pitje/stoppen. Als er een werkgever mij dan over 10 jaar zonder meer weer zou toe laten in het arbeidsproces in dezelfde functie zou ik het zo doen,maarja Utopie. En even voor de duidelijkheid. Ik krijg de werkgeversbijdrage niet rechstreeks, dit moets nl van mijn werkgever via kidsconcern. Ik had al aangeven het liever zelf te ontvangen, maar dan kon ik fluiten naar mijn centen. (Tja nu eigenlijk ook.) Maar ik wilde graag ik contact komen met gedupeerde en geen mensen die hier een persoonlijke mening ventileren over hoe de gezinnen tegenwoordig moeten zijn .En wie er wel en niet moet gaan werken. Geloof me dat als iemand u nog geld verschuldigd was om wat voor reden dan ook zou u ook in actie komen.
En waarom kunnen wij dan wel zelf de kinderopvang betalen en zelf de toeslag bij de belastingdienst aanvragen en krijgen?Indirect wel volgens mij, want de regering weigert haar deel rechtstreeks aan de burger te betalen maar werkt via organisaties als Kidsconcern om het geld te verdelen. Vandaar dat er ineens tientallen van dit soort clubs ontstaan.
Tja, dat zeiden wij ook toen ons kind geboren was. Maar na een jaar merk je toch dat kinderen die naar een kinderdagverblijf gaan wat makkelijker met andere kinderen om leren gaan. Het leek ons dan ook goed ons kind een dagje naar de kinderopvang te sturen. En dat is een groot succes geworden. Voor het kind dus (voor ons eigenlijk minder, je mist zo'n kind toch wel thuis.)Dit geheel los van het feit dat ik het persoonlijk belachelijk vind om allebei te werken als je kinderen hebt. Als er kinderen komen blijft 1 van de ouders thuis, doet er niet toe welke van de twee. Kinderen hebben opvang en begeleiding nodig en dit kan niet overgelaten worden aan de oppas of de school.
Als je niets met dit hele gedoe te maken hebt,blijf dan weg uit deze topic en bemoei je er niet mee,beste Dilbert.Het gaat er hier tenslotte niet om wat jij van werkende ouders vindt.
En wat betreft het al dan niet vrijwillig in zee gaan met Kids Concern:de werkgever van mijn man heeft vorig jaar besloten de WG bijdrage door Kids Concern te laten uit betalen.Waarom weet ik niet,maar ik weet wel dat wij als ouders daar geen keus in hadden.
En wat betreft het al dan niet vrijwillig in zee gaan met Kids Concern:de werkgever van mijn man heeft vorig jaar besloten de WG bijdrage door Kids Concern te laten uit betalen.Waarom weet ik niet,maar ik weet wel dat wij als ouders daar geen keus in hadden.