Geplaatst op 06 Feb 2006 18:06 door Forumparadijs
-
Een slimme zakelijke klant gaat natuurlijk niet met upc (priority) in zee Wink, upc is ook geen serieuze zakelijke aanbieder!!!
In de xDSL wereld hebben zakelijke gebruikers voorrang boven de partikuliere gebruikers.
=========================================
UPC zijn zakelijke afdeling:
http://www.prioritytelecom.nl
stukje uit de sla:
Gegarandeerde serviceniveaus, vastgelegd in een Service Level Agreement met 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning van de customer care-afdeling met 24 / 7 customer care ondersteuning
Zakelijke afnemers hebben dus duidelijk wel voorrang, alleen niet als jij je bedrijf aan een particulier chello classic lijntje hangt maar dit is logisch.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC in aanval op ADSL
Re: UPC in aanval op ADSL
NL tree weet daar alles van, de ontevredenheid over het beloofde niet
nagekomen service en slechte ervaringen doen UPC/Priority hun beloofde portie narigheid alle eer aan. Bravo............
nagekomen service en slechte ervaringen doen UPC/Priority hun beloofde portie narigheid alle eer aan. Bravo............
Re: UPC in aanval op ADSL
Wat klets je nu !UPC zijn zakelijke afdeling:
http://www.prioritytelecom.nl
stukje uit de sla:
Gegarandeerde serviceniveaus, vastgelegd in een Service Level Agreement met 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning van de customer care-afdeling met 24 / 7 customer care ondersteuning
Zakelijke afnemers hebben dus duidelijk wel voorrang, alleen niet als jij je bedrijf aan een particulier chello classic lijntje hangt maar dit is logisch.
Zit geen verschil in.
Aetron
Geplaatst op 06 Feb 2006 06:16 door Aetron
--------------------------------------------------------------------------------
Zakelijke klanten zijn zij die helemaal opgelicht worden door bedrijven als UPC. Optische verbinding tot de coax bottleneck en daar gaat je snelheid ja de snelheid van je rekening gaat evenredig supersnel omlaag.
Kennis van bedrijven is helaas minimaal, vele systeembeheerders
zullen het ook nooit leren en dat gaat ze geld kosten.
wakker worden en ga je verdiepen in de materie daar worden jullie toch voor betaald helaas een strak pakie en een hoop bluf
is voldoende voor zg zakelijke klanten.
Vol is vol.
Een uur geleden melde ze dat er op de regioserver 342 abbonementen zaten waarvan 297 online. Over naief gesproken.
Re: UPC in aanval op ADSL
Kun je misschien ook met iets constructiefs komen inplaats van alleen maar te zeggen "dat is niet zo!"
Misschien moet je het eens met argumenten proberen of met bronnen ondersteunde voorbeelden.
Als jij een bedrijf hebt bij prioritytelecom en zij halen hun sla niet, dan kun je ze keihard aanklagen voor alle gelede schade gedurende die tijd. Ze halen hun sla dus echt wel want anders kon die hele onderneming niet eens meer bestaan.
Misschien moet je het eens met argumenten proberen of met bronnen ondersteunde voorbeelden.
Als jij een bedrijf hebt bij prioritytelecom en zij halen hun sla niet, dan kun je ze keihard aanklagen voor alle gelede schade gedurende die tijd. Ze halen hun sla dus echt wel want anders kon die hele onderneming niet eens meer bestaan.