Re: UPC in aanval op ADSL
Geplaatst: 06 feb 2006 22:22
Geplaatst op 06 Feb 2006 18:06 door Forumparadijs
-
Een slimme zakelijke klant gaat natuurlijk niet met upc (priority) in zee Wink, upc is ook geen serieuze zakelijke aanbieder!!!
In de xDSL wereld hebben zakelijke gebruikers voorrang boven de partikuliere gebruikers.
=========================================
UPC zijn zakelijke afdeling:
http://www.prioritytelecom.nl
stukje uit de sla:
Gegarandeerde serviceniveaus, vastgelegd in een Service Level Agreement met 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning van de customer care-afdeling met 24 / 7 customer care ondersteuning
Zakelijke afnemers hebben dus duidelijk wel voorrang, alleen niet als jij je bedrijf aan een particulier chello classic lijntje hangt maar dit is logisch.
-
Een slimme zakelijke klant gaat natuurlijk niet met upc (priority) in zee Wink, upc is ook geen serieuze zakelijke aanbieder!!!
In de xDSL wereld hebben zakelijke gebruikers voorrang boven de partikuliere gebruikers.
=========================================
UPC zijn zakelijke afdeling:
http://www.prioritytelecom.nl
stukje uit de sla:
Gegarandeerde serviceniveaus, vastgelegd in een Service Level Agreement met 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning van de customer care-afdeling met 24 / 7 customer care ondersteuning
Zakelijke afnemers hebben dus duidelijk wel voorrang, alleen niet als jij je bedrijf aan een particulier chello classic lijntje hangt maar dit is logisch.