LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2e lijn via @home niet mogelijk
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
hoezo, wat is er vanaf 9 maart dan?
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
Ja DJD ben nieuwschierig
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
Vanaf 9 maart komen er nieuwe abonnementen voor telefonie, en de namen van internet wordt anders basis wordt bij. InternetRegelmatig. En tv-home wordt @home. Voor telefonie komen er 3 nieuwe pakketen Vollopbellen 24, VollopBellen Avond en Weekend en nog 1, maar hier krijgt iedereen nog bericht van in de week van 6 maart dus volgende week.
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
dan wacht ik maar even af
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
@queenfan
Mensen die positief over iets zijn reageren zelden op fora. Het zijn overwegend de mensen die klachten hebben. Dit geeft dus enigzins een vertekend beeld.
Zelf ben ik al 4 jaar gebruiker van @home internet. Enkel vorige maand hebben wij klachten gehad. Deze hebben een week aangehouden, echter kreeg ik uiteindelijk iemand die het ware probleem wist te achterhalen en dit heeft wel geholpen. Problemen opgelost!!!
Vervolgens een brief gestuurd en het aantal dagen dat we hinder hebben ondervonden gerestitueerd gekregen op de nota.
Dus alles is tegen alle tevredenheid opgelost.
Nu ben ik het forum aan het lezen omdat ik van KPN telfonie af wil omdat dit gewoon veel te duur is en ik er over nadenk om via @home te gaan bellen.
Maar omdat ik zakelijk afhankelijk van dit abonnement zal zijn wil ik zekerheid over de standvastigheid van de verbinding.
En queenfan, jij wil dus beweren dat zowel jij, je ouders als je vrienden geen gewoon KPN abonnement hebben en telefoon? Anders is ADSL geen probleem namelijk!!! Neem niet aan dat jullie nog met de tam tam werken?
Mensen die positief over iets zijn reageren zelden op fora. Het zijn overwegend de mensen die klachten hebben. Dit geeft dus enigzins een vertekend beeld.
Zelf ben ik al 4 jaar gebruiker van @home internet. Enkel vorige maand hebben wij klachten gehad. Deze hebben een week aangehouden, echter kreeg ik uiteindelijk iemand die het ware probleem wist te achterhalen en dit heeft wel geholpen. Problemen opgelost!!!
Vervolgens een brief gestuurd en het aantal dagen dat we hinder hebben ondervonden gerestitueerd gekregen op de nota.
Dus alles is tegen alle tevredenheid opgelost.
Nu ben ik het forum aan het lezen omdat ik van KPN telfonie af wil omdat dit gewoon veel te duur is en ik er over nadenk om via @home te gaan bellen.
Maar omdat ik zakelijk afhankelijk van dit abonnement zal zijn wil ik zekerheid over de standvastigheid van de verbinding.
En queenfan, jij wil dus beweren dat zowel jij, je ouders als je vrienden geen gewoon KPN abonnement hebben en telefoon? Anders is ADSL geen probleem namelijk!!! Neem niet aan dat jullie nog met de tam tam werken?
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
ADLS werkt niet via GLASVEZEL ben ik achtergekomen, dus zit vast aan @Home
Maar in het begion gaf ik al aan dat bv internetplusbellen absoluut niet duur is in vergelijking met @home telefonie.
Maar in het begion gaf ik al aan dat bv internetplusbellen absoluut niet duur is in vergelijking met @home telefonie.
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
Ik zou ff 9 maar af wachte want dan komt @home met 3 nieuw abonnementen voor @homeTelefonie namelijk: VollopBellen Avond en Weekend; VollopBellen Overdag en VollopBellen 24 uur.
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
Ook ik ben tot dusver tevreden over mijn @home internet en telefonie aansluiting. Ik ben er echter niet afhankelijk van. (mobieltje achter de hand) Als ik er wel afhankelijk van was dan had ik het niet genomen. Het is namelijk storingsgevoeliger, omdat je behalve de kabel ook electriciteit bij nodig hebt. Bij een vaste "ouderwetse" aansluiting met een ouderwetse telefoon aan draad heb je geen electriciteit nodig.
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
hoe dan ook het is niet goedkoper zoals ik al eerder aangaf
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
bij ons in elim werkt @home internet en telefonie perfect.
ik heb zelf aangesloten en deed het vanaf het begin perfect,
de kwaliteit is net zo goed als bij die dure kpn. :lo l:
groeten van kluk-kluk
ik heb zelf aangesloten en deed het vanaf het begin perfect,
de kwaliteit is net zo goed als bij die dure kpn. :lo l:
groeten van kluk-kluk
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
Dat jullie allemaal tevreden zijn met je @ home verbinding is leuk voor jullie scheelt een hoop geouwehoer.
Maar terugkomend op de, volgens jullie, dure KPN hier nogmaals de berekening die ik gemaakt heb.
Maar terugkomend op de, volgens jullie, dure KPN hier nogmaals de berekening die ik gemaakt heb.
KPN is hier dus goedkoper, en er zullen vast meer providers zijn die weer nog goedkoper zijn.Geplaatst op 23 Feb 2006 15:59 door queenfan
--------------------------------------------------------------------------------
Wat niet scheel betalen, je betaald al een CAIabonement, vervolgens een internet van @ home en ook nog extra voor telefonie.
Dus 15 euro voor CAI plus 17,95 voor de goedkoopste @home abonnement en 5,95 voor 1 lijn (2e lijn kost weer 5,95 p.m.) kom je op 38,90 euro per maand uit met een lage internetsnelheid (Download tot 750 kbit/s - Up tot 250 kbit/s) je betaald altijd een starttarief (regio gebonden) je betaald ook per minuut.
Vergelijk dit eens met b.v. Internetplusbellen de goedkoopste kost 39,95 euro per maand ook hier heb je 1 lijn de internetsnelheid is 1,5 Mb/s (Download) en 256 Kb/s (Upload)
Je belt onbeperkt in het weekend en 's nachts naar alle vaste nummers en de voicemail is gratis (bij @ Home moet je er voor betalen).
Al met al lijkt mij @ home niet eens zo goedkoop en zijn er dus goedkopere en betere.
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
je krijgt er bij @home ook televisie bij en dat heb je bij de kpn niet voor dat geld,je kunt zelfs digitaale tv krijgen bij @home
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
wordt hier moe van
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
dat klopt ik word er ook moe van,maar als je al kabeltelevisie van essent hebt is @home telefonie en internet goedkoper dan die DURE kpn.
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
geen problemen.
Alles werkt perfect.
Alles werkt perfect.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 mar 2006 21:54
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
Aan de klachtenafdeling van AtHome
Geachte heer/mevrouw,
Hierdoor deel ik u mede dat ik zelden zo teleurgesteld ben geweest in een organisatie als AtHome.
De feiten zet ik voor u op een rij:
- Sinds 14 februari 2006 ben ik niet meer telefonisch bereikbaar, en heb ik zelf ook niet de mogelijkheid om te bellen. Een en ander is bij uw helpdesk geregistreerd onder referentienummer 47668;
- Ondanks vele beloften van de helpdesk, zijn zij tot op heden niet in staat geweest de verbinding te herstellen. Dit duurt inmiddels dus 5 weken;
- Tot mijn grote verbazing ontving ik van uw klachtenemailadres een antwoord op mijn probleem inhoudende dat de klacht bij u onbekend zou zijn;
- Ik heb een tweetal brieven verzonden aan uw hoofdvestiging te Amsterdam en uw vestiging te Groningen. Hierop heb ik geen enkel response ontvangen;
- Heden heb ik contact gehad met uw afdeling fakturering, waarbij uw medewerker mij meedeelde dat van teruggave van de abonnementsgelden geen sprake kan zijn, omdat dit eerst berekend kan worden zodra de kiestoon is hersteld. Ook de schadevergoeding AtHome dient te betalen, zijnde € 1,00 per dag wordt eerst uitgekeerd nadat de verbinding is hersteld;
Waar bent u in hemelsnaam mee bezig. Het kan toch niet zo zijn dat u uw klanten op deze wijze behandelt. Ik ben van mening dat ik na 5 weken toch van uw organisatie kan verwachten dat zij alles in het werk stellen om de verbinding te herstellen. Hoe durft u van mij nog te verwachten dat ik continu eeuwig moet wachten voordat ik een helpdeskmedewerker aan de lijn krijg, en vervolgens al 5 weken lang van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Thans heb ik besloten deze brief openlijk op het forum van de site van Trosradar te plaatsen. De maat is voor mij vol. U KUNT UW KLANTEN NIET OP DEZE WIJZE BEHANDELEN!!!
Geachte heer/mevrouw,
Hierdoor deel ik u mede dat ik zelden zo teleurgesteld ben geweest in een organisatie als AtHome.
De feiten zet ik voor u op een rij:
- Sinds 14 februari 2006 ben ik niet meer telefonisch bereikbaar, en heb ik zelf ook niet de mogelijkheid om te bellen. Een en ander is bij uw helpdesk geregistreerd onder referentienummer 47668;
- Ondanks vele beloften van de helpdesk, zijn zij tot op heden niet in staat geweest de verbinding te herstellen. Dit duurt inmiddels dus 5 weken;
- Tot mijn grote verbazing ontving ik van uw klachtenemailadres een antwoord op mijn probleem inhoudende dat de klacht bij u onbekend zou zijn;
- Ik heb een tweetal brieven verzonden aan uw hoofdvestiging te Amsterdam en uw vestiging te Groningen. Hierop heb ik geen enkel response ontvangen;
- Heden heb ik contact gehad met uw afdeling fakturering, waarbij uw medewerker mij meedeelde dat van teruggave van de abonnementsgelden geen sprake kan zijn, omdat dit eerst berekend kan worden zodra de kiestoon is hersteld. Ook de schadevergoeding AtHome dient te betalen, zijnde € 1,00 per dag wordt eerst uitgekeerd nadat de verbinding is hersteld;
Waar bent u in hemelsnaam mee bezig. Het kan toch niet zo zijn dat u uw klanten op deze wijze behandelt. Ik ben van mening dat ik na 5 weken toch van uw organisatie kan verwachten dat zij alles in het werk stellen om de verbinding te herstellen. Hoe durft u van mij nog te verwachten dat ik continu eeuwig moet wachten voordat ik een helpdeskmedewerker aan de lijn krijg, en vervolgens al 5 weken lang van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Thans heb ik besloten deze brief openlijk op het forum van de site van Trosradar te plaatsen. De maat is voor mij vol. U KUNT UW KLANTEN NIET OP DEZE WIJZE BEHANDELEN!!!
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
@ Kluk-kluk, maar heb je schotel en geen kabel dan is het duurder , je moet weer kabel hebben.
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
ja daar heb je gelijk in maar ik heb al kabeltelevisie en dan is @home goedkoper dan kpn.
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
ik heb al kabel van @home en ook internet, dus dat betaalde ik sowiezo al, maar ben nu overgestapt op @home telefonie, en dat kost 5.95 per maand (zonder btw?), en bij kpn betaalde ik 16 euro per maand , zonder btw!!!, dus ben nog altijd per maand 10 euro per maand goedkoper uit.