Pagina 2 van 4

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 16 jan 2007 14:15
door hans47
Ook ik had service nodig van Boxford. Ik had in juli 2004 een HE combimagnetron bij Aldi gekocht. Een prima apparaat waar we veel plezier van hebben gehad. De laatse keer dat de hem gebruikten sloeg de huiszekering door en hierna bleek dat de magnetron was overleden.
Op de magnetron zat 3 jaar garantie dus ik heb een email naar Boxford gestuurd, geen reactie. Nogmaals een email gestuurd en ja hoor na enige dagen kreeg ik de vraag waar en wanneer ik het apparaat had gekocht. Ik heb direct geantwoord maar het bleef weer stil. Toen gebeld met Boxford en gesproken met Esther (ze werkt er dus nog steeds). Ik kreeg een antwoordnummer en moest de magnetron maar opsturen. Op mijn vraag wanneer ik hem weer terug zou krijgen werd mij verteld dat dit zeker 4 weken zou duren. Gezien de ervaringen met Boxford in dit forum was ik er niet erg gerust op. Dus ik heb het hoofkantoor van Aldi gebeld en e.e.a uitgelegd. Het was bekend dat de service van Boxford nogal wat problemen gaf. Ik kon de magnetron naar een door mij opgegeven filiaal terugbrengen en zou dan het aankoopberag terugkrijgen.
Ik heb dit dus gedaan en ik kreeg zonder probleem mijn geld terug.
Dus ik kan niet anders oordelen dan dat de service van Aldi geweldig is.

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 16 jan 2007 23:29
door siepp
Ook ik heb geen prettige ervaring met Boxford.
Onze magnetron is begin november naar Boxford gestuurd met de mededeling dat het ongeveer 4 weken zou duren.
Helaas werden dat 10 weken en idd. bellen heeft totaal geen invloed.
Dus ik was superblij dat er vorige week zomaar ineens een nieuwe magnetron werd bezorgd.
Uitgepakt, neergezet, stekker erin, en ja eindelijk de lege plaats weer gevuld, maar wat schetst mijn verbazing, na 10 minuten was de display uit en deed niks het meer, terwijl ik hem niet eens gebruikt had, nog niet aangezet, alleen de stekker nog maar in het stopkontakt gedaan.
Bellen weer met Boxford, of ze hem niet konden omruilen omdat ik niet weer 10 weken wilde wachten op een nieuwe, maar nee, hoe vervelend ook,dat kon niet.
Moet hem toch weer terug sturen en wachten tot ik weer aan de beurt ben om weer een andere te krijgen.
Ga morgen toch eens kontakt opnemen met de Aldi waar ik hem heb gekocht, misschien ben ik dan sneller geholpen dan bij Boxford

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 25 jan 2007 15:06
door siepp
Heb contact opgenomen met de Aldi in Best, die heeft desbetreffende Aldi filiaal geinformeerd dat ik de magnetron kon terugbrengen en meteen het geld terug zou krijgen.
Inmiddels is dat allemaal gebeurd en ben prima tevreden over deze sevice van de Aldi.
Stukken beter dan die Boxford heeft

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 19 mar 2007 09:19
door Meijers
Ik lees allemaal herkenbare verhalen. Ook ik heb een magnetron gekocht bij de ALDI (die overigens niet aansprakelijk kunnen worden gehouden voor de acties van Boxford Holland) en na enige tijd kreeg deze kuren. Ik heb hem ook opgestuurd. Vervolgens wordt je gewoon aan het lijntje gehouden (weliswaar voor 20 cent per minuut want als je hun 038-4670909 nummer belt wordt je toch weer verwezen naar hun 0900 nummer). Ik zit inmiddels enkele maanden zonder magnetron. Ze zeggen gewoon dat ze geen voorraad hebben, gemakkelijk zeg en wat verkopen ze dan????? Ik vind het gewoon schandalig dat een bedrijf dit kan doen! Daarnaast voel je je gewoon machteloos want je wil er zelf geen nieuwe gaan kopen omdat de belofte gedaan is dat je een nieuwe zult ontvangen en dat je op de verzendlijst staat. Van mij krijgt Boxford Holland een ijskoude douche!!!!!

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 19 mar 2007 19:27
door Toolboy
En toch!!

Aldi is de verkopende partij deze en is altijd aansprakelijk te stellen.
Hadden ze maar niet met deze importeur in zee moeten gaan

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 01 apr 2007 21:01
door anneliesjansen
Ook wij hebben dezelfde ervaring met dit bedrijf. Als wij dit vooraf geweten hadden, hadden we de magnetron natuurlijk nooit teruggestuurd. 07 januari 2007 hebben we het apparaat opgestuurd. Sindsdien niets meer gehoord. Alleen een reactie op een boze e-mail van mijn kant. Het bekende verhaal; dat het minstens 4 weken duurt, maar nu langer omdat er geen voorraad is. Wij gaan toch proberen verhaal te halen bij de Aldi in ons dorp omdat de bedrijfsleider ons gezegd heeft het kapotte apparaat op te sturen. :evil:

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 02 apr 2007 06:05
door Meijers
Ik reageer nogmaals. Voor zo ver ik nu weet heeft ALDI Culemborg zich met de zaak bemoeid en zou Boxford beloofd hebben alle magnetrons op zo kort mogelijke termijn (2 weken) te leveren aan de mensen. Voor mij geldt "ZIEN IS GELOVEN".
En geloven doe ik die mensen van Boxford al vast niet!!!!!!!!
En het klopt ONBESCHOFTHEID staat bij die mensen ook op de 1ste plaats.

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 18 mei 2007 12:29
door Langenkamp
Net als u allen ben ik ook gedupeerd.
Wacht nu al meer dan vier maand op een nieuwe magnetron.
Ook mij is toegezegd dat een nieuwe magnetorn binnen vier weken opgestuurd zou worden.

Iemand advies??

Bedankt alvast.

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 18 mei 2007 19:13
door kempenaar
hallo,


afgelopen dinsdag,
15-05-2007,


Ik was volledig verbaasd toen ik een pakketje kreeg.
Het bleek mijn bestelde onderdeel te zijn!!!!!!!!!!!!
Het blijkt dus meer dan een jaar in beslag te nemen om een handgreep op te sturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar gelukkig zit er een heel erg vriendelijke vrouw op de klantenservice namelijk Esther(dus niet.).
Zie mijn andere reactie, en u ziet zelf hoe lang dit geduurd heeft.


Voor iedereen die iets van dit k*t merk gekocht heeft, en problemen heeft, succes, en vooral veel geduld hebben.


Groeten.

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 30 sep 2007 09:58
door gedupeerde121
Ook wij lieten ons bedriegen door dit zootje ongeregeld:
In januari 2006 een vaatwas aangekocht bij Gamma. Na enkele weken begon die te lekken. Navraag ivm garantie bij Gamma, leerde ons dat zij niet meer samenwerken met HE omwille van talloze problemen en omdat alle producten rommel zijn. We kregen wel een telefoonnummer uit Nederland. Daar vertelde men ons dat de vaatwasser zou vervangen worden, maar dat we wat geduld moeten hebben, wegens niet op stock.
In november 2006-geduld is een mooie deugd- nog maar eens gebeld naar HE. Nog steeds geen machine op voorraad, maar niet getreurd, onze vaatwas zal worden afgehaald en het aankoopbedrag onmiddellijk teruggestort.
Op 23 augustus 2007 gebeurt het onmogelijke: na meerdere tefefoontjes met de Missen Sympatie AUDREY en ESTER, wordt de vaatwas afgehaald. Als we na drie weken het lef hebben om na te vragen waar onze centen blijven, wordt door een van beide koeien kortaf gemeld dat dit nu zaak is van de 'finasjele djienst'. Talloze pogingen om deze te bereiken bleken tot op heden op niets uit te draaien.

Voor wie het mocht interesseren:
BOXFORD NEDERLAND
PASCALWEG 8
8013RC ZWOLLE
0031 38 46 70 909
[email protected]

Dit is misschien iets handiger dan "postbus" :D :D :D

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 30 sep 2007 12:34
door Pdro
Ondanks herhaalde telefonische navragen (20 ct per min) bij Boxford wacht ik nu al 13 weken op een - onder garantie- toegezegde nieuwe (vervangende- ) DVD recorder (Provision) . Het antwoord dat ik kreeg was: "nog in behandeling". Verder vragen worden beantwoord met: "weet ik niet".
Na een mail aan Boxford hoe het nu zit met mijn ingeleverde apparaat, krijg ik als antwoord dat ze niet kunnen nagaan of het apparaat wel bij hun is afgeleverd. Vreemd omdat ik in een eerder stadium al te horen heb gekregen dat het apparaat was aangekomen. Gelukkig kon ik met behulp van een uitdraai van tracktrace van TNT post aantonen dat het apparaat wel zeker bij hun was afgeleverd. Daarna kwam de reactie dat ze slechts beperkte tijd terug kunnen nagaan of een apparaat in ontvangst is genomen. (wat zou er gebeurd zijn als ik het niet meer had kunnen aantonen.....?)
Maar ik zal een brief krijgen met een alternatief voorstel omdat de recorder niet voorradig is. Vol verwachting klopt ons hart (eindelijkwordt er actie ondernomen).
Maar ..... wat schetst onze verbazing: ons wordt een waardebon aangeboden van let wel: ong. € 54, te besteden bij www.electrolife.nl. En dat terwijl we € 119 voor de dvd recorder hadden betaald. Bovendien moeten er als bewijs weer kopieen van kassabonnen worden ingeleverd, die ze nota bene al bij het apparaat hadden gekregen.
Als we niet op hun aanbod ingaan, moeten we maar langer wachten totdat ze het probleem op een andere manier zullen oplossen.
Ik ben benieuwd hoe lang we moeten wachten !
Ik zou graag willen weten welke ervaring anderen hebben, die ook deze keuze "wachten" hebben gekozen.
Voor degene die met een gelijke situatie zitten: bereken uw waardebon op www.service.shop.nl
Het wordt tijd, ook gezien de vele gelijksoortige bemerkingen over dit bedrijf, hier eens wat "ruimere" aandacht te besteden.

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 30 sep 2007 18:12
door D1RK
Als de reparatie onredelijk lang duurt of geen onderdelen zijn mag U uw geld terug eisen bij winkel.
Boxford is slechts de reparatie firma waar U naar toe ging, maar de winkel waar U kocht blijft verantwoordelijk, dus gewoon geld terug eisen en vooral geen tegoedbon!

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 30 sep 2007 19:03
door Pdro
Bij Blokker (winkel van aankoop) krijg ik geen voet aan de grond ; men verwijst naar fabrieksgarantie en daarmee naar de importeur (Boxford).
Dus dat werkt niet.
Overigens heeft Boxford wel toegezegd het apparaat te vervangen maar dat het niet op voorraad is. Voorlopig is het probleem dus misschien wachten tot je een ons weegt of Boxford in stof is opgegaan.
Ik zou ermee gebaat zijn te horen hoelang een bedrijf je in zo'n geval mag laten wachten.
In elk geval bedankt voor het meedenken.

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 29 okt 2007 09:54
door boka
Tja wij kunnen helaas niet achterblijven, ook wij problemen met een combimagnetron gekocht bij Aldi. De eerste magnetron ging defect, en binnen de garantie kregen we een nieuwe nadat we de eerste opgestuurd hebben. In mei van dit jaar stuurden we ook deze (nog steeds binnen de garantietermijn) op en zouden een nieuwe krijgen. Die moet nu nog steeds komen. Wel kregen we intussen een brief van Boxford dat er voorlopig niets geleverd kon worden. Om ons schadeloos te stellen konden we wel een waardebon krijgen. Op internet moest je dan door het ingeven van de aankoopdatum en verzenddatum en het bedrag de waarde van deze bon berekenen. Wat schetste onze verbazing, de waarde van deze bon is € 2,50 en dat noemen ze schadeloos stellen. Verhaal halen bij Esther leverde niets op, ze vonden dat ze een prima regeling hadden getroffen: de bon of wachten op een vervangend apparaat.

Vandaag contact gehad met het regiokantoor van de Aldi, die zeggen het geld terug te storten als je een briefje stuurt met daarop het verhaal.

Wordt vervolgd...

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 06 nov 2007 13:27
door stevendew
ik reageer namens mijn bejaarde buurvrouw, want de arme vrouw word gewoon belazerd door boxford met hun extra garantie oplichtings truuk..

4 maanden geleden kocht mijn buurvrouw een draagbare dvd speler voor haar kleinzoon bij de blokker, want haar kleinzoon van 7 ging met vacantie naar italie en mijjn buurvrouw deed hem een draagbare dvd kado zo dat de kleine jongen lekker films kon kijken achter in de auto, de lange rit naar italie..

het leek mijn buurvrouw een goed idee om extra garantie op de draagbare dvd tenemen dus zei kocht voor 20 euro extra garantie voor 3 jaar,
en dus schreef zei een machtiging uit voor 20 euro..

na een maand niets gehoord te hebben gingen ik en mijn buurvrouw er eens achter aan wat er wanneer we nu die extra garantie krijgen, maar boxford geeft steeds ontwijkende antwoorden, of verbreken grof weg de verbinding..

we zijn nu 4 maanden verder en nog steeds gen garantie, en als je boxford op belt, dan zijn ze

1) arrogant met hun antwoorden
2) ontwijkend met hun antwoorden
3) ze verbreken grof weg de verbinding

mijn buurvrouw heeft gisteren weer gebeld en toen heeft ze hun gezegt dat we contct op zouden nemen met tros radar en kassa en de consumenten bond, hun antwoord, "we gaan dreigen?, ik verbreek de verbinding"


dit is toch geen manier om zaken te doen, het is gewoon pure oplichting, we hebben hun meer dan een redelijk termijn gegeven om hun zaakjes teregelen maar dat doen ze gewoon niet, en nu gaat het maar om 20 euro maar het is gewoon een principe kwestie, wat denken ze wel niet, dat ze zo maar mijn bejaarde buurvrouw kunnen oplichten!!! het is dat ik in amsterdam woon en dat boxford in zwolle zit anderes was ik er even langs gegaan om ze even haar fijn uit teleggen dat ik niet gediend ben van dit zoort praktijken..

wat kan mijn buurvrouw en ik doen om ons recht tehalen ??

ik wil graag iedereen op het hart drukken NIET in zee tegaan met boxford, hun doen geen enkele moeite om het beloofde product (in dit geval extra garantie) televeren, het het lijkt sterk op een dood gewone oplichtings zaak..
als we maar lang genoeg rekken dan houden ze wel op denkt boxford, wel dat kunnen ze vergeten, want ik ben absolute niet gediend van dit soort praktijken, en al helemaal niet om dat mijn buurvrouw al een klein pension heeft en nu nog even word bedrogen door deze oplichtings bende

echt een grof schandaal!!!!

dank u voor uw aandacht..

Steven

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 06 nov 2007 17:26
door Pdro
Misschien is het wenselijk tijdens de uitzending van Tros Radar het dan bekend gemaakte tel nr eens te bellen en de aandacht te vestigen op de handelwijze van dit bedrijf. :oops:

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 06 nov 2007 23:36
door stevendew
mijn buurvrouw heeft naar het hoofd kantoor van blokker gebeld want de gewone blokker vestiging kan niets aan de sitiatie doen, het hoofd kantoor van blokker zou achter deze kwestie aan gaan , dus misschien is er nog licht aan het eind van deze tunnel.

ik raad idereen aan om niet te klagen bij de vestiging waar u het product heeft gekocht maar bij de desbetreffende hoofd kantoren, mag het blokker zijn of aldi ,lidle of welke winkel keten dan ook maakt niet uit BEl NAAR HET HOOFD KANTOOR, hoe meer klachten er daar binnen komen hoe beter, en misschien zeggen ze hun contract op met boxford als er genoeg klachten binnen komen..

Bellen naar kassa tijdens of na de uti zending heeft geen zin want de lijnen zijn over bezet, dit hebben wij al meerdere keren tervergeefs geprobeert maar gaat echt niet (min puntje kassa) van daar ik nu hier ben, want mijn buurtjes hebben geen internet

hier onder kun u een lijst vinden van diverse zaken met het adres en telefoon van hun des betreffende hoofd kantoren ik raad iedereen met klem aan naar het hoofd kantoor te bellen van het bedrijf waar zij hun product hebben gekocht, klagen bij de vestigingen heeft GEEN zin.


telefoon hoofd kantoor blokker = (020) 5683568


Albert Heijn
Postadres: Klantenservice
Postbus 3000
1500 HA Zaandam
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken (of ga naar www.ah.nl)
Telefoon: 0800 – 03 05


*Aldi
Postadres: Aldi Ommen B.V.
t.a.v. Directeur Drs. A.H.P. Wijnstok
Postbus 65
7730 AB Ommen
Telefoon: 0345 – 47 22 82
Fax: 0345 – 521 692, ter attentie van Mevr. Bosscher


*Blokker
Postadres: Blokker B.V. Afdeling Klantenservice
Postbus 94072
1090 GB Amsterdam
Telefoon: 020-5683 426
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Bonimarkt
Postadres: Edisonstraat 2, 3861 NE Nijkerk
Postbus 1093, 3860 BB Nijkerk
Telefoon: 033 – 247 3131
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken
Fax: 033 – 247 3141


*C1000
Postadres: Postbus 1000
3800 BA Amersfoort
Telefoon: 0800 – 0230 363 (gratis)
Emailadres: www.C1000.nl (onder consumentenservice druk op ‘reageren’)


*Coop
Postadres: tav. Dhr. Stapel
Postbus 39
6800 AA Arnhem
Telefoon: 026 – 384 39 00
*Dekamarkt
Postadres: Postbus 86
1940 AB Beverwijk
Telefoon: 0251 – 27 66 66
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Dirk van den Broek, Bas van der Heyden en Digros
Postadres: Koopconsult
Edisonstraat 11
2171 TV Sassenheim
Telefoon: 0252 – 245 769
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken

*Deen
Postadres: Postbus 139
1620 AC Hoorn
Telefoon: 0229 – 25 21 00
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Edah
Postadres: Hoofdkantoor
Postbus 37
5700 MB Helmont
Telefoon: 0800 – 0506 (gratis)
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Hoogvliet
Postadres: Postbus 434
2400 AK Alphen ad Rijn
Telefoon: 0172 – 418 218
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Jan Linders
Postadres: Postbus 72
5854 ZH Nieuw Bergen
Telefoon: 0485 – 34 99 11
Fax: 0485 – 34 22 84
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Jumbo
Postadres: Categoriemanagement of productmanagement
Postbus 5460 AA Veghel
Telefoon: 0413 - 380 200, of 0800 – 022 0161
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Lidl
Postadres Lidl Nederland Gmbh, tav Afdeling inkoop
Post bus 198
1270 AD Huizen
Telefoon: 0800 – 543 54 63 (gratis)


*Nettorama
Postadres: Hoofdkantoor Nettorama:
Wilhelminakanaal zuid 120
4903 RA Oosterhout
Telefoon: 0162-455950
Fax: 0162-456520
Email: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Poiesz
Postadres: Hoofdkantoor
Edisonstraat 3
8606 JH Sneek
Telefoon: 0515 – 428 800
Fax: 0515 – 428 801
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Super de Boer
Postadres: Postbus 2680
3800 GE Amersfoort
Telefoon: 033 – 454 7777
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*Vomar
Postadres: Antwoordnummer 81303
1810 VA Alkmaar
Telefoon: 072 – 750 2555
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*HEMA
Postadres: HEMA B.V.
Afd. Consumentenservice
Postbus 23220
1100 DS Amsterdam
Telefoon: 020 – 311 4800
Emailadres: [email protected] e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


*De Bijenkorf
Postadres: de Bijenkorf
Afd. Consumentenservice
Postbus 12870
1100 AW Amsterdam
Telefoon: 0900 – 0919 (20cent/minuut)
Email: ga naar www.bijenkorf.nl (ga naar vraag en antwoord)


*Kruidvat
Postadres: Kruidvat Retail BV
Nijborg 17
3927 DA Renswoude
Telefoon: 0318 – 579 888 (klantenservice)
Email: www.kruidvat.nl (ga naar klantenservice en vraag)


*V&D
Postadres: Hoofdkantoor
Spaklerweg 52
Postbus 276
1096 BA Amsterdam
Telefoon: 0900 – 235 8363 (10 ct/minuut)
Email: www.vd.nl (ga naar contact)
[email protected]

Staat de winkel er niet bij waar u uw product heeft gekocht, ga dan even naar de website van de kamer van koop handel.
http://www.kvk.nl/

hier kunt u alle gegevens van alle bedrijven in nederland vinden..

bedankt voor uw aandacht..

Steven..

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 06 nov 2007 23:54
door stevendew
en AUB mensen betaal niet 20 cent pm om naar boxford tebellen, een simpele google search geeft een gewoon telefoon nummer(s) van boxford, gewoon lekker dat bellen, laat ze maar lekker de ...... krijgen

en als je dicht bij zwolle woont waarom niet even lekker bij hun op de koffie gaan en verhaal halen in eigen persoon.. zie hier onder adres email en telefoon nummer..

=======================
normaal adres:

Boxford Holland B.V.
[email protected]
Adres: Pascalweg 8, 8013 RC ZWOLLE, Nederland
Tel: +31 38 4600350
=======================

kamer van koop handel gegevens.

Boxford Holland B.V.
Curieweg 1, 8013 RA ZWOLLE
+31-(0)38-4670909
Boxford Holland, Groothandel in elektromotoren, elektrotechnische en elektronische instrumenten, schakelkasten en ander installatiemateriaal.
=======================

als je een beetje handig bent met internet kun je er zo achter komen waar deze zwendelaars zich op houden.. en zijn er zo meerdere telefoon nummers tevinden,,

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 07 nov 2007 09:22
door boka
Na een brief geschreven te hebben naar het regiokantoor van de Aldi, hebben wij ondertussen het volledige aankoopbedrag terug gekregen.
Prima service van de Aldi !

Re: Boxford Holland

Geplaatst: 07 nov 2007 15:28
door stevendew
Aha! dat dacht ik al, want zo een hoofd kantoor denkt gewoon "we verliezen klanten" en dan willen ze wel wat doen natuurlijk, mijn buurvrouw heeft ook inmiddels contact gehad met blokker hoofdkantoor en hun hebben het nu in behandeling genomen, dus af wachten.