LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met agis zorg

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
O_Steinebach

Re: problemen met agis zorg

Ongelezen bericht door O_Steinebach »

Opvallend hoeveel klachten er binnen komen van mensen die door AGIS onheus zijn bejegend. Ik kan mij aansluiten bij de vele, vele mensen die zijn overgestapt naar een andere zorgverzekeraar, en - zogenaamd - niet aangetekend schriftelijk bij AGIS opgezegd hebben. Ten eerste: nergens in de polis staat dat je aangetekend MOET opzeggen. Dus AGIS maakt gewoon misbruik door te stellen dat de gewone schriftelijke opzeggingen nooit ontvangen hebben. Er raakt daar dus wel erg veel post kwijt bij AGIS.....

Voor al deze mensen die met het probleem zitten van restitutie van al betaalde premie het volgende:

U kunt uw klacht indienen bij De Ombudsman (www,deombudsman.nl) cq. Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (www.skgz.nl). U dient alleen aan te tonen dat u voor 1 meert 2006 een nieuwe zorgverzekering bij een andere verzekeraar bent aangegaan. Indien u niet (meer) over kopieën van uw opzegbrief e/o aanmeldingsformulier beschikt, kan uw nieuwe verzekeraar u daarbij helpen.

Ik raad iedereen aan dit te doen! Samen kunnen we AGIS te grazen nemen voor hun onbeschofte gedrag tegen (ex-) verzekerden.

Gesloten