Geplaatst op 11 Jun 2006 09:06 door ben .bridel
Nu we het hebben over een hart onder de riem even het volgende.
Afgelopen weekeinde was ik bij het Arrow Classic Rock Festival te Lichtenvoorde.
Het aantal bezoekers was 50.000 mensen. En toen ik al deze mensen zag realiseerde ik mij dat ook ongeveer zoveel mensen aan het procederen zijn.
Hier kan men toch niet omheen!
Naar boven
Ja dat zijn een heleboel mensen//gezinnen met kinderen,dus zijn het er minstens 3 maal zoveel 150.000 mensen denk ik,dat is een grote stad.
Maar er zijn toch ongeveer 700.000 contracten verkocht dacht ik en als je dan bedenkt dat dat 700.000 gezinnen zijn dan kom je op ruim 2000000 mensen die de dupe zijn geworden van de criminele praktijken van de betrokken banken.
Mijn berekening zal niet helemaal kloppen omdat er gedupeerden zijn die meer dan één contract hebben maar het blijven veel gezinnen met kinderen die kapot zijn gemaakt,en die het onmogelijk word gemaakt om de kunnen procederen.
En dat terwijl het nu wel heel duidelijk is dat alle regels en wetten met voeten zijn getreden door de betrokken banken.
Hoe corrupt is dit land om nog langer de hand boven het hoofd van de banken te houden.
Pure discriminatie rechtsongelijkheid enz,als er 2000000 mensen op huidskleur en afkomst op deze manier werden behandld stond de hele wereld op zijn kop,en vooral het o zo fatsoenelijke nederland.