LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tevreden?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: Tevreden?

Ongelezen bericht door So be it »

@ Econometrist,
Er staat een vraag open die door álle, en dan bedoel ik ook door ALLE mlm-ers op ALLE forums ALTIJD wordt ontweken, met welke rotsmoes dan ook.
Vertel......
Misschien kan ik je ook hierin gelijk geven, maar die kans is niet zo groot, want meestal zijn je argumenten flut! LOL

So be it

So be it

@ S. ;-)

Ik las je verhaal nog eens over.
Ik ben tevreden met mijn werk. Nog steeds.

Nee. Ben je niet.
Wanneer je werkgever tegen je zegt:
Ik wil je graag vanaf volgende maand het dubbele betalen, is dat goed?
Dan zeg jij niet:
Nee, baas, laat maar zitten. Geef het maar lekker uit aan vakantie!
Je accepteert het. Je wil best wel "méér"!
Net zoals je NU accepteert dat je bij je huidie baas niet het dubbele zal KUNNEN verdienen!
Er is niks mis mee, maar noem het geen tevreden zijn.
Niet bang zijn voor ontwikkelingen en hierin mee durven gaan.
Ook kritisch naar jezelf durven kijken zodat je fouten/tekortkomingen op deze manier kunt bijstellen.
Zijn de meeste mensen zo?
De meesten leven in een sleur. Een tredmolen. Alle wil om zichzelf te verbeteren, op welke manier dan ook, is weg.
"Het zal mijn tijd wel duren", figuren!
En de nodige humor behouden.

DAT is zeker nodig! :D
Flink verdienen niet tot hoogste prioriteit maken,

Juist. Niet tot de hóógste prioriteit maken.
klinkt stom, maar des te meer verdiensten, des te ongelukkiger/zorgelijker mensen worden.Werkt natuurlijk ook de andere kant op, he; armoede draagt ook niet bepaald bij tot verhoogd geluksgevoel.

Niet juist.
80% van de ruzies tussen partners draaien om geld.
Beter gezegd: Het niet hebben van (genoeg) geld.
Maar wat heet "genoeg"...?
heb het idee dat je niet sceptisch naar deze methode MAG kijken, terwijl ik dat toch echt wel eens naar mijn eigen werk ook doe. Zonder kritische blik geen innovaties, lijkt me.

Je weet inmiddels dat IK daar geen moeite mee heb?

So be it
En ik weet dat ik soms ERG korte antwoorden geef.
Tijd vind ik erg belangrijk.
Ik kan je uitgebreid vertellen dat ik het niet met iets eens ben, of ik kan "Nee" schrijven.
Het is niet grof bedoeld! :wink:

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Buiten dat moet je niet vergeten dat jij specifiek Euphony aanhaalt en ik het heb over mlm in het algemeen.
Waar je dit weer vandaan haalt weet ik niet, maar je zit er goed naast. Ik was ongeveer de eerste die hier een mlm bedrijf door de mangel haalde, en dat bedrijf was Herbalife. Uit een simpele berekening van totale omzet gedeeld door het aantal distributeurs bleek dat de omzet per distributeur dusdanig laag was dat of iedereen een schijntje verdiende of een klein deel leuk en de rest niets.
De cijfers kwamen overigens uit een jaarveslag wat hbl zelf had gedeponeerd bij de SEC.
Vervolgens zijn dergelijke berekeningen door meerdere mensen op andere mlm bedrijven toegepast, met een ditto resultaat.
Misschien dat Econometrist nu even Euphony heeft genomen, doch de berekening zal voor ieder mlm bedrijf slecht uitvallen.

Jouw "berekening" laat hooguit zien dat je pas iets verdient als je broer, neef, oom en buurman ook wat verdienen. Maar dat doe je op een dusdanige wijze dat ik hem drie keer moest lezen om er enig hout van te snijden.
Maar je hebt nagelaten om gaten te schieten in mijn berekening, en die van anderen. Aldus kunnen we concluderen dat de stelling dal minder dan 1% geld verdient nog steeds klopt.

So be it

@ Maarschalk,
dat ik hem drie keer moest lezen om er enig hout van te snijden.

Gewoon wat meer oefenen in begrijpend lezen....LOL
Maar je hebt nagelaten om gaten te schieten in mijn berekening, en die van anderen. Aldus kunnen we concluderen dat de stelling dal minder dan 1% geld verdient nog steeds klopt.
Nee.

So be it

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Er is niks mis mee, maar noem het geen tevreden zijn.
Dat is het wel
Wat jij werkelijk bedoelt is 'inhalig zijn', nooit genoeg hebben. En op dat primitieve instinct spelen de mlm-ers in. :cry:

So be it

@ Slim.
Wat jij werkelijk bedoelt is 'inhalig zijn', nooit genoeg hebben.
Kom, we maken even een reële voorstelling van zaken:

Jouw huidige werkgever zegt tegen jou:
Vanaf volgende maand ga ik jou, zonder dat je één vak meer hoeft te vullen... het dubbele uitbetalen!

En wat zeg jij als slimmerik dan.....?
Nee, nee...... doe maar niet... anders word ik "inhalig".......?
:roll:
Ja... natuurlijk!!! :lol:

So LOL it be.

Maarschalk

@zot, je slaat nu precies de spijker op zijn kop. Jouw voorbeeld aangaande werkgever is er een waarin je gegarandeerd een dubbele hoeveelheid geld te ontvangen.
Al die plaatjes en praatjes waarin men bij de mlm de gouden bergen voorspiegelt doen precies dat, voorspiegelen. Nergens wordt het gegarandeerd en nergens wordt verteld hoe weinig kans mensen hebben werkelijk iets te verdienen.

So be it

@ Maarschalk, alias Schallulleke, (Je schijnt het leuk te vinden....
Beetje kinderachtig, maar ik pas me snel aan. LOL)
@zot, je slaat nu precies de spijker op zijn kop. Jouw voorbeeld aangaande werkgever is er een waarin je gegarandeerd een dubbele hoeveelheid geld te ontvangen.
Al die plaatjes en praatjes waarin men bij de mlm de gouden bergen voorspiegelt doen precies dat, voorspiegelen. Nergens wordt het gegarandeerd en nergens wordt verteld hoe weinig kans mensen hebben werkelijk iets te verdienen.
heeft NIETS met het feit te maken dat jullie allemaal dat geld aanpakken en dus eigenlijk "inhalig" zijn! :lol:

Je was dus niet tevreden!
Omdat je geen uitweg ziet uit de tredmolen accepteer je de situatie waar je in zit en probeert anderen van hun plan af te brengen ZELF beslissingen in hun leven te willen maken!

So be it (The Armykiller.... 8) )

Maarschalk

@zot, met elke post laat je meer en meer zien dat zot de juiste benaming is. Ondanks het beledigende karakter ervan zal ik deze dan ook niet wijzigen.

So be it

@ Schallulleke,
@zot, met elke post laat je meer en meer zien dat zot de juiste benaming is. Ondanks het beledigende karakter ervan zal ik deze dan ook niet wijzigen.
Mien jong, als jou dat genoegdoening verschaft en de moderators hebben er geen problemen mee, dan ik ook niet.
Ik voel me zelfs wel een beetje vereerd dat JIJ mij ZOT noemt en niet mensen die zelf kunnen nadenken.

Je bent gewoon gepikeerd dat je simpele voorstelling van zaken over mlm, niet helemaal op gaan. (deels inderdaad wel, maar je snapt nu nog niet wat ik bedoel)
Verdiep je er nog eens in dan sla je niet meer van die flaters.
Dan kunnen we nu de ingeslagen weg in gaan en serieus kijken waarom mlm de slechte naam precies heeft gekregen die het nu heeft.

Je toegenegen ZOT,

So be it (En je WIST dat het er aan kwam..... :wink: )

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Als er één is die steeds inhoudelijk op mlm ingaat, ben ik het.
Jij inhoudelijk? Laat me niet lachen, je ontwijkt voortdurend onze vragen en geeft nietszeggende antwoorden.
Maar je moet me niet als een af andere drol gaan beschouwen die je wel even commando's kunt geven.
We stellen je vragen, delen geen bevelen uit.
IK maak uit aan wie ik mijn kostbare tijd besteed.
Blijkbaar zijn we wel belangrijk voor ons, waarom zit je anders op dit forum?
En wanneer ik vermoed dat je dat niet waard bent, ga ik zeer zeker niet mijn tijd verdoen. Dus het simpele feit dat ik NU tijd in je steek om te antwoorden, zou je al wat moeten zeggen
Dat je ons de moeite vind, of juist niet? Maar als je ons niet de moeite vind, waarom antwoord je dan?
80% van de ruzies tussen partners draaien om geld. Beter gezegd: Het niet hebben van (genoeg) geld.
Waar haal je dit nu vandaan???

@ Maarschalk, laat nu toch het groffe en beledigende taalgebruik aan sobeit over, het zegt voldoende over hem en zijn mlm scam oplichtingspraktijken!

So be it

@ engel,

Wat je allemaal neerpende stelde niet echt veel voor, hè? :cry:

Suc6 verder.

So be it

mlmangel
Contacteer:

80% van de ruzies tussen partners draaien om geld. Beter gezegd: Het niet hebben van (genoeg) geld.
Waar haal je dit vandaan?

So be it

@ mlmengel,
Waar haal je dit vandaan?
Geen idee meer.

Pleeg je eigen onderzoek maar.

mvg So be it
(En géén enquette gaan houden onder 18-jarigen die nog verkering hebben, hè? :wink: )

mlmangel
Contacteer:

Geen idee meer.
Weer een typisch antwoord van sobeit, hij weet het niet, dus doet hij er zich op deze manier van af. Pfff, veelzeggend over hem en zijn mlm scam. 'k Hoor het hem al zeggen:"Met mlm wordt je rijk, dat heb ik ergens gelezen, en in mijn upline zegt iedereen dat het waar is, maar vraag me niet waar, dat ben ik vergeten...."

Martin K

Ongelezen bericht door Martin K »

@mlmangel

Heel juist.

Vragen worden door SOBeit enkel beantwoord met wedervragen en daar heb je dus niks aan.

So be it

@ mlmengel en Martin,

Humor.
Oh wat leuk.
Spitsvondig..... :(

Toch maar mijn tijd niet waard.....! :roll:

So be it

Gesloten