| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC kan email probleem niet oplossen
Re: UPC kan email probleem niet oplossen
Bagger, ben blij dat jouw probleem met hulp van UPC opgelost is,mooi weekend en laat de PC`met het mooi weer maar uit.

Bagger laurent werkt inderdaad voor upc, maar als hij en die andere cornuiten daar hun werk eens naar behoren deden in plaats van hier te verkondigen dat ze zo geweldig zijn was dit forum over upc mogelijk overbodig.
Mevrouw Agro-Hoffie.
Mooie vakantie gehad?
Prettig te merken dat U de aversie tegen UPC weer form geeft, hopelijk bent U inmiddels geen UPC `klant meer, dit soort klanten kunnen ze missen.
Fijn dat U de werksfeer bij UPC kent, nog een hakkelig weekend gewenst
Mooie vakantie gehad?
Prettig te merken dat U de aversie tegen UPC weer form geeft, hopelijk bent U inmiddels geen UPC `klant meer, dit soort klanten kunnen ze missen.
Fijn dat U de werksfeer bij UPC kent, nog een hakkelig weekend gewenst
Idd, als ze daar niet bij je account kunnen zal het intern gerepareerd moeten worden. Hoeveel tijd daar precies overheen gaat hangt af van het soort probleem.Dus omdat de UPC medewerkers vanachter hun terminal mijn email op de UPC-server niet kunnen lezen, moet ik mijn PC opnieuw installeren.
Je maakt het steeds bonter.
UPC heeft zelf allang toegegeven dat het probleem bij hun zit.
Om eerlijk te zijn denk ik dat hij voor een concurrent werkt en hier UPC nog in een kwaad daglicht wil zetten. Want als hij dit op technische problemen bij de PC gooit had hij waarschijnlijk niet lang bij UPC gewerkt.Bagger laurent werkt inderdaad voor upc, maar als hij en die andere cornuiten daar hun werk eens naar behoren deden in plaats van hier te verkondigen dat ze zo geweldig zijn was dit forum over upc mogelijk overbodig.
Bepaalde zaken ivm oa router en bekabelingsproblemen kunnen natuurlijk aan de installatie van de klant te wijten zijn, maar dit soort zaken duidelijk niet. Ik hoop dat het snel opgelost wordt.
Natuurlijk, alle medewerkers van UPC hebben het bij 't verkeerde eind.Beste Bagger,
Eigenlijk vind ik dat je wel wat vriendelijker mag reageren op Laurent. Ik denk dat hij wel eens gelijk kan hebben. Misschien weet Laurent het inderdaad beter dan alle medewerkers van UPC die aan jou probleem gewerkt hebben.
Jullie bash en natte-vinger-methode werkt veel beter. En als er nou eens enige kern van waarheid in zou zitten ok.. maar bepaalde posts lijken puur bedoeld om goedwillende klanten af te stoten. En ook niet gehinderd door enige kennis, wat willen jullie er precies mee bereiken?
volgens mij ben jij ook aan een herinstallatie toeDat gaat dus volledig buiten mijn PC om
Daarom juist opnieuw installeren.
Dat doe ik regelmatig met hulp van UPC , hun helpdesk is prima
Zoals belooft het resultaat van mijn vergoedingsaanvraag:
Uit het UPC Garantieplan:
Ik heb aangegeven dat dit in dit geval niet acceptabel is. Dit zou een redelijke vergoeding zijn geweest als ze alles netjes opgelost hadden. Echter
- al mijn email van 2 weken is verloren gegaan
- veel telefoonkosten, omdat ik ondanks toezeggingen niet teruggebeld werd
Volgens de medewerker waarmee ik contact had, zitten de telefoonkosten al in de vergoeding, maar het feit dat ik 2 weken email was kwijtgeraakt was (na enig aandringen) inderdaad een reden voor een coulante behandeling. Bovenop het UPC Garantieplan krijg ik 1 maand mijn Chello Classic kosten (49,95 euro) terug. Hiermee ben ik accoord gegaan.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het fijn dat ik een schadevergoeding krijg, maar liever had ik al deze ellende niet gehad. Het heeft me een hoop tijd en ergernis gekost.
Al met al dus een nette oplossing, en een mooie inkopper voor Laurent om te melden hoe goed UPC is.
Uit het UPC Garantieplan:
Ik heb 14 dagen zonder email gezeten, dus 28 dagen vergoeding. Deze vergoeding is inderdaad door UPC toegekend.Bij storingen van aaneengesloten perioden van meer dan 24 uur, waarbij de dienst niet beschikbaar is, geldt de volgende individuele regeling: UPC vergoedt voor elke volledige dag dat de dienst niet beschikbaar was, twee dagen aan (vaste) abonnementskosten. Hierbij geldt specifiek voor chello dat het niet beschikbaar zijn van een van de diensten FTP, e-mail of WWW gezien wordt als een reden tot vergoeding.
Ik heb aangegeven dat dit in dit geval niet acceptabel is. Dit zou een redelijke vergoeding zijn geweest als ze alles netjes opgelost hadden. Echter
- al mijn email van 2 weken is verloren gegaan
- veel telefoonkosten, omdat ik ondanks toezeggingen niet teruggebeld werd
Volgens de medewerker waarmee ik contact had, zitten de telefoonkosten al in de vergoeding, maar het feit dat ik 2 weken email was kwijtgeraakt was (na enig aandringen) inderdaad een reden voor een coulante behandeling. Bovenop het UPC Garantieplan krijg ik 1 maand mijn Chello Classic kosten (49,95 euro) terug. Hiermee ben ik accoord gegaan.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het fijn dat ik een schadevergoeding krijg, maar liever had ik al deze ellende niet gehad. Het heeft me een hoop tijd en ergernis gekost.
Al met al dus een nette oplossing, en een mooie inkopper voor Laurent om te melden hoe goed UPC is.
Ik ben niet anders gewend van UPC, zij zijn en blijven klant vriendelijk, de klanten moeten ook redelijk bliven en fatsoenlijk met de helpdesk bellen, met verwijten los je niets op