Re: Pas op met Oranje
Geplaatst: 04 nov 2006 22:02
Veel mensen maken nog altijd de fout door te denken dat Wanadoo is overgenomen door Orange en worden bij deze aanname niet gehinderd door enige kennis van zaken.
De werkelijkheid zal voor velen ontnuchterend zijn: Orange is en Wandoo was een dochteronderneming van France Telecom en France Telecom heeft onderzocht dat de naam Orange werelwijd bekender is, dan Wanadoo was en gaat geleidelijk in alle landen al haar diensten (Mobiele Telefonie en Internetactiviteiten) samenvoegen onder de naam Orange, dus Wanadoo is slechts van naam veranderd en technisch gezien is er niets aan de netwerken veranderd, ook de prijzen zijn ongewijzigd gebleven en dus heeft deze naamsverandering geen nadelige gevolgen voor bestaande contractanten en kan er om deze reden dan ook nooit tussentijds worden opgezegd.
Vaak wordt er vergeten dat er op een afdeling Legal van een grote provider een heel legertje juristen heel lang van te voren alle gevolgen van een dergelijke naamsverandering onderzoekt en toetst aan de letter van de wet en een rechtzaak om deze reden aanspannen is dan ook bij voorbaat volkomen kansloos.
@ chantal6563, ik wil wel met je daten, want ik weet zeker dat je blont bent en daar val ik wel op....
Ook jij hebt duidelijk niet goed opgelet, dat starttarief waar jij het over hebt is al in Februari door WANADOO ingevoerd en is in Januari per email aan hun klanten meegedeeld en omdat het hier wel om een eenzijdige wijziging van de algemene voorwaarden ging heeft Wanadoo haar klanten zelfs in de gelegenheid gesteld om het Telefonie gedeelte op te zeggen, de naamsverandering heeft bijna een half jaar later in juni plaats gevonden.....
Met jouw methode van storneren verlies je het toch, vraag gewoon een korting aan voor dat maandje dat geen internet had, doen ze meestal niet zo moeilijk over.
@victorious Wanadoo is slechts van naam veranderd en technisch gezien is er niets aan de netwerken veranderd.
en speciaal voor jou de algemene voorwaarden: http://www.orange.nl/popup/voorwaarden/ ... index.html
De werkelijkheid zal voor velen ontnuchterend zijn: Orange is en Wandoo was een dochteronderneming van France Telecom en France Telecom heeft onderzocht dat de naam Orange werelwijd bekender is, dan Wanadoo was en gaat geleidelijk in alle landen al haar diensten (Mobiele Telefonie en Internetactiviteiten) samenvoegen onder de naam Orange, dus Wanadoo is slechts van naam veranderd en technisch gezien is er niets aan de netwerken veranderd, ook de prijzen zijn ongewijzigd gebleven en dus heeft deze naamsverandering geen nadelige gevolgen voor bestaande contractanten en kan er om deze reden dan ook nooit tussentijds worden opgezegd.
Vaak wordt er vergeten dat er op een afdeling Legal van een grote provider een heel legertje juristen heel lang van te voren alle gevolgen van een dergelijke naamsverandering onderzoekt en toetst aan de letter van de wet en een rechtzaak om deze reden aanspannen is dan ook bij voorbaat volkomen kansloos.
@ chantal6563, ik wil wel met je daten, want ik weet zeker dat je blont bent en daar val ik wel op....
Ook jij hebt duidelijk niet goed opgelet, dat starttarief waar jij het over hebt is al in Februari door WANADOO ingevoerd en is in Januari per email aan hun klanten meegedeeld en omdat het hier wel om een eenzijdige wijziging van de algemene voorwaarden ging heeft Wanadoo haar klanten zelfs in de gelegenheid gesteld om het Telefonie gedeelte op te zeggen, de naamsverandering heeft bijna een half jaar later in juni plaats gevonden.....
Met jouw methode van storneren verlies je het toch, vraag gewoon een korting aan voor dat maandje dat geen internet had, doen ze meestal niet zo moeilijk over.
@victorious Wanadoo is slechts van naam veranderd en technisch gezien is er niets aan de netwerken veranderd.
en speciaal voor jou de algemene voorwaarden: http://www.orange.nl/popup/voorwaarden/ ... index.html