De Tegenstanders trekken al snel de conclusie dat iemand, een vóórstander, zich "vastklets".......
Wel, we gaan eens kijken:
Er wordt steeds beweerd dat mlm producten duurder zijn! Puntuit! DAT wordt steeds beweerd. NIET zeggen dat het NIET zo is..., ZÓ wordt het gebracht!
je gaat de kostprijs van een produkt verlagen door een aantal stappen ertussen uit te halen. Vervolgens ga je het geld wat je ""bespaart"" uitkeren aan de distributeurs met hun upline. Dus dat geld moet ergens vandaan komen, namelijk uit de opbrengst van het produkt.. Want dat geld moet toch ERGENS vandaan komen....
Wederom de vraag:
WAT is er mis mee??
Leg dan eens uit hoe het produkt voor de consument goedkoper kan worden? dat bedoelt Arend... Vrij legitieme vraag, waar wel weer een of ander kromme reactie op zal komen, maar geen antwoord...
Ja, cynisch ben je wel Walter, maar dat is niet, en bij mij nóóit, nodig.
Nou, als fabrikant die rechtstreeks levert aan maar één detaillist, kun je heel wat besparen.
Net zoveel als je uitkeert aan die organisatie van detaillisten...., of zelfs méér, waardoor het voordeliger KAN worden! Maar dat is niet altijd nodig. Is volkomen afhankelijk van de kwaliteit/prijs verhouding.
Nu niet doen of jullie neus bloedt..., want dat is reeds veel besproken.
terwijl jij beweert, zie quote, dat door de tussenhandel weg te laten een product juist goedkoper moet zijn bij mlm.
Fris mijn geheugen even op, Arend..., waar staat dat?
Of bedoel je de quote:
Een volkomen redelijke prijs kun je hanteren!
Betekent wat anders, toch?
Een heel terechte opmerking, eerst aangeven dat de mlm producten goedkoper zijn omdat een aantal tussenschakels uitgeschakeld worden, om dan botweg te stellen dat het verschil in de vorm van commissies aan de distributeurs wordt uitgekeerd, dus de prijs van het product is uiteindelijk hetzelfde. Waar is dan de winst voor de klanten?
Heb niet zoveel zin om op je opmerkingen in te gaan, want je hebt je bijna altijd zéér onredelijk getoond.
Waar is dan de winst voor de klanten?
Fijner produkt? Men doet er langer mee? Toch wat voordeliger?
De klant mag het zeggen!
Jij
niet, want je kent de kwaliteit niet..., noch de prijs..., noch de service!!
Prettige avond verder.
So be it