LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KRAS of BEX reisorganisatie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: KRAS of BEX reisorganisatie

Ongelezen bericht door Zarine »

kras kan hier niets aan doen de turkse vliegtuigen vertreken in de regel maar om 23:59 en komen dan om steeks 02.30 weer aan op schiphol
zo gaat het er nu eenmaal aan toe in die landen dus kras kan hier echt niets aan doen
Niet waar. Ik heb zelf op operations van een turkse touroperator gewerkt en heb dit soort extreme tijden zelden meegemaakt. Maar ja, het valt binnen de regels.

centrino
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2008 12:20

Re: KRAS of BEX reisorganisatie

Ongelezen bericht door centrino »

KRAS is een Waardeloos bedrijf, neemt klachten niet serieus. een tip als u net zoals wij een slechte accommodatie krijgt en iemand van KRAS daar locaal op aanspreekt neem het gesprek op want ze ontkennen alles bij KRAS En als laatste pas op met Arkefly wat onderdeel is van deze club want vertragingen van 1 of meer dagen met deze maatschappij is geen uitzondering maar regelmaat bij ze.

NOOIT GEEN KRAS MEER!!!!!

jannus
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 sep 2006 19:30

Re: KRAS of BEX reisorganisatie

Ongelezen bericht door jannus »

Kijk eens bij mijn op 27 maart 2008 geplaatste onderwerp "Misleiding door KRAS". Kan mij aansluiten bij centrino. KRAS ontkent alles en neemt tot op heden klachten niet serieus !!

ktm
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2008 09:37

Re: KRAS of BEX reisorganisatie

Ongelezen bericht door ktm »

Wij hebben een reis geboekt naar Turkije 2volw 1kind. 2400 euro voor 12 dagen, dus geen aanbieding. Ik heb bij de boeking duidelijk vermeld dat wij met een nederlandse maatschappij willen vliegen. Nu hebben wij de reistijden door gekregen en wij komen midden in de nacht in het hotel aan al 1 dag kwijt en wij vertrekken midden in de nacht 3.00 uur dus weer een dag kwijt en... wij vliegen met een Turkse maatschappij. Ik heb direct gebeld naar Bex en het wordt afgedaan met Ja Jammer voor U maar het is niet anders!!!!! ik ben woedend...

Kan iemand mij vertellen wat ik kan en moet doen....

anneke

ktm
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2008 09:37

Re: KRAS of BEX reisorganisatie

Ongelezen bericht door ktm »

NOOIT MEER BEX!!!!!!!

bezint eer je begint

rdtburgg
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:15

Re: KRAS of BEX reisorganisatie

Ongelezen bericht door rdtburgg »

we hebben een leuke aanbieding bij kras geboekt voor 6 dagen naar belek turkije. er stond bij de boeking dat ik geen vluchttijden bij voorkeur kon doorgeven dus dat wist ik en kan ik niet over klagen. maar nu blijkt dus dat ze en de heen en de terug reis de ongunstigste tijden hebben gegeven. zo jammer zijn nu maar 4 dagen daar. snap niet dat zo'n organisatie daar geen rekening mee houd, ik ging er van uit dat we 1 dag kwijt zouden zijn en geen 2, maar helaas. de volgende x boek ik dus bij een organisatie waar ik wel zelf kan kiezen :(

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KRAS of BEX reisorganisatie

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Een bedrijf waar geen klachten over zijn heeft geen klanten....

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: KRAS of BEX reisorganisatie

Ongelezen bericht door Regggy »

rdtburgg schreef:we hebben een leuke aanbieding bij kras geboekt voor 6 dagen naar belek turkije. er stond bij de boeking dat ik geen vluchttijden bij voorkeur kon doorgeven dus dat wist ik en kan ik niet over klagen. maar nu blijkt dus dat ze en de heen en de terug reis de ongunstigste tijden hebben gegeven. zo jammer zijn nu maar 4 dagen daar. snap niet dat zo'n organisatie daar geen rekening mee houd, ik ging er van uit dat we 1 dag kwijt zouden zijn en geen 2, maar helaas. de volgende x boek ik dus bij een organisatie waar ik wel zelf kan kiezen :(
Gaan we weer. Vluchttijden ALTIJD onder voorbehoud t/m de dag van vertrek. Heen mag je de gehele eerste dag van je vakantie reizen (kan dus ook om 23.59 uur zijn), terug de gehele laatste dag (kan al om 0.01 op dag 6 beginnen). Maakt niet uit bij welke organisatie je boekt, of je van tevoren al tijden kiest, kan ALTIJD plaatsvinden. 1e en laatste dag van je vakantie gewoon als reisdag zien. Alles wat je overhoudt is mooi meegenomen.

Gesloten