


>
> Mijn saldo staat plotseling op -39 euro. Dit komt doordat er een storing was
> geweest in maart met de sms dienst. Als deze korekt had gewerkt had ik nooit
> zoveel sms jes gestuurd. Ik dacht dat dit een aktietarief was. Er is tijdens
> de storing niets aan mij geinformeerd. Bij deze wil ik U vragen dit negatief
> saldo op te heffen daar dit buiten mijn wil is gebeurt en dit een fout van
> simyo betreft. Met vriendelijke groeten,
Wij vinden het erg vervelend voor u. maar u bent zelf verantwoordelijk voor
> u verbruik. Simyo werkt met geautomatiseerde systemen als het voorkomt dat
> er bijvoorbeeld een storing optreedt dan betekend dat niet dat u daar als
> klant niet meer verantwoordelijk bent voor de kosten die u uiteindelijk
> maakt. Wij begrijpen dat u normaal rekening houdt met de sms alert maar
> Het feit blijft dat u wel heeft gebeld voor het bedrag waarmee u in de min
> staat.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> simyo.nl
Geachte Mevrouw, Mijnheer,
Ik ben het niet eens met Uw beslissing. Er zijn meerdere mensen die gebruik maken van de telefoon en daarom heb ik gekozen voor het systeem van opwaarderen zodat ik de kosten in de hand kan houden. Zodra het beltegoed op is kan er niet meer gebeld worden tot ik opnieuw opwaardeer. Ik had geen idee dat er een storing was en ik ga niet konstant controleren wie er wanneer, gebeld, sms gestuurd heeft. De fout ligt aan de zijde van simyo, zij hebben foute prijzen berekent en daar wil ik achteraf niet de dupe van zijn. Ik hoop dat U mij hierin begrijpt en dat U Uw verantwoordelijkheid opneemt. Met vriendelijke groeten,
De betaalde sms diensten komen niet van Simyo vandaan. Wij maken dus geen eigen prijzen voor de betaalde sms diensten maar doet het bedrijf die deze dienst aanbiedt. Wij raden u aan contact op te nemen met dit bedrijf.
Met vriendelijke groet,