Pagina 2 van 3
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 31 dec 2007 12:20
door hvandek
Ordernr 12585
Ja inderdaad leuk en aardig en iedereen heeft het druk maar ze zitten banden op internet voor een geweldige prijs maar je hebt betaald en ze kunnen ze niet leveren.
Net als iedereen moest ik ook lang wachten op mijn banden en ik heb ze nog niet. (19 november besteld)
Ze kosten nu op hun site zo'n 49 euro meer.
Dus ik krijg niet de banden die ik besteld heb.
Na lang wachten een aantal via email reactie gehad en alternatieven gekregen, maar ja als je een volkswagen passat besteld wil je ook een passat en geen golf met extra luxe.
Maar goed nu heb ik de 27-12 een reactie weer gehad met excusses en zo en als ik de alternatieven niet wou hebben ik de opdracht maar moest cancellen.
Dit heb ik gedaan en ik hoop nu dat ik mijn geld spoedig weer krijg.
Ik zal dan maar dit jaar zonder winterbanden moeten doen.
Nou meneer Postelmans ik hoop dat u het helpt oplossen want dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn van het bandenverkopen.
Nogmaals mijn ordernr 12585.
Ik hoop dat het snel opgelost is.
Han Koorman
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 31 dec 2007 16:35
door luca02
Geachte Heer Bisseling
Het door u bestelde product in combinatie met de maat, merk en type is op dit moment helaas een backorder ik begrijp dat graag exact deze banden wilt hebben mocht dit niet zo zijn dan kijk ik graag voor u naar een alternatief in de zelfde prijsklasse.
Verder zou ik graag de door u ontvangen mail zien standaard procedure is namelijk dat de klant drie opties krijgt aangeboden bestaande uit, 1 het retourneren van het betaalde bedrag, 2 bandengids.nl gaat voor u opzoek naar een passent alternatief, 3 de klant wacht de levertijd ( nieuwe productie datum ) af van het door hem bestelde product.
Mocht dit bij niet zijn gebeurt hoor ik dit graag van u.
Met Vriendelijke Groet,
D.Postelmans
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 31 dec 2007 17:37
door luca02
Geachte Heer Koorman,
Volgens onze administratie is het door u betaalde bedrag heden ochtend terug gestort op u bankrekening .
Nogmaals onze oprechte excuses voor de gang van zaken.
Met Vriendelijke Groet,
D.Postelmans
Algemeen Directeur
De Bandengids BV.
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 03 jan 2008 19:29
door mnouwens
Vandaag heb ook ik de klantenservice van De Bandengids verzocht mij te informeren omtrend te levering van mijn bestelling ruim 2 weken geleden...
Ordernummer: 2007121518251413404
Ik wil geen alternatief en niet meer wachten, dan maar mijn geld terug!
Ik hoop dat ik snel een reactie krijg...
Ter info:
************************************************************
* Uw order is aanvaard.
************************************************************
Betalingsgegevens
-----------------
Begunstigde : De bandengids B.V.
Adres : Europaweg 1c
NL-2381 GR Zoeterwoude
Internetsite :
http://www.bandengids.nl
Besteldatum : 16/12/2007 13:44:32
Ordernummer : 2007121518251413404
TWYP Betalingsreferentie : 77203104
Orderomschrijving : Bandengids.nl ordernr:2007121518251413404
Totaalbedrag : 418.88 EUR
Betaalmethode : iDEAL P0-XXXX-61
Status : Betaling gelukt
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 03 jan 2008 22:03
door B. Bisseling
Goh meneer Postelmans, alweer een ontevreden klant die niets ontvangt.
Ondertussen heb ik u een E-mail gezonden waaruit duidelijk blijkt dat er bij mij geen alternatieven zijn aangeboden. Alleen heb ik daar geen reaktie van u over ontvangen. Uw woord is blijkbaar net zo als uw service.
Ik ben blij dat ik het initiatief heb genomen om de betaling ongedaan te maken (dat is overigens het enige positieve wat ik van uw medewerkers heb mogen ontvangen, bevestiging dat dit mogelijk is zonder consequenties).
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 04 jan 2008 10:46
door hvandek
Even ter info ik heb het geld op mijn bankrekening staan.
Er is dus nog hoop voor iedereen.
Han Koorman
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 07 jan 2008 16:03
door mnouwens
Vandaag kreeg ik de bevestiging van de Autobandengids dat mijn 4 banden afgeleverd waren op het afleveradres.
A.s. vrijdag heb ik nu een afspraak om de banden te laten wisselen.
Ik ben tevreden...
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 13 feb 2008 09:59
door rjanssen
2 weken geleden ook winterbanden besteld bij bandengids.nl sindsdien niks meer vernomen behoudens de bevestigingsmail. Nu gaan we volgende week vrijdag op de wintersport en begin ik toch wel wat onrustig te worden of de banden op tijd zijn.
Geprobeerd via de normale wegen in contact te komen met het bandengids team. Drie maal een email gestuurd zonder enige reactie en een aantal maal gebeld zonder in contact te komen.
Via google uitgekomen op dit forum waarop wel reacties en oplossingen staan van bandengids.nl, dus bij deze.
ordernummer: 2008012722302214379
R. Janssen
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 13 feb 2008 13:37
door GMKX
ik heb mijn banden online bij kwikfit gekocht. Geen problemen, maar mocht er toch een probleem zijn dan kan je in ieder geval naar de kwikfit toe
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 13 feb 2008 13:47
door Transtar
Ook ik heb mijn banden gekocht bij Bandengids.nl en zoals iedereen een eeuwigheid moeten wachten op de banden en installatie. Tussentijds wel contact gehad maar kon eigenlijk weinig doen daar het geld al was overgemaakt.
Volgende keer bestel ik absoluut niet meer bij bandengids, voor een ieder die wel wil bestellen, niet eerst betalen en een hoop geduld !!
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 13 feb 2008 13:51
door sarietje
Tip : GA EENS NAAR EEN TWEEDEHANDS BANDENZAAK
Ik had twee achterbanden nodig. Die zijn er meteen opgezet (met een prima profiel en uitgelijnd en wel) voor 25,- E per stuk.
Zeker de moeite waard en ook garantie.
Succes allemaal
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 13 feb 2008 14:44
door flierefluit
Ik heb bij
www.autobandenmarkt.nl 2 keer banden besteld, en ook vlot geleverd gekregen! Je hoeft hier ook niet vooruit te betalen. Misschien een tip voor personen die op zoek zijn naar goedkope banden.
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 14 feb 2008 11:50
door auparadis
Mensen ga nou niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, ga gewoon naar een goede bandenspecialist, daar krijg je een goed advies en kan je ook nog eens terug als er wat is, mijn ervaring was toen ik een probleem had, bij het montagebedrijf waardeloos, er moest onder de auto gebalanceerd worden en dat konden ze niet er waren er zelfs 3 die dat niet konden, ik ben toen naar een bandespecialist en die heeft het voor een nette prijs opgelost. nooit meer banden via internet. ook 1 x wielen gekocht, en de verkeerde offset gekregen, gevolg niet mee te rijden, reactie bandennet. eigen schuld. nooooooooooit meer
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 14 feb 2008 22:47
door luca02
Afscheid van een mooi concept,
Allereerst wil ik graag alle klanten van Bandengids.nl bedanken voor het in onze web winkel gestelde vertrouwen.
Wegens mijn vertrek als algemeen directeur van De Bandengids BV zal ik niet meer in staat zijn via dit forum klachten in behandeling te nemen, ik zal mijn opvolger de heer R. Vellema vragen of hij berijdt is dit forum te blijven bezoeken ik zal het zeker van tijd tot tijd blijven doen.
Ik ben zelf de afgelopen maand niet meer actief geweest op dit forum omdat ik me heb voorberijd voor de aanvaarding mijn nieuwe functie.
Het bedenken van het concept, de voorbereidingen, het daadwerkelijk oprichten en de vervolmaking van de hele organisatie heb ik met veel plezier gedaan.
Ik durf dan ook met een gerust hard te zeggen dat er een geheel vernieuwend fris concept is ontstaan dat inmiddels meer dan levensvatbaar is.
Natuurlijk gebeurd er wel eens wat maar dat is bij elke nieuwe en snel groeiende organisatie het geval, en zo ook bij organisaties die reeds lange tijd gerenommeerd zijn uit eigen ervaring enkele namen, kpn telecom, versatel, de belastingdienst, casema enz.
Duizenden klanten van Bandengids.nl zijn zeer te vrede u kunt de reacties lezen op
www.bandengids.nl onder de knop reacties van andere.
Als ik dit forum lees vaak in schril contrast met de reacties op de website vraag ik me wel eens af of het allemaal wel reacties zijn van mensen die echt klant zijn en of ervaring hebben met bandengids.nl.
Bij deze wil ik toch nog graag reageren op de laatste reacties.
De Bisseling blijft zeer negatief ondanks mijn persoonlijke bekommering, ik moet hem helaas wel gelijk geven wegens werkdruk had een van de medewerkers van de afdeling klantenservice eigenhandig de procedure geweizicht inmiddels gecorrigeerd ik hoop voor de heer Bisseling wel dat hij niet altijd zo negatief in het leven staat daar is het veel te kort voor.
Mnouwens ik vind het exceptioneel dat een tevreden klant een bericht poost op een klachten forum bij deze bedankt.
Rjansen voor deze klant zal ik me persoonlijk nog inspannen ik ga er morgen achteraan word vervolgt.
GMKX kwik fit is veel duurder dan bandengids.nl dus mag de klant ook een hoger service niveau verwachten het adres van bandengids.nl staat trouwens gewoon vermeld op de website ook hier kunt u zich vervoegen op de website onder de knop prijsvergelijk kunt u de prijsverschillen zien.
Transtar bij andere leveranciers van banden en aanverwante producten komen ook backorders voor heel vervelend maar onvermijdelijk ik ben toch blij dat u op het door u bestelde product gewacht hebt.
Sarietje gebruikte banden geen enkele organisatie op het gebied autobanden prijst gebruikte banden aan je kan goede gebruikte banden kopen maar het ontbreekt aan een deugdelijke controle op dit product dus u bent overgeleverd aan de expertise van de verkopende partij ? ik persoonlijk koop dan toch maar liever nieuw zo goedkoop hoeft het voor mij dan ook weer niet maar vrijheid blijheid ik wens sarietje veel succes er mee, en dit meen ik echt.
Flierefluit bandengids is in 70% van de peilingen goedkoper dan autobandenmarkt en bij ons kan je ook op rekening kopen ? bandengids is ook nog eens een oer Nederlands bedrijf in tegenstelling tot autobandenmarkt van origine Duits.
Auparadis bandennet is bij ons niet bekend dus kan ik hier ook geen commentaar op geven specialisme zo als aan de auto balanceren kan je inderdaad beter aan een echte specialist over laten bandengids.nl beschikt over 100 montagepunten met vijf sterren u kunt deze vinden op onze website, u moet dan denken aan bovag leden, merkendealers, ad garagebedrijven, en bijv. uni garand leden zijn dit dan geen specialisten, u moet ze wel zelf vinden via ons zoek systeem we hebben immers bijna driehonderd montagepartners door heel Nederland
Als afsluiting wil ik graag een ieder die dit forum bezoekt toch overhalen bij ons zijn banden te bestellen ik blijf het zeker doen tot ik ze niet meer nodig heb.
Met vriendelijke groet,
D.H.C.Postelmans
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 15 feb 2008 10:24
door rjanssen
Naar aanleiding van een eerdere reactie op dit forum over mijn ervaring met bandengids.nl wil ik hierbij een update geven van de gang van zaken.
Er is contact met mij opgenomen, de bandenmaat die ik besteld had is moeilijk leverbaar nu is mij een alternatief aangeboden en die worden nu spoedig geleverd. Dus wat mij betreft nette service.
R. Janssen
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 15 feb 2008 14:20
door GMKX
geleife de speling korkt te deon. Aanderst is ut neit te lesen
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 18 feb 2008 11:54
door luca02
Geachte mevrouw, heer
GMKX
Dislectie is geen ziekte je hoeft er ook niet bang voor te zijn zo als u ziet kan je er zelfs nog directeur mee woorden, gelukkig ben ik hoog begaafd op het vakgebied rekenen net zo als onze klanten.
Verder wil ik een ieder die kampt met een vorm van dislectie zeggen schaam je er vooral niet voor foutloos schrijven is voor weinigen weg gelegd, ontdek u sterkte en maak daar gebruik van het is immers vaak zo dat mensen met dislectie uitblinken op een ander gebied dan taal.
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 16 mei 2008 20:28
door WK70
Ook ik heb velgen en banden besteld bij Bandengids.nl. Zit nu 3 weken te wachten en hoor werkelijk niets. De telefoon wordt niet opgenomen, mailtjes worden herhaaldelijk niet beantwoord. Ik begin dit heel erg beu te worden. Neem eens contact op mensen, ik begin -zoals hier al eerder vernoemd- ook in de problemen te raken met m'n APK. Ik wil eens weten wat de voortgang is van het geheel, want dit is niet normaal.
Ik wil m'n producten geleverd zien of gewoon m'n geld terug. Het gaat overigens om ordernr. 2008042518050716879.
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 20 jun 2008 11:45
door tondekleijn
Hier onder het mailverkeer:
Ik hoop dat er een snelle afwikkeling gaat plaatsvinden.
Geachte Karin of Riekus,
Ik heb nog steeds niets gehoord en begin er een slecht gevoel over te krijgen.
Binnenkort gaan we op vakantie en ik wil graag tevoren nog nieuwe banden op de auto hebben liggen.
Waar blijven mijn banden?
met vriendelijke groet,
Ton de Kleijn
>>> "karin" <[email protected]> 12-6-2008 14:46 >>>
Geachte heer de Klein,
Mijn excuses voor de langere wachttijd, we verwachten de dat de banden
midden volgende week worden aangeboden.
Met vriendelijke groet,
Riekus Vellema
Bandengids.nl
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Ton de Kleijn [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 11 juni 2008 14:31
Aan: claire
CC: Ton de Kleijn
Onderwerp: Ordernummer : 2008060511444317767
Hallo beste medewerker,
Kunt u mij doorgeven wanneer de banden aankomen op het door mij
geselecteerde afleveradres.
De gegevens:
Besteldatum : 05/06/2008 11:46:59
Ordernummer : 2008060511444317767
TWYP Betalingsreferentie : 95821951
Orderomschrijving : Bandengids.nl
ordernr:2008060511444317767
Geachte heer/mevrouw Ton de Kleijn,
Wij danken u voor uw bestelling.
Wij hebben uw betaling van Euro 152.51 ontvangen
Wij hebben uw bestelling in behandeling genomen en zullen deze met zorg
uitvoeren.
Zodra uw bestelling gereed is voor verzending zullen wij u daarvan op de
hoogte stellen.
Met vriendelijke groet,
De Bandengids BV
Karin Hazendonk
Tel 088 1234123
E-mail: [email protected]
Ik had verwacht inmiddels al wel een bericht te hebben ontvangen.
met vriendelijke groet,
Ton de Kleijn
Re: bandengids.nl
Geplaatst: 24 jun 2008 15:03
door tondekleijn
De banden zijn binnen gekomen en worden er zaterdag opgelegd.
Het heeft 19 dagen geduurd.
Hopelijk loopt verder alles goed.
Ton de Kleijn