LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CREATIVE ZEN MICRO 2x direct na garantieperiode kapot

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Toolboy

Re: CREATIVE ZEN MICRO 2x direct na garantieperiode kapot

Ongelezen bericht door Toolboy »

Yep daar luisteren ze naar hoop ik :roll:

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ga je bijdehand doen caruso.

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

ja!

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

kijk maar uit dat ze geen autobanden door je brievenbus duwen :lol:
hahahaha tja zo bijdehand ben je nou eenmaal he.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik wil Caruso best helpen maar als hij zelden inhoudelijk reageerde, en meestal allen negatieve berichten plaatst bij enkele, dan help ik hem liever met een pilletje CI.....

Dat zij niet geloven dat je met een bepaalde wassoort, dus geen normale de electronica kunt beschermen, op auto's zit het al jaren, zowel de carrosserie als op enkele onderdelen zoals ontstekingen!

Als ze iets doen zeggen ze het vaak niet, maar ook scheeps onderdelen voor de grote vaart op dus zout water worden vaak behandeld, en die TV's gaan langer mee dan gewone!

Het is herkenbaar aan een kleurloos pakkerig spul wat erop zit, erg dun, en alle stof krijg je er moeilijk af!

Omdat zowel de intercom bij motor rijders als MP3 spelers vaak door vocht kapot gaan ,ook digitale camera's en de waterbestendige zouden wel eens...

Omdat vele eerder naar prijs en model kijken dan naar bruikbaarheid doen ze het vaak niet, maar als je genoeg klaag is er ook een postbode proef te krijgen, die lopen lang buiten!

Gesloten