LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Peter Langhout
Re: Peter Langhout
Ja hoor, het personeelvan Lamghout is ook weer eens actief hé JANXX.
Re: Peter Langhout
en buro was je op je stoel in slaap gevallen, het is al bijna 4 weken geleden dat de laatste reactie was
Re: Peter Langhout
Ik geloof toch ook dat die JanXX een personeelslid is van PL-reizen of dat hij betaald wordt om deze "reisorganistatie" ten onrechte in een goed daglicht te zetten. Er zijn meerder onderwerpen op dit forum over PL-reizen en altijd hetzelfde geneuzel van deze meneer. Ik heb allen maar slechte ervaringen met PL en vele met mij.
Re: Peter Langhout
Nou, zo op de rand van het jaar wil ik nog wel even reageren hier.
Peter langhout heeft mij het afgelopen jaar alleen maar ellende bezorgt.
We hebben een reis geboekt in januari, en zouden in augustus afreizen naar Orlando, heb nog nooit zo veel problemen gehad met een vakantie.
Nu eind december, nog steeds geen kostenvergoeding ontvangen van ze.
Onkosten door vertraging op de terugweg, wordt ook niet vergoed. Vervangend hotel wat we zelf hebben moeten betalen, nog steeds niet vergoedt.,
Ik heb ooit gelezen op een ander forum, dat het gebruik van een incasso kantoor dan toch vaak de enige weg is, om je geld terug te vangen, vooral bij Peter Langhout.
Zeg nou niet dat het personeel daar zo hard werkt, want het duurt maar liefst 10 werkdagen om een collega te pakken te krijgen, en het duurt een half uur voor je daadwerkelijk een zinnig antwoord krijgt aan de telefoon, als je tenminste belt met het dure betaalde nummer, ( als je het gewone nummer belt, nemen ze veel sneller op )
Kortom, mijn advies, Werk niet samen met Peter Langhout, zeker niet als het een lang verwachtte vakantie is. Als je er hard voor moet werken, ga dan voor een vakantie waar je zeker van bent!! Dus NIET met Peter Langhout, mijn advies uit eigen ervaring.
Peter langhout heeft mij het afgelopen jaar alleen maar ellende bezorgt.
We hebben een reis geboekt in januari, en zouden in augustus afreizen naar Orlando, heb nog nooit zo veel problemen gehad met een vakantie.
Nu eind december, nog steeds geen kostenvergoeding ontvangen van ze.
Onkosten door vertraging op de terugweg, wordt ook niet vergoed. Vervangend hotel wat we zelf hebben moeten betalen, nog steeds niet vergoedt.,
Ik heb ooit gelezen op een ander forum, dat het gebruik van een incasso kantoor dan toch vaak de enige weg is, om je geld terug te vangen, vooral bij Peter Langhout.
Zeg nou niet dat het personeel daar zo hard werkt, want het duurt maar liefst 10 werkdagen om een collega te pakken te krijgen, en het duurt een half uur voor je daadwerkelijk een zinnig antwoord krijgt aan de telefoon, als je tenminste belt met het dure betaalde nummer, ( als je het gewone nummer belt, nemen ze veel sneller op )
Kortom, mijn advies, Werk niet samen met Peter Langhout, zeker niet als het een lang verwachtte vakantie is. Als je er hard voor moet werken, ga dan voor een vakantie waar je zeker van bent!! Dus NIET met Peter Langhout, mijn advies uit eigen ervaring.
Re: Peter Langhout
Sorry,
Maar ik zie hierboven staan dat Peter Langhout een goede reputatie heeft HWHAha! Is dit een grap ofzo?
Wij reizen vorig jaar oktober met Peter Langhout af naar Turkije. Het begonnen al met de vliegtuigmaatschappij .. We zouden vliegen met Transavia maar nee dat werd in eens Corendon. Erg leuk als je net als ik als de dood voor vliegen bent.
Nou wij richting gate .. ja hoor 3 uur vertraging, vervolgens jaa hoor nog is 4 uur vertraging.. Nou goed 7 uur later zitten we eindelijk in een vliegtuig dat nog niet eens normaal kan stijgen en landen.
Wij komen aan in Turkije en toen waren we dus in principe al 1 dag kwijt (van de Nou daar hadden we al aardig de balen overin maar dat lieten we niet over ons kant gaan.
We zouden de 22ste weggaan en dan 01.00 's nachts. Dit briefje met vertrektijd kwam echter pas om 19.00 uur te hangen in de Lobby. Erg op tijd al vraag je het mij (niet dus) .. Nou de meeste mensen waren niet op de hoogte of hadden dus niet goed begrepen dat we diezelfde avond al terug zouden vliegen.
Na het avond eten in het hotel gingen wij naar onze kamers en we zijn net bezig met opmaken, omkleden etc. word er aangeklopt. De manager met de vriendelijke vraag waarom wij de buschauffeur lieten wachten! WELKE BUSCHAUFFEUR? we moesten dus blijkbaar weg! Uiteindelijk waren er van de 3 bussen vol met peter langhout reizigers er 2 (mensen) op tijd. Wij moesten met onze bus door Alanya rijden om kinderen te zoeken, om kleinkinderen te zoeken en wachten, wachten, wachten want iedereens koffers moesten nog ingepakt worden!!
Nou geloof mij .. kregen we een vergoeding of iets? Nee hoor maar ondertussen was er wel een heel vliegtuig (737) vol met mensen die nooooit maar dan ook nooit meer op vakantie gaat met Peterlanghout reizen.
Overigens moet ik zeggen dat wij wel terwaarde van 100 euro cadeaubonnen voor PeterLangHout reizen konden krijgen. Nou laat maar zitten was onze reactie.. Dat was eens en noooit meer!
Maar ik zie hierboven staan dat Peter Langhout een goede reputatie heeft HWHAha! Is dit een grap ofzo?
Wij reizen vorig jaar oktober met Peter Langhout af naar Turkije. Het begonnen al met de vliegtuigmaatschappij .. We zouden vliegen met Transavia maar nee dat werd in eens Corendon. Erg leuk als je net als ik als de dood voor vliegen bent.
Nou wij richting gate .. ja hoor 3 uur vertraging, vervolgens jaa hoor nog is 4 uur vertraging.. Nou goed 7 uur later zitten we eindelijk in een vliegtuig dat nog niet eens normaal kan stijgen en landen.
Wij komen aan in Turkije en toen waren we dus in principe al 1 dag kwijt (van de Nou daar hadden we al aardig de balen overin maar dat lieten we niet over ons kant gaan.
We zouden de 22ste weggaan en dan 01.00 's nachts. Dit briefje met vertrektijd kwam echter pas om 19.00 uur te hangen in de Lobby. Erg op tijd al vraag je het mij (niet dus) .. Nou de meeste mensen waren niet op de hoogte of hadden dus niet goed begrepen dat we diezelfde avond al terug zouden vliegen.
Na het avond eten in het hotel gingen wij naar onze kamers en we zijn net bezig met opmaken, omkleden etc. word er aangeklopt. De manager met de vriendelijke vraag waarom wij de buschauffeur lieten wachten! WELKE BUSCHAUFFEUR? we moesten dus blijkbaar weg! Uiteindelijk waren er van de 3 bussen vol met peter langhout reizigers er 2 (mensen) op tijd. Wij moesten met onze bus door Alanya rijden om kinderen te zoeken, om kleinkinderen te zoeken en wachten, wachten, wachten want iedereens koffers moesten nog ingepakt worden!!
Nou geloof mij .. kregen we een vergoeding of iets? Nee hoor maar ondertussen was er wel een heel vliegtuig (737) vol met mensen die nooooit maar dan ook nooit meer op vakantie gaat met Peterlanghout reizen.
Overigens moet ik zeggen dat wij wel terwaarde van 100 euro cadeaubonnen voor PeterLangHout reizen konden krijgen. Nou laat maar zitten was onze reactie.. Dat was eens en noooit meer!