Pagina 2 van 2
Re: Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht
Geplaatst: 24 jun 2012 10:28
door crazyme
En dan is het nog de vraag of die losse poot niet komt door uw eigen (verkeerd) gebruik.
Re: Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht
Geplaatst: 24 jun 2012 16:41
door 16again
...of die losse poot niet komt door uw eigen (verkeerd) gebruik
Als ik post van Jeffry lees, dan is dat al een gepasseerd station, en geeft het bedrijf toe dat dit onder garantie valt.
Anders geef je als bedrijf geen tegoedbon of probeer je product te laten herstellen/vervangen bij leverancier
Re: Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht
Geplaatst: 24 jun 2012 17:38
door crazyme
Een poot herstellen gebeurt bij een goede winkel zonder discussie over de oorzaak (klant heeft toch altijd de stoel correct gebruikt).
Vervolgens is de stoel zoekgeraakt en is de winkel hoe dan ook schadeplichtig.
Je kunt ook een klant met een probleem helpen zonder direct de schuldvraag te beantwoorden.