LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jezper-UPC
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 okt 2007 16:32

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door Jezper-UPC »

Als je zogenaamd in mijn gegevens hebt kunnen kijken is ook het telefoonnummer je bekend, dit is nog nooit gewijzigd.
Als je kan beweren dat reeds is afgewikkeld heb je ook mijn gegevens en kan je mij bellen.

We hebben inmiddels contact opgenomen om de kwestie te bespreken, en zijn gezamenlijk tot overeenstemming gekomen. We gaan er dan ook vanuit dat hiermee de kwestie nu naar tevredenheid is opgelost.

martin van der Waal
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 nov 2007 16:56

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door martin van der Waal »

Hallo beste mensen,

Het zal voor sommige mensen op dit forum een doorn in het oog zijn, maar ik zou de afhandeling van mijn posting nog toelichten:

Het is fijn dat UPC de moeite nemen om via forums als dit mensen met hun klachten te bereiken. Voor mij een teken dat ze toch serieus bezig zijn om informatie over hun eventuele tekortkomingen op een rij te krijgen.
Naar mijn weten is UPC één van de uitzonderingen die de moeite neemt dit op deze manier te doen.
Ik ben van mening dat UPC de laatste jaren beter aan het presteren is. Ik neem ruim 5 jaar diverse diensten af en ben van mening dat de service beter wordt.
Het aantal klachten tov 5 jaar gelden is niet meer in vehouding zoals het nu is. Ik hoop voor de mensen van UPC ( en ik bedoel dit als positieve kritiek ) dat ze er aan blijven werken, want er is nog een hoop werk te verzetten.



Mijn probleem is in ieder geval door webcare van UPC in behandeling genomen en het bedrag wordt gecrediteerd.
Mijn dank aan de mensen van UPC webcare.


Tip voor de mensen die geholpen willen worden ( er zijn blijkbaar ook extreme uitzonderingen ), neem contact met [email protected] zij nemen uw klacht serieus in behandeling.


Wat mij betreft is deze topic afgesloten

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door Ron58 »

Het is fijn dat UPC de moeite nemen om via forums als dit mensen met hun klachten te bereiken
Dat is het misschien ook wel, maar dat zijn alleen de mensen die de publiciteit zoeken, de mensen die tegen een muur oplopen maar geen flauw idee hebben dat ze zoiets op een forum kunnen zetten blijven tussen wal en schip vallen.
Ik twijfel er hard aan of het nu klantvriendelijkheid is of eigenbelang (het tegengaan van negatieve publiciteit)

Nuon doet ook iets dergelijks maar ook daar profiteren alleen de mensen van die de publiciteit zoeken.

Deze bedrijven zouden een afdeling moeten hebben waar je terecht kan, telefonisch of op kantoor, als de gewone klantenservice er niet uit komt.
Nu kom je niet verder dan die gewone klantenservice en dat kan soms behoorlijk frustrerend zijn als je weet dat je in je recht staat.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ron geef upc het voordeel van de twijfel, ik vind het al netjes dat ze het op deze manier proberen.

martin van der Waal
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 nov 2007 16:56

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door martin van der Waal »

Hallo Ron,
Ik twijfel er hard aan of het nu klantvriendelijkheid is of eigenbelang (het tegengaan van negatieve publiciteit)
Uiteraard mag je je twijfels hebben over de bedoelingen, maar het is wel iets waar je je voordeel mee kunt doen. Dus in dit opzicht alleen maar positief voor de consument.
Ik ben er 100% van overtuigt dat negatieve publiciteit grote schade kan betekenen voor bedrijven. Het is dus alleen maar slim dat UPC of andere bedrijven het internet als een soort vangnet gebruiken. Ik ga er dan ook vanuit dat ze uit alle negatieve publicteit ( of positieve ) lering trekken, en de kwaliteit van hun service verlening of hun product verbeteren.
Om een lang verhaal kort te maken beide partijen hebben er baat bij, dus dan is het een goed concept om het op deze wijze te doen.
Deze bedrijven zouden een afdeling moeten hebben waar je terecht kan, telefonisch of op kantoor, als de gewone klantenservice er niet uit komt.
Ik geef je gelijk, zoals ik al hiervoor gezegd heb: Er zit schot in de zaak bij UPC, maar er is nog een hoop werk te verzetten. En ik denk dat ze dit zelf ook heel goed beseffen, anders zouden zij hier niet op dit forum rond kijken.

Mt vr gr martin.

Hans van Doorn
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 okt 2007 13:55

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door Hans van Doorn »

Ik moet helaas bekennen dat ik ook niet in aanmerking voor de UPC's-tevreden-klant trofee.

Een jaar of wat geleden kreeg ik ineens een rekening van iets van E 90,-voor niet-bewezen diensten (ook nog eens zonder enige vorm van specificatie). Na een paar maanden knokken heeft UPC die onterechte factuur van tafel gehaald.

We hebben ook ooit een onbeschofte verkoper van UPC aan de deur gehad. Mijn reaktie: Tsja, dan maar geen internet en telefonie van UPC (waar we op dat moment wel over dachten).

Daar wijs ik telefonische verkopers van UPC dan ook iedere keer op dat ik wordt gebeld:
Telefonie van UPC ? Nou nee, gezien de ervaringen met Uw bedrijf.
Wat zegt u ? Internet van UPC ? Nou, nee, U verdient mijn klandizie niet.

En als UPC mij belt en mij vraagt het hele verhaal uit te leggen terwijl ik middenin de drukke supermarkt sta dan kan ik er toch niets aan doen dat tientallen voorbijgangers duidelijk te horen krijgen hoe UPC met zijn klanten omgaat ?

Mijn advies: Zoek je zaak goed uit, verzamel bewijzen, maak gespreksnotities, laat afspraken schriftelijk bevestigen, maak harde afspraken (zij eisen immers ook betaling voor een bepaalde datum, of de faktuur nu terecht of onterecht is), stel strakke termijnen en hou ze eraan. Ik ben nu weer bezig met een akkevietje (zie andere thread).

Onterechte rekening ? Onbeschofte hork-van-een-verkoper ? Liegen tijdens verkoopgesprekken ? Ik ben er klaar voor.

ballero
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2008 13:39

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door ballero »

na 1,5 jaar ben ik nog steeds niet af van upc. Ik heb in 2006 een opzegbrief gestuurd maar UPC ontkende dat wat betekende weer een jaar bij upc. Vorig jaar heb ik een aangetekende brief gestuurd en meerder keer gebeld maar geen bevestiging. Pas een week na beëindiging van mijn abonnement in september hebben ze een bevestigingbrief gestuurd. Daarna is een nieuwe ellende begonnen met de borg. Dit stukje theater is nog niet afgelopen. Elke keer krijg ik een ander antwoord: het is nog niet verwerkt, je krijgt je geld terug volgende maand… laatst vroegen ze een kopie van de inleverbon met een begeleidende brief te sturen. Nu moet ik ze smeken om mijn geld terug te krijgen. Misschien heb ik dat geld al gegeven aan hun klantenpesterij. Ze doen niet anders dan mensen frustreren…

Jezper-UPC
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 okt 2007 16:32

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door Jezper-UPC »

Ballero,

Zou je zo vriendelijk willen zijn je klantgegevens te mailen naar [email protected]? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland

Webcareteam

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2008 21:23

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door [email protected] »

:evil:

Helaas bij ons gaat 't al sinds onze verhuizing in april mis; eenzijdig ontbinden van een lopende (voordelige actie), na diverse telefoontjes uiteindelijk nooit meer gelijk abonnement met gelijke voorwaarden kunnen regelen, uit de lucht gegrepen verhuiskosten, verkeerde facturen, storingen van digitale tv en de on demand functies, verkeerde en tegenstrijdige adviezen met als gevolg ongewenste duurdere abbonementen met natuurlijk na "terugdraaien" allerlei nieuwe foute facturen. en gelukkig na TE VEEL telefonisch verkeer vervolgens het niet nakomen van afspraken en ook nog 'ns rekeningen sturen voor "gratis" films die ter tegemoetkoming zouden worden aangeboden ... o ja na enkele uren telefoongesprekken, blijken deze nog steeds niet te werken (zouden wel binnen een mnd verlopen...) lachen is ons vergaan!!

Muriel en Maarten
Dr schaepmanplein alkmaar

doubleyouk
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 sep 2005 22:15

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door doubleyouk »

hallo agro, wat nu? je hebt je geld na enkele jaren eindelijk binnen?
geen harde commentaar meer van jou? jammer dit forum lees ik al enkele jaren en je vrolijkte me iedere keer weer op.

maar goed, opgelost of afgekocht. er zal vast wel een andere klant van uppie zijn die het overneemt van je. genoeg **** bij die TOKO.
:wink:

het gaat je goed.!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Teleurstellend service beleid UPC, wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door agro »

Nee hoor, heb geen bang.
Mijn standpunt over de firma list en bedrog zal nooit wijzigen.
Het is en blijft een onbeschofte arrogante club, alleen jammer dat ze niet met telsel zijn omgevallen, zie ook mijn post daarover.
Als je al ziet uit welk een stommerikken het management bestaat, kan je natellen wat de intelligentie van de rest van deze club moet zijn.

Gesloten