is jammer.Enfin, veel succes met de discussie ik haak af, heeft geen zin de discussie tussen het fora en BMS.
Johannes en ik zijn toen ook zo begonnen en uit eindelijk elkaar ontmoet en positieven gespreken gevoerd er zijn dealers die geen problemen hebben en daar ben ik van overtuigd,. Maar 80% verkoopt om de winst en de zorg laten zij aan een ander over.
Dit is ook steeds in ons betoog aan orde geweest.
Koop bij een vakman en niet bij een postorde bedrijf of uit een zoals Johannes het noemt kippenhok.
Ik help Johannes ook zoveel mogelijk en anders om ook.
Indien er iemand zich terug trekt uit een discussie of cetera, heeft hij geen overtuiging en is dan ook niet zeker van zijn zaak.
Henrie; Je zit er helemaal naast, zelfs zover dat ik aan jouw kennis en kunde begin te twijfelen. Lees eens een origineel onderhouds boekje.....
Re Jan; kijk alleen daar al zit een verschil, iedereen krijgt een a4 en een boekje hebben zij mij niet overhandigd sterker nog het bij leveren van een boekje is verplicht in het Nederlands te doen. Kost de importeur iets meer en iemand uit die kippenhok wil winst maken en geen kosten. Echter is het ook die kippenhok verkoper ook die genen die importeert en mogelijk u en ander er mee opzadelt als koopje. De meeste autohandelaren trappen er in. Particulieren tussen aanhaaltekens verkopen deze met 150 km op de teller (zijn dus zelf handelaar).
Henrie: Maar goed blijf lekker met modder gooien, ik stop met reageren want dit heeft helemaal geen zin.
Re Jan; modder gooien? Als u de zelfde ervaring heeft met bijvoorbeeld de Kymco als ik met die rommel reageert u exact het zelfde als ik. Indien u eerlijk is.
Henrie; 10.000 aantallen van bella's en aanverwanten verkocht en ja een aantal negatieve verhalen.
Maar die gaan over wat kleinen dingen.
Re Jan; wat is 10.000 nu kijk ook hoeveel er aangeboden worden plusminus 2.000.? hoeveel zijn er door TGB verkocht, hoeveel SYM, Hoeveel Peugeot, Hoeveel Aprilia, kijk een naar de Keeway. Enz.
10.000 is eerlijk een hoop maar niet genoeg in vergelijking de overige merken toch?
Kijk gewoon naar je eigen bestand hoeveel er terug komen als tevreden klant mijn teller staat officieel op 1644 geregistreerd. Praat dus wel degelijk over kennis denk ik.
Maar even goed goede vrienden wel bedrijf naam voert u?