Als het webcare team inderdaad regelt dat de creditiering er in April op staat, dan verdient het een pluim!
Daar kan de Telfort klantenservice nog wat van leren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aantonen dat factuur niet klopt
-
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 07 jul 2007 10:25
Re: Aantonen dat factuur niet klopt
Zo erg is het al gesteld tegenwoordig.
Mensen menen tegenwoordig al een pluim te moeten geven aan bedrijven die eerst fouten maken, en ze daarna recht zetten.
Mensen zijn het normaal gaan vinden dat er van alles fout gaat bij bedrijven en de manier waarop daar gereageerd (of juist niet) wordt door de bedrijven.
Een pluim verdient men pas als er iets extra's voor je gedaan wordt, en niet voor de normale dienstverlening, en al zeker niet voor het rechtzetten van hun eigen fouten.
Mensen menen tegenwoordig al een pluim te moeten geven aan bedrijven die eerst fouten maken, en ze daarna recht zetten.
Mensen zijn het normaal gaan vinden dat er van alles fout gaat bij bedrijven en de manier waarop daar gereageerd (of juist niet) wordt door de bedrijven.
Een pluim verdient men pas als er iets extra's voor je gedaan wordt, en niet voor de normale dienstverlening, en al zeker niet voor het rechtzetten van hun eigen fouten.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 mar 2008 18:36
Re: Aantonen dat factuur niet klopt
mee eens,
maar toch blij als het opgelost is.
eerst de facuur van april maar eens zien...
maar toch blij als het opgelost is.
eerst de facuur van april maar eens zien...
Re: Aantonen dat factuur niet klopt
[quote mr Floppy
Een pluim verdient men pas als er iets extra's voor je gedaan wordt, en niet voor de normale dienstverlening, en al zeker niet voor het rechtzetten van hun eigen fouten. ]
Niet mee eens. Ook normale dienstverlening verdient een pluim, zeker als je het negeren van Telfort achter de rug hebt. Nog steeds wachtend overigens op antwoord op mijn mail: 5de herinnering aan aaangetekende brief van dec 2007. 14 maart kreeg ik het automatisch gegenereerd antwoord. We leven nu al zo'n 3 weken na mijn 5de herinnnering.
Fouten kunnen gemaakt worden. Dat doet u en ik ook. Het gaat erom of de fout correct en zo vlot mogelijk gecorrigeerd wordt.
Dus nogmaals pluim voor UPC als het geld in April verrekend wordt.
[/quote]
Een pluim verdient men pas als er iets extra's voor je gedaan wordt, en niet voor de normale dienstverlening, en al zeker niet voor het rechtzetten van hun eigen fouten. ]
Niet mee eens. Ook normale dienstverlening verdient een pluim, zeker als je het negeren van Telfort achter de rug hebt. Nog steeds wachtend overigens op antwoord op mijn mail: 5de herinnering aan aaangetekende brief van dec 2007. 14 maart kreeg ik het automatisch gegenereerd antwoord. We leven nu al zo'n 3 weken na mijn 5de herinnnering.
Fouten kunnen gemaakt worden. Dat doet u en ik ook. Het gaat erom of de fout correct en zo vlot mogelijk gecorrigeerd wordt.
Dus nogmaals pluim voor UPC als het geld in April verrekend wordt.
[/quote]
Re: Aantonen dat factuur niet klopt
Maar die is bij de firma list en bedrog ver te zoeken als die al aanwezig is.Ook normale dienstverlening verdient een pluim
Re: Aantonen dat factuur niet klopt
Quote agro <
Maar die is bij de firma list en bedrog ver te zoeken als die al aanwezig is.>
Als je zeker weet dat je gelijk hebt en dit ook kan bewijzen, dan win je zelfs van de firma list en bedrog.
Goed op je gevoel afgaan. Voelt het niet goed, zoals ik bij Telfort had, dan meteen actie ondernemen.
Ik heb steeds bij de bank gezegd: als jullie op 2 janunari meteen de selectieve blokkade op automatische incasso's door Green ispbv/Telfort hadden gezet n.a.v. mijn dringende verzoek dan had Telfort geen eurocent van mijn rekening kunnen stelen.
Note to self: morgen even de bank bellen of de onterechte incasso van Februari 2008 teruggestort is.
De bank was zo overtuigd van mijn gelijjk dat ik mijn geld van de bank terug had gekregen als het terugvorderen niet gelukt was.
Ik heb geleerd dat je mondelinge afspraken, die belangrijk zijn schriftelijk moet bevestigen d.m.v. een aangetekend brief met ontvangstbevestiging.
Dan heb je 2 bewijzen bewijs van versturen + bewijs van aankomst bij bedrijf.
Mocht er een rechtzaak van komen dan heb je letterlijk wat in te brengen.
De kunst ik je ook niet laten intimideren door een groot bedrijf waar je mee te maken hebt. Het maakte mij niet uit hoe groot mijn bank en hoe groot KPN is, ik had gelijk en ik ging ervoor om dit ook te krijgen.
Het was een principe zaak voor mij geworden.
De vraag is: heeft Telfort iets geleerd?
Maar die is bij de firma list en bedrog ver te zoeken als die al aanwezig is.>
Als je zeker weet dat je gelijk hebt en dit ook kan bewijzen, dan win je zelfs van de firma list en bedrog.
Goed op je gevoel afgaan. Voelt het niet goed, zoals ik bij Telfort had, dan meteen actie ondernemen.
Ik heb steeds bij de bank gezegd: als jullie op 2 janunari meteen de selectieve blokkade op automatische incasso's door Green ispbv/Telfort hadden gezet n.a.v. mijn dringende verzoek dan had Telfort geen eurocent van mijn rekening kunnen stelen.
Note to self: morgen even de bank bellen of de onterechte incasso van Februari 2008 teruggestort is.
De bank was zo overtuigd van mijn gelijjk dat ik mijn geld van de bank terug had gekregen als het terugvorderen niet gelukt was.
Ik heb geleerd dat je mondelinge afspraken, die belangrijk zijn schriftelijk moet bevestigen d.m.v. een aangetekend brief met ontvangstbevestiging.
Dan heb je 2 bewijzen bewijs van versturen + bewijs van aankomst bij bedrijf.
Mocht er een rechtzaak van komen dan heb je letterlijk wat in te brengen.
De kunst ik je ook niet laten intimideren door een groot bedrijf waar je mee te maken hebt. Het maakte mij niet uit hoe groot mijn bank en hoe groot KPN is, ik had gelijk en ik ging ervoor om dit ook te krijgen.
Het was een principe zaak voor mij geworden.
De vraag is: heeft Telfort iets geleerd?
Re: Aantonen dat factuur niet klopt
Heb voldoende ervaringen met de zogenaamde helpdesk, de arrogantie en onbeschoftheid van de firma list en bedrog welke upc heet, om te weten waarover ik het heb.Als je zeker weet dat je gelijk hebt