Re: Orange wordt T-Mobile en dus wordt 0,12 nu 0,20 per minuut
Geplaatst: 27 mei 2008 16:54
Wat ik vreemd vind is het volgende:
Mijn contract met Orange loopt af per 1 september. Dat betekenit dat ik nu mag gaan verlengen, maar kreeg te horen dat het over is gegaan naar T-Mobile dus dat dat niet gaat. Ik heb bij Orange een abonnement van 160 euro in de maand (zakelijk). Bij T-Mobile kunnen ze mij een soortgelijk abonnement aanbieden voor 100 euro per maand, dat is dus voordeliger voor mij maar en nu komt het, als ik mijn nummer wil behouden dwingt men mij eigenlijk om twee abonnementen te hebben voor een periode van drie maanden. Een overlapping omdat ik anders mijn nummer niet mee kan nemen. Bij Orange krijg ik doodleuk het antwoord dat als ik zou gaan overstappen naar een andere provider dit de concequenties zijn. Ja duh dat begrijp ik maar dit is toch geen 'vrijwillige' keuze.
Gelukkig hebben ze er bij T-Mobile wel iets meer van begrepen dat bij Orange waar je overigens door sommige medewerkers afschuwelijk klantonvriendelijk te woord wordt gestaan. Bij T-Mobile hebben ze een Future Activation, wat waarschijnlijk zal inhouden dat ik mijn nieuwe abonnement over drie maanden in kan laten gaan. Klinkt goed maar nu ik zo hier de reacties lees over het bereik stemt het mij toch weer wat somberder.
Maargoed oorspronkelijk ging het mij er dus om dat ik het volstrekt belachelijk vind dat je dus gedwongen wordt om een overlappend abonnement te moeten afsluiten omdat je anders je nummer kwijt bent. Ik ben toch niet de enige die hier mee te maken heeft? Een nieuw nummer is niet zo erg maar in dit geval gaat het om een zakelijk nummer en als dat veranderd kan ik ook een hele nieuwe huisstijl laten drukken en dat is een vrij kostbaar iets.
Greetz Maria
Mijn contract met Orange loopt af per 1 september. Dat betekenit dat ik nu mag gaan verlengen, maar kreeg te horen dat het over is gegaan naar T-Mobile dus dat dat niet gaat. Ik heb bij Orange een abonnement van 160 euro in de maand (zakelijk). Bij T-Mobile kunnen ze mij een soortgelijk abonnement aanbieden voor 100 euro per maand, dat is dus voordeliger voor mij maar en nu komt het, als ik mijn nummer wil behouden dwingt men mij eigenlijk om twee abonnementen te hebben voor een periode van drie maanden. Een overlapping omdat ik anders mijn nummer niet mee kan nemen. Bij Orange krijg ik doodleuk het antwoord dat als ik zou gaan overstappen naar een andere provider dit de concequenties zijn. Ja duh dat begrijp ik maar dit is toch geen 'vrijwillige' keuze.
Gelukkig hebben ze er bij T-Mobile wel iets meer van begrepen dat bij Orange waar je overigens door sommige medewerkers afschuwelijk klantonvriendelijk te woord wordt gestaan. Bij T-Mobile hebben ze een Future Activation, wat waarschijnlijk zal inhouden dat ik mijn nieuwe abonnement over drie maanden in kan laten gaan. Klinkt goed maar nu ik zo hier de reacties lees over het bereik stemt het mij toch weer wat somberder.
Maargoed oorspronkelijk ging het mij er dus om dat ik het volstrekt belachelijk vind dat je dus gedwongen wordt om een overlappend abonnement te moeten afsluiten omdat je anders je nummer kwijt bent. Ik ben toch niet de enige die hier mee te maken heeft? Een nieuw nummer is niet zo erg maar in dit geval gaat het om een zakelijk nummer en als dat veranderd kan ik ook een hele nieuwe huisstijl laten drukken en dat is een vrij kostbaar iets.
Greetz Maria